abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 november 2007 @ 13:34:45 #201
184041 oorsnot
I wanna play a game
pi_54692285
quote:
Op zondag 18 november 2007 08:16 schreef Miam het volgende:
ik heb gistermiddag de tea tree deep cleasing gel van de tuinen gekocht.
Ben benieuwd.
Kruidvat was zo druk dus daar ben ik niet eens binnen geweest.
hoe duur was die gel ongveer ?
gezien al die posiieve reacties ga ik morgen ook meer eens langs de kruidvat voor wat TeaTree stuff
Wit-Rood-Wit zit in ons bloed,
We zijn de beste en zo gooooooooed,
Ik spring me hele leven laaaaaaaaang,
Voor Aaaaaaajax Aaaaaaamsterdam,
pi_54700864
quote:
Op zondag 18 november 2007 13:34 schreef oorsnot het volgende:

[..]

hoe duur was die gel ongveer ?
gezien al die posiieve reacties ga ik morgen ook meer eens langs de kruidvat voor wat TeaTree stuff
Volgens mij was ie 5,99. best prijzig spul dus.
Mijn huidje voelt echt zacht aan, nu al!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_54701705
quote:
Op zondag 18 november 2007 19:42 schreef Miam het volgende:

[..]

Volgens mij was ie 5,99. best prijzig spul dus.
Mijn huidje voelt echt zacht aan, nu al!
De kruidvatversie (wasgel) kost een stuk minder, sowieso onder de 3 euro. (aangezien hij het over Kruidvat had, en Tea Tree spul daarvandaan wilde halen)

Bij mij lijkt het nog niet echt te werken. Ben ook te lui om de wasgel iedere avond te doen, maar de scrub wel trouw 2x per week. Ga vanaf vandaag maar weer eens goed proberen minder lui met wasgel te zijn, is weer tijd van de maand om flink onrustig huid te hebben en dat is te zien
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54710109
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

De kruidvatversie (wasgel) kost een stuk minder, sowieso onder de 3 euro. (aangezien hij het over Kruidvat had, en Tea Tree spul daarvandaan wilde halen)

Bij mij lijkt het nog niet echt te werken. Ben ook te lui om de wasgel iedere avond te doen, maar de scrub wel trouw 2x per week. Ga vanaf vandaag maar weer eens goed proberen minder lui met wasgel te zijn, is weer tijd van de maand om flink onrustig huid te hebben en dat is te zien
oh scrub moet ik nog halen! ik denk dat ik die kruidvat variant haal aangezien die toch
een stukje goedkoper is
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zaterdag 13 september 2008 @ 19:16:09 #205
199696 JtodaX
Dat ben ik. Jij. Ons.
pi_61605881
Misschien handig om te geven. Bij Kruidvat heb je (o.a.) deze TeaTree huismerk producten:

Dag&NachtCrème - 100ml - 1.69euro
ScrubCrème - 100ml - 2.69euro
Wasgel - 200ml - 1.99euro
Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
pi_64031294
Er komt misschien een Europese ban op tea tree oil (theeboomolie) nu verschillende onderzoeken kanttekeningen plaatsen bij de veiligheid van deze olie. Zo ontdekten Britse onderzoekers onlangs dat tea tree oil de hormoonhuishouding kan verstoren.

Zij ontdekten dit toen zij drie jongetjes met onverklaarbare borstgroei onderzochten. De kinderen gebruikten zeep en ander cosmetica met tea tree oil en lavendelolie. Toen ze daarmee stopten, verdween de borstgroei. Vermoedelijk imiteren de oliën het vrouwelijke hormoon oestrogeen.

Tea tree oil, aangeprezen als remedie bij onder meer huidkwalen, ligt al langer onder vuur. In 2004 meldde het Scientific Committee on Consumer Products van de Europese Unie dat zelfs kleine hoveelheden onverdunde olie onveilig zijn, omdat ze huiduitslag en allergieën kunnen veroorzaken.

Een Ierse onderzoeksgroep bracht recentelijk een andere zorgelijke eigenschap van tea tree oil aan het licht: lage concentraties van deze olie maken sommige bacteriën ongevoeliger voor gangbare antibiotica, met mogelijk ernstige infecties tot gevolg.

De Europese Unie geeft cosmeticafabrikanten tot juni de tijd om aan te tonen dat hun producten met tea tree oil veilig zijn. Als de twijfels blijven, wordt de toevoeging van de olie wellicht aan banden gelegd.

Bron: Gezondgids Consumentenbond
pi_64032581
Ik ben anders nog steeds erg tevreden met m'n teatree-wasgel. En scrub. En nachtcreme
Helaas geen extra borstvorming en goddank ook geen infecties.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_64032863
Het gaat trouwens om oa. salmonella en de MRSA-bacterie, die zou resistenter worden als antibiotica in combinatie met tea tree olie wordt gebruikt.
quote:
Although TTO may be an effective antimicrobial agent when appropriately used at bactericidal concentrations, its application at sub-lethal concentrations may contribute to the development of antibiotic resistance in human pathogens.
Dus ik denk dat het wel meevalt, gewoon geen wagonlading tegelijk opdoen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_64075146
Is het ook voor mannen?(Tea Tree Kruidvat) :$
Goedkoop webhosting nodig? Domeinen of design?
Kijk dan nu meteen op Enelix.eu! Je perfecte keus!
PM voor info! :)
  woensdag 17 december 2008 @ 01:27:10 #210
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_64077222
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:39 schreef DenizB het volgende:
Is het ook voor mannen?(Tea Tree Kruidvat) :$
het is voor (oa) je huid, of je man of vrouw bent maakt niet uit
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_64092368
Voor ¤8.36 heb ik:

• Dag&NachtCrème
  • ScrubCrème
  • Wasgel
  • Reinigingslotion

Ik ben benieuwd. Volgorde is: Wasgel->>Reinigingslotion-->>Creme?
  • Live out of your imagination, not your history.
    pi_64120751
    Weet iemand toevallig iets over de afwezigheid van de TTO bij Kruidvat de laatste weken? (die flesjes pure olie bedoel ik dan) Ik ben door mijn voorraad heen en loop al weken lang alle filialen binnen die ik kan vinden, maar overal is het uitverkocht. Ik hoop ook dat er geen ban op komt zeg! Kan echt niet zonder dat spul! Ik krijg juist uitslag als ik het niet heb! De dagcreme heb ik ook maar volgens mij zit daar echt heel weinig TTO in want ik merk geen verschil als ik dat gebruik.
    pi_64123256
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 16:32 schreef Sj0rs het volgende:
    Voor ¤8.36 heb ik:

• Dag&NachtCrème
  • ScrubCrème
  • Wasgel
  • Reinigingslotion

Ik ben benieuwd. Volgorde is: Wasgel->>Reinigingslotion-->>Creme?
  • Yup. Maar ik vind reinigingslotion altijd vies aanvoelen, dus die gebruik ik nooit
    Ik doe dus waslotion en dan creme.
    pi_64813695
    Ik heb naar kruidvat gemaild, blijkbaar wordt het niet meer geproduceerd!
    Wat nu? Weet iemand wat een goed alternatief is voor de TTO van Kruidvat? Ik heb pas een flesje bij de Tuinen gekocht, maar daar staat 'aromatherapie, pure essentiele olie' op. Dat spul is veel sterker dan dat van Kruidvat. Heb ik het verkeerde genomen?
    pi_64814921
    Ik heb een paar weken geleden de dagcreme gekocht na al die goede verhalen hier en na 2 dagen was mijn gezicht al helemaal zacht. Ik was zo enthousiast dat ik de reinigingsolie (zoiets iig) ook heb gekocht.
    Weer 2 dagen daarna was mijn hele gezicht kapot! Vol losse velletjes en helemaal rood. Niet meer gebruikt daarna en uiteindelijk is het zeker 1,5 week kapot geweest.
    Ik weet niet 100% zeker of het door die tea tree spulletjes kwam, maar ik durf het nu niet meer te gebruiken
    E.
    pi_64815958
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 16:08 schreef .Sparkling. het volgende:
    Ik heb een paar weken geleden de dagcreme gekocht na al die goede verhalen hier en na 2 dagen was mijn gezicht al helemaal zacht. Ik was zo enthousiast dat ik de reinigingsolie (zoiets iig) ook heb gekocht.
    Weer 2 dagen daarna was mijn hele gezicht kapot! Vol losse velletjes en helemaal rood. Niet meer gebruikt daarna en uiteindelijk is het zeker 1,5 week kapot geweest.
    Ik weet niet 100% zeker of het door die tea tree spulletjes kwam, maar ik durf het nu niet meer te gebruiken
    Dan denk ik dat die olie veel te sterk is geweest voor je gezicht. In de creme zit niet zoveel. Ik zou de olie laten staan dan en alleen de creme gebruiken met een normale wasgel.
    pi_64824362
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 16:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dan denk ik dat die olie veel te sterk is geweest voor je gezicht. In de creme zit niet zoveel. Ik zou de olie laten staan dan en alleen de creme gebruiken met een normale wasgel.
    Maar het was speciaal voor de gezichtshuid en normaal heb ik echt nooit ergens last van.
    Ik heb nu maar weer duurdere gekocht en dat werkt prima.
    E.
    pi_64824482
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef judes het volgende:
    Ik heb naar kruidvat gemaild, blijkbaar wordt het niet meer geproduceerd!
    Wat nu? Weet iemand wat een goed alternatief is voor de TTO van Kruidvat? Ik heb pas een flesje bij de Tuinen gekocht, maar daar staat 'aromatherapie, pure essentiele olie' op. Dat spul is veel sterker dan dat van Kruidvat. Heb ik het verkeerde genomen?
    Ga langs bij 'natuurlijke' drogisterijen .
    pi_66726997
    Ik kom even melden dat de TTO gewoon weer bij Kruidvat in de schappen staat!
    Snap niet waarom die gast mij dan pas gemaild heeft dat het niet meer geproduceerd wordt. Volgens mij hebben ze weer gewoon een nieuw flesje maar het is toch echt hetzelfde spul. Heb meteen maar een grote voorraad ingeslagen, voor de zekerheid!
      woensdag 15 april 2009 @ 20:39:28 #220
    199696 JtodaX
    Dat ben ik. Jij. Ons.
    pi_68051489
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 13:59 schreef judes het volgende:
    Snap niet waarom die gast mij dan pas gemaild heeft dat het niet meer geproduceerd wordt. Volgens mij hebben ze weer gewoon een nieuw flesje maar het is toch echt hetzelfde spul. Heb meteen maar een grote voorraad ingeslagen, voor de zekerheid!
    De olie? Ik was er laatst nog en zag dag/nachtcreme, wasgel, reinigingsgel ofzo en nog wat andere dingen.

Waar lag die olie dan? Hoe ziet het eruit?
    Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
      woensdag 15 april 2009 @ 21:04:10 #221
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_68052445
    Ik ben vanmiddag in 3 Kruidvatfilialen in Groningen geweest, maar ze hadden nergens iets van tea tree. Was op zoek naar de lotion.
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 15 april 2009 @ 21:06:15 #222
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_68052519
    wat is er zo speciaal aan de tea tree lijn van de kruidvat?
    de tuinen heeft ook een hele tea tree lijn namelijk?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_68057000
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 21:06 schreef Mirjam het volgende:
    wat is er zo speciaal aan de tea tree lijn van de kruidvat?
    de tuinen heeft ook een hele tea tree lijn namelijk?
    Vooral goedkoper volgens mij . Kruidvat lijn is spotgoedkoop.
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    pi_68064807
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 23:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Vooral goedkoper volgens mij . Kruidvat lijn is spotgoedkoop.
    En werkt prima
      donderdag 16 april 2009 @ 11:01:41 #225
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_68065042
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 13:59 schreef judes het volgende:
    Goed nieuws, ik had al niets meer en nergens hadden ze het meer inderdaad
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')