abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31407888
Ik heb toch maar eens de behandelingsolie gekocht. Heb weer wat last van wat bulten e.d. in mijn gezicht. Dit ga ik eens proberen. Kan voor die ¤1,99 te proberen zijn.
pi_31408091
Uses for TTO

Even zoeken op google, info zat!!!

Ik gebruik de scrubcréme al een paar maanden, daarna meestal ook het masker. Mijn huid wordt er altijd erg zacht van en voelt lekker fris aan.
pi_31533348
Ik heb laatst de scrub, dag/nacht creme en wasgel gekocht bij kruidvat. M'n gezicht voelde na het gebruik echt heel zacht en schoon aan. Lekker dus Paar dagen gebruikt, maar nu heb ik opeens een heel erg droge huid. Je ziet er niks van, maar het trekt aan alle kanten en het voelt alsof er een zandbak overheen gegooid is Werd er afgelopen zondag opeens mee wakker.

Ik dus gelijk als een gek weer wassen met de wasgel en smeren met de creme in de hoop dat het wat minder werd, maar het leek daarna wel of mn gezicht in de fik stond Branden als een gek.

Nu vraag ik me af of het door de teatree kan komen. Overal lees ik dat het je huid niet droog maakt. Of iig niet droger dan het al was. Ik heb het iig maar even opzij gezet want het doet echt niet normaal pijn als ik het erop smeer nu.

Wat het ook kan zijn (en wat ook wel logisch klinkt) is dat ik voorheen eigenlijk nooit mijn gezicht speciaal reinigde. Smorgens gewoon een douche en de make up restjes eraf halen en daarna een gewone creme. Misschien kan m'n huid het niet aan om opeens zoveel gewassen te worden ofzo (avond en ochtend)? Maar het voelde zo lekker schoon en zacht En nu voelt het alsof ik de hele dag met een scrubcreme op mn gezicht loop

Najah, ik gebruik het dus maar eventjes niet tot m'n gezicht weer normaal is Maar misschien iemand die dit ook had?
pi_31536328
Waarom ben je trouwens nu opeens begonnen met je gezicht vaker/anders te reinigen? Als je toch geen last hebt van 'onregelmatigheden' waarom zou je het dan doen?

En ik kan me niet voorstellen dat het door tea tree kan komen, ik denk eerder door het ‘opeens’ vaker reinigen van je gezicht. Hoe vaak gebruik je die scrub crème eigenlijk per week? Je moet hem nml niet vaker als twee keer per week gebruiken.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:11:30 #130
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_31536790
Ik heb ook de scrubcreme, de dag/nachtcreme en het masker aangeschaft. Ik had al een fles Tea Tree wasgel van de Body Shop en gebruik nu ook Passionfruit Cleansing Gel, ook van de Body Shop. Die is wat milder, want als het koud is heb ik nog wel eens last van een droge, trekkerige huid en het is dan verstandiger om een iets minder sterkere wasgel te gebruiken dan de Trea Tree. De dag/nachtcreme bevalt me tot nu toe uitstekend, hij is lekker fris en maakt mijn huid niet vet. Ideaal.
pi_31538886
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:48 schreef BoterKlontje het volgende:
Waarom ben je trouwens nu opeens begonnen met je gezicht vaker/anders te reinigen? Als je toch geen last hebt van 'onregelmatigheden' waarom zou je het dan doen?

En ik kan me niet voorstellen dat het door tea tree kan komen, ik denk eerder door het ‘opeens’ vaker reinigen van je gezicht. Hoe vaak gebruik je die scrub crème eigenlijk per week? Je moet hem nml niet vaker als twee keer per week gebruiken.
Mja, vond het na de eerste keer gewoon zo fris gevoel geven en dacht laat ik nou eens gaan beginnen met gewoon netjes elke avond mn gezicht reinigen. Heb geen gezicht vol met pukkels ofzo, maar wel regelmatig meeeters en gerstekorrels (die nu dus wel mooi weg zijn! ) dus het leek me geen slecht plan om mn gezicht in de avond ook te reinigen.

