hoe duur was die gel ongveer ?quote:Op zondag 18 november 2007 08:16 schreef Miam het volgende:
ik heb gistermiddag de tea tree deep cleasing gel van de tuinen gekocht.
Ben benieuwd.
Kruidvat was zo druk dus daar ben ik niet eens binnen geweest.
Volgens mij was ie 5,99. best prijzig spul dus.quote:Op zondag 18 november 2007 13:34 schreef oorsnot het volgende:
[..]
hoe duur was die gel ongveer ?
gezien al die posiieve reacties ga ik morgen ook meer eens langs de kruidvat voor wat TeaTree stuff![]()
De kruidvatversie (wasgel) kost een stuk minder, sowieso onder de 3 euro.quote:Op zondag 18 november 2007 19:42 schreef Miam het volgende:
[..]
Volgens mij was ie 5,99. best prijzig spul dus.
Mijn huidje voelt echt zacht aan, nu al!![]()
oh scrub moet ik nog halen! ik denk dat ik die kruidvat variant haal aangezien die tochquote:Op zondag 18 november 2007 20:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De kruidvatversie (wasgel) kost een stuk minder, sowieso onder de 3 euro.(aangezien hij het over Kruidvat had, en Tea Tree spul daarvandaan wilde halen)
Bij mij lijkt het nog niet echt te werken. Ben ook te lui om de wasgel iedere avond te doen, maar de scrub wel trouw 2x per week. Ga vanaf vandaag maar weer eens goed proberen minder lui met wasgel te zijn, is weer tijd van de maand om flink onrustig huid te hebben en dat is te zien![]()
Dus ik denk dat het wel meevalt, gewoon geen wagonlading tegelijk opdoenquote:Although TTO may be an effective antimicrobial agent when appropriately used at bactericidal concentrations, its application at sub-lethal concentrations may contribute to the development of antibiotic resistance in human pathogens.
het is voor (oa) je huid, of je man of vrouw bent maakt niet uitquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:39 schreef DenizB het volgende:
Is het ook voor mannen?(Tea Tree Kruidvat) :$
Yup. Maar ik vind reinigingslotion altijd vies aanvoelen, dus die gebruik ik nooitquote:Op woensdag 17 december 2008 16:32 schreef Sj0rs het volgende:
Voor ¤8.36 heb ik:Dag&NachtCrème ScrubCrème Wasgel Reinigingslotion
Ik ben benieuwd. Volgorde is: Wasgel->>Reinigingslotion-->>Creme?
Dan denk ik dat die olie veel te sterk is geweest voor je gezicht. In de creme zit niet zoveel. Ik zou de olie laten staan dan en alleen de creme gebruiken met een normale wasgel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:08 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb een paar weken geleden de dagcreme gekocht na al die goede verhalen hier en na 2 dagen was mijn gezicht al helemaal zacht. Ik was zo enthousiast dat ik de reinigingsolie (zoiets iig) ook heb gekocht.
Weer 2 dagen daarna was mijn hele gezicht kapot! Vol losse velletjes en helemaal rood. Niet meer gebruikt daarna en uiteindelijk is het zeker 1,5 week kapot geweest.
Ik weet niet 100% zeker of het door die tea tree spulletjes kwam, maar ik durf het nu niet meer te gebruiken
Maar het was speciaal voor de gezichtshuid en normaal heb ik echt nooit ergens last van.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dan denk ik dat die olie veel te sterk is geweest voor je gezicht. In de creme zit niet zoveel. Ik zou de olie laten staan dan en alleen de creme gebruiken met een normale wasgel.
Ga langs bij 'natuurlijke' drogisterijenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef judes het volgende:
Ik heb naar kruidvat gemaild, blijkbaar wordt het niet meer geproduceerd!![]()
Wat nu? Weet iemand wat een goed alternatief is voor de TTO van Kruidvat? Ik heb pas een flesje bij de Tuinen gekocht, maar daar staat 'aromatherapie, pure essentiele olie' op. Dat spul is veel sterker dan dat van Kruidvat. Heb ik het verkeerde genomen?
De olie? Ik was er laatst nog en zag dag/nachtcreme, wasgel, reinigingsgel ofzo en nog wat andere dingen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:59 schreef judes het volgende:
Ik kom even melden dat de TTO gewoon weer bij Kruidvat in de schappen staat!![]()
![]()
![]()
Snap niet waarom die gast mij dan pas gemaild heeft dat het niet meer geproduceerd wordt. Volgens mij hebben ze weer gewoon een nieuw flesje maar het is toch echt hetzelfde spul. Heb meteen maar een grote voorraad ingeslagen, voor de zekerheid!
Vooral goedkoper volgens mijquote:Op woensdag 15 april 2009 21:06 schreef Mirjam het volgende:
wat is er zo speciaal aan de tea tree lijn van de kruidvat?
de tuinen heeft ook een hele tea tree lijn namelijk?
En werkt primaquote:Op woensdag 15 april 2009 23:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vooral goedkoper volgens mij. Kruidvat lijn is spotgoedkoop.
Goed nieuws, ik had al niets meer en nergens hadden ze het meer inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:59 schreef judes het volgende:
Ik kom even melden dat de TTO gewoon weer bij Kruidvat in de schappen staat!![]()
![]()
![]()
Snap niet waarom die gast mij dan pas gemaild heeft dat het niet meer geproduceerd wordt. Volgens mij hebben ze weer gewoon een nieuw flesje maar het is toch echt hetzelfde spul. Heb meteen maar een grote voorraad ingeslagen, voor de zekerheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |