Waarom is dat dan een probleem? Ik weet wel zeker dat je daar geen reden voor kunt bedenken, die voldoende overtuigend zou zijn als je stelling niet de norm was.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee dank je, dat lijkt me nou echt niks. Incest, 2 zusjes die het met elkaar doen.
Ok, ik ben heel visueel ingesteld en hoewel ik geen idee heb hoe frank en ronald de boer eruit zien moet ik zeggen dat het nogal nare plaatjes waren.. Brr!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:53 schreef Matness het volgende:
Wel raar ovrigens. In mijn fantasie zie ik wel de Olson twins elkaars kutje likken, maar Frank en Ronald de Boer die elkaars pik zuigen is weer een vette NONO
Ja, die vakanties in Urk zijn geweldigquote:Op maandag 11 juli 2005 23:22 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik heb ooit een sexvakantie gehad met drie zusjes maar die scheelden wel telkens 2 jaar dus was geen drieling. Deden het overigens wél met elkaar tot mijn nogal geshockeerde verbazing. Nogal een vrije familie, de oudste twee waren door hun eigen neef ontmaagd (door dezelfde neef)
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef Matness het volgende:
[..]
Ja, die vakanties in Urk zijn geweldig![]()
is dat incest?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:29 schreef Matness het volgende:
En als een tweeling voor de grap eens van partners wisselen zonder dat die t weten (dat gebeurt al een stuk vaker) is dat ook vies?
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef Matness het volgende:
[..]
Ja, die vakanties in Urk zijn geweldig![]()
quote:
Wie zijn 'Laura en NIcky' dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:28 schreef SlimShady het volgende:
deze quote past het beste bij dit topic![]()
[..]
Wat bedoel je met immoreel, en waarom vind je dat dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben er een van een eeneiige tweeling.
Ik heb ervaren dat de meeste mannen het een geil idee vinden dat tweelingen trio's hebben en/of het met elkaar doen en dit ook heel normaal vinden.
Let wel, het is hierboven al gezegd, alleen bij vrouwelijke tweelingen blijkt het fijn/geil/normaal te zijn.
Terwijl ik het absoluut niet vind kunnen. Het is immoreel. Het is PRECIES zoiets als als meidje met je broertje neuken. Of met je vader, of met je moeder. Pure incest.
Mannen, stel jullie eens voor dat je een tweelingbroer hebt die exact op jou lijkt, en dat jullie elkaar in jullie reet nemen en elkaar pijpen. Yuk??? Precies!
![]()
Volgens mij vinden de meesten het alleen maar weird omdat ze dat zo uitgelegd is. Ik kan er in ieder geval geen zinnig argument voor bedenken. Jij wel? Je bent samen opgegroeid? Give me a break.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:07 schreef erodome het volgende:
Je bent samen opgegroeit, zussen van elkaar, bloedband!!!!!!!!!!!!!!
Wat waarom, dat is toch duidelijk genoeg, heb jij broers of zussen, wil jij daarmee het bed in duiken, of is dat weird???????
Ja, maar als tweeling deel je nu eenmaal andere ervaringen dan gewoon broers en zus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:07 schreef erodome het volgende:
jammer dan, het is Lauda en Nicky.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:28 schreef SlimShady het volgende:
deze quote past het beste bij dit topic![]()
Of dat ook op sexueel gebied zo is betwijvel ik ten zeerste, serieus....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:24 schreef Matness het volgende:
[..]
Ja, maar als tweeling deel je nu eenmaal andere ervaringen dan gewoon broers en zus.
Voor sommige kan het misschien vreemd zijn, maar er zijn vast tweelingen gek genoeg om dat te doen. En een bloedband is geen argument tegen, want twee maal hetzelfde geslacht geeft geen kindjes (eeneiïge tweelingen dan).quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:07 schreef erodome het volgende:
Wat waarom, dat is toch duidelijk genoeg, heb jij broers of zussen, wil jij daarmee het bed in duiken, of is dat weird???????
Er zijn ook broers en zussen die op elkaar duiken, vaders en dochters, moeders en zoons, moeders en dochters, als er dan geen kindjes van komen is het dan geen probleem?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:32 schreef slindenau het volgende:
[..]
Voor sommige kan het misschien vreemd zijn, maar er zijn vast tweelingen gek genoeg om dat te doen. En een bloedband is geen argument tegen, want twee maal hetzelfde geslacht geeft geen kindjes (eeneiïge tweelingen dan).
Ik vind moeder/zoons vader/dochter toch iets anders dan broer/zus. Bij de laatste is geen directe machtspositie aanwezig.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Er zijn ook broers en zussen die op elkaar duiken, vaders en dochters, moeders en zoons, moeders en dochters, als er dan geen kindjes van komen is het dan geen probleem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |