Deze dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:08 schreef jopiehuisman het volgende:
pfff, het kon weer niet uitblijven hoor. The olsen twins....
ben je niet meer vrijgezel dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:31 schreef ChOas het volgende:
Ik zal het eens aan mijn vriendinnetje voorstellen (is tweeling) en vragen of ze hier wil reageren
Oh, en nadat ik het gevraagd heb kunnen jullie bloemen voor mij sturen naar het Elizabeth ziekenhuis in Leiderdorp, waarschijnlijk kamer op de 3e, Intensive care
Eeeeeeehm, nee, al een tijdje niet meerquote:
Nee, dat schiet op zeg, als ik het bed deel met 2 dames dan wil ik wel met z'n 3-en spelen en niet eng lopen doen zo van ieeeeeeeee elkaar niet aanraken hoor, echt heel prettig trio wordt het dan, NOT....quote:Op maandag 11 juli 2005 16:01 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ze hoeven toch geen sex met elkaar te hebben...
voor mij is het het bed delen met twee mensen die niet vies zijn van incest. en daar moet ik in dit bloedverband sterk aan wennen, of nooit aan gewend raken.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:22 schreef DS4 het volgende:
Ik denk dat in the real world de kans een trio met een tweeling zo klein is, dat het daarom een aardige fantasie is. Want goed en wel beschouwd: voor je gevoel is het eigenlijk twee keer hetzelfde.
ik heb ook mijn grenzen idd.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:28 schreef erodome het volgende:
Dat idee blijft staan ja en dat idee staat me gewoon helemaal niet aan, dus het wordt dan toch een heel vreemd gedoe allemaal omdat ik het vreemd vind...
\quote:Op maandag 11 juli 2005 21:28 schreef erodome het volgende:
Dat idee blijft staan ja en dat idee staat me gewoon helemaal niet aan, dus het wordt dan toch een heel vreemd gedoe allemaal omdat ik het vreemd vind...
Nee dank je, dat lijkt me nou echt niks. Incest, 2 zusjes die het met elkaar doen.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:58 schreef Matness het volgende:
We (lees: mannen) hebben allemaal wel eens gefantaseerd over seks met een tweeling. En je hoort wel eens verhalen van tweelingen dat ze stiekum van partner wisselen voor seks. Maar doen tweelingen wel aan trio's? En hebben ze ook wel eens samen seks? Ze kennen elkaars lichaam immers door en door?
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:30 schreef Matness het volgende:
[..]
\
Maar ja, als ze nou heel erg lekker zijn dan heb je wel twee voor de prijs van 1.
Je zou zo "de verkeerde" een veeg geven.quote:
voor mij gaat het verder dan de voortplanting an sich. het is not done omdat je gewoon niet neukt met je zusje.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:41 schreef blackmage het volgende:
nee incest is gewoon not done, jij krijgt niet voor niets een verhoogde kans op achterlijke en misvormde kinderen als je als bloedverwante sexs hebt zonder voorbehoedsmiddelen.
geen fantasie van mij, en andere mensen die dit wel willen...tja ik snap het wel maar ook weer niet.
Maak ik me geen enkele zorgen over, ik vind er wel 2 zonder bloedband....quote:Op maandag 11 juli 2005 21:30 schreef Matness het volgende:
[..]
\
Maar ja, als ze nou heel erg lekker zijn dan heb je wel twee voor de prijs van 1.
ik heb net wat filmpjes gedownload vanwege dit topic. en ik moet zeggen dat het idd erg onsmakelijk is.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Maak ik me geen enkele zorgen over, ik vind er wel 2 zonder bloedband....
Vindt het echt een beetje ziek, 2 zussen, je bent samen opgegroeit en alles, dan bij elkaar in bed duiken, nee, moet er echt niet aan denken, ook niet om ertussen te liggen.
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb net wat filmpjes gedownload vanwege dit topic. en ik moet zeggen dat het idd erg onsmakelijk is.
Ik vind het eervol dat je jezelf opoffert voor ons!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb net wat filmpjes gedownload vanwege dit topic. en ik moet zeggen dat het idd erg onsmakelijk is.
quote:
ik heb er geen woorden voor, oh my god!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |