Liegebeestquote:Op maandag 11 juli 2005 09:29 schreef Copycat het volgende:
En nu moet ik ook nog aardig gaan doen aan de telefoon ivm een interviewtje...
Fake smile en bellen maar.
Zo'n smile heeft weinig nut, of heb je ook beeld?quote:Op maandag 11 juli 2005 09:29 schreef Copycat het volgende:
En nu moet ik ook nog aardig gaan doen aan de telefoon ivm een interviewtje...
Fake smile en bellen maar.
Nee hoor, een glimlach 'hoor' je door de telefoon. Zeker nooit in de callcenterwereld gewerkt?quote:Op maandag 11 juli 2005 09:31 schreef Pheno het volgende:
Zo'n smile heeft weinig nut, of heb je ook beeld?
Hoor je ook dat het fake is?quote:Op maandag 11 juli 2005 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, een glimlach 'hoor' je door de telefoon. Zeker nooit in de callcenterwereld gewerkt?![]()
ja..... Ik wel tenminste, en ik werk al vijf jaar op callcentre's...quote:
Nee, ik heb 3 jaar lang Duitsers aan de lijn gehadquote:Op maandag 11 juli 2005 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, een glimlach 'hoor' je door de telefoon. Zeker nooit in de callcenterwereld gewerkt?![]()
Oh jee, zo'n oudje die niet meer kan komen.....quote:
iieeeuw, ik ben echt allergisch voor dat gefake.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:51 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
ja..... Ik wel tenminste, en ik werk al vijf jaar op callcentre's...
Goedemorgen,
ik fake ook een goede bui, ik ben dood moe, druk weekend gehad, en ik ben niet eens uitgerust ( ik lijk wel oud )
quote:Op maandag 11 juli 2005 09:52 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, zo'n oudje die niet meer kan komen.....![]()
Ja, maar dat maakt jou dan ook een ervaringsdeskundigequote:Op maandag 11 juli 2005 09:51 schreef zwaaibaai het volgende:
ja..... Ik wel tenminste, en ik werk al vijf jaar op callcentre's...
Kan het niet vinden in de Van Dale....die lui lopen ook achter zegquote:Op maandag 11 juli 2005 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Misschien dat je even het verschil tussen een fake lach en een fake orgasme moet opzoeken...![]()
quote:
* Moonah heeft 6 weken vakantie...quote:Op maandag 11 juli 2005 10:04 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft nu al geen zin in zijