Ik heb laatst de scrub, dag/nacht creme en wasgel gekocht bij kruidvat. M'n gezicht voelde na het gebruik echt heel zacht en schoon aan. Lekker dus
![]()
Paar dagen gebruikt, maar nu heb ik opeens een heel erg droge huid. Je ziet er niks van, maar het trekt aan alle kanten en het voelt alsof er een zandbak overheen gegooid is
![]()
Werd er afgelopen zondag opeens mee wakker.
Ik dus gelijk als een gek weer wassen met de wasgel en smeren met de creme in de hoop dat het wat minder werd, maar het leek daarna wel of mn gezicht in de fik stond
![]()
Branden als een gek.
Nu vraag ik me af of het door de teatree kan komen. Overal lees ik dat het je huid niet droog maakt. Of iig niet droger dan het al was. Ik heb het iig maar even opzij gezet want het doet echt niet normaal pijn als ik het erop smeer nu.
Wat het ook kan zijn (en wat ook wel logisch klinkt) is dat ik voorheen eigenlijk nooit mijn gezicht speciaal reinigde. Smorgens gewoon een douche en de make up restjes eraf halen en daarna een gewone creme.
![]()
Misschien kan m'n huid het niet aan om opeens zoveel gewassen te worden ofzo (avond en ochtend)? Maar het voelde zo lekker schoon en zacht
![]()
En nu voelt het alsof ik de hele dag met een scrubcreme op mn gezicht loop
Najah, ik gebruik het dus maar eventjes niet tot m'n gezicht weer normaal is
![]()
Maar misschien iemand die dit ook had?