Heb de scrub 1 keer gebruikt. Ik weet dat je m beter niet vaker dan 2 keer per week kan gebruiken. Zoals bij alle scrubs. En scrubben doe ik heel weinig. Als ik de 2 keer per maand haal is het al veel

Ik denk ook dat het gewoon komt door het opeens vaker reinigen. Kijk het wel even aan. En teatree laat ik dus even staan, want dat voelt nu niet echt fijn. Lang leve zwitsal
pi_31543729
Nou, ik was mijn gezicht 1 keer per dag met de wasgel van de kruidvat tea tree lijn en het is na het wassen loeidroog hoor.. MOET echt smeren daarna..
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:06:16 #133
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_31543931
ik gebruik nu sinds een week weer die reinigingslotion en daarna smeer ik mn gezicht in met behandelingsolie.. echt geweldig! 2e potje was voor de helft van de prijs dus het setje samen was maar 3 euro
mn gezicht is weer helemaal gaaf! ben net ongesteld geweest en dan kreeg ik altijd een soort pukkelexplosie hebk nu ook niet gehad.. ben erg te spreken over teatree van de kruidvat
pi_31544043
Ik moet zeggen dat mijn gezicht de laatste paar dagen ook weer trekkerig aanvoelt, zal wel komen door het weer...
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:50:28 #135
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_31603730
Smeer de dag/nachtcreme niet perongeluk ook op je lippen. Mijn lippen zijn compleet uitgedroogd en trekkerig nu .
Verder ben ik nog steeds supertevreden
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_31734861
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:14 schreef Syrena het volgende:

[..]

*Badkamerkastje loopt*

De herstellende nachtcreme, normale en gemengde huid, de blauwe code, 2/7 (roze is gevoelige huid). Geen idee wat ie kostte, dacht niet zo veel.

Maar hij stinkt echt
Schop, ik heb em gekocht maar hij stinkt totaal niet hoor Er staat wel wat op over rode plekjes en verwijde poriën maar niks over ex-pukkels in het bijzonder, wel herstellende nachtcreme, code 2/7. Is toch wel de goeie?
pi_31735095
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:28 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Schop, ik heb em gekocht maar hij stinkt totaal niet hoor Er staat wel wat op over rode plekjes en verwijde poriën maar niks over ex-pukkels in het bijzonder, wel herstellende nachtcreme, code 2/7. Is toch wel de goeie?
volgens mij de goeie.
Misschien moet ik eens nieuwe kopen, dalijk was de mijne toch over datum ofzo
Er staat idd niks op over ex-pukkels, maar bij mij zijn rooie vlekjes altijd ex-pukkels, vandaar.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_31735365
Ja, bij mij ook maar ik zocht expliciet naar iets met puistjes ofzo in de beschrijving Deze kwam het dichtste in de buurt dus heb ik die maar meegenomen.

Hij ruikt lekker fris en zacht

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2005 20:42:54 ]
pi_31784415

Van 1 t/m 5 november opnieuw in de aanbieding.
pi_31790340
ik heb de teatree dag- en nachtcreme gekocht. ben benieuwd hoe hij zal zijn
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
pi_31790698
Ik ben tevreden Ik gebruik de scrub elke avond, en daarna de creme eroverheen.
Olifantenhuidje Ben benieuwd hoe het volgende week gaat, normaalgesproken mijn *dikke-onderhuidse-puisten-week*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_31791929
Mijn dochter gebruikt sinds een week de wasgel van de tea tree-lijn en de pukkeltjes die zij had zijn weg! Ze is bijna 11, maar kreeg dus wel last van pukkels. De wasgel werkt echt goed bij haar!
pi_31842281
ik gebruik nu die teatree dag- en nachtcreme en ik merk nu al een gigantisch verschil. mijn huid voelt lekker zacht aan en dat na pas 2 dagen gebruiken

morgen dus maar even naar de kruidvat om wat meer van de lijn te kopen
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
pi_31924205
Zijn die teatrea producten van kruidvat ook voor heren geschikt?
pi_31924448
waarom niet? ik had een foldertje meegenomen en daar staat niet in dat het speciaal voor vrouwen is
pi_31939634
ik ben man, en gebruik het nu ruim een maand!

vindt het heerlijk spul.
pi_31940728
Hoi, ik gebruik de lijn nu zo'n 3 weken. De eerste twee weken werkte het uitstekend, maar sinds een weekje heb ik last van meer puistjes en een erg vette huid. Hebben meer mensen dit gehad?
pi_31943040
Misschien een tip voor de liefhebbers van teatree behandelingsolie van het Kruidvat. Momenteel is tot en met zaterdag 5 november hun 'bruin glas' assortiment in de aanbieding, waaronder dus ook teatree behandelingsolie. De aanbieding is het tweede product voor de helft van de prijs.

[ Bericht 6% gewijzigd door rutger05 op 03-11-2005 23:22:05 ]
pi_31944188
ik heb een scrub en wasgel gekocht gebruikmakend van die actie
pi_32030121
Voor de liefhebber: http://www.lidl.nl/nl/ind(...)olie_en_theeboomolie

30 ml teatree (theeboom) voor 1,79 bij de lidl. Weet er verder ook niks van maar ik ga wel even kijken.. het is vanaf donderdag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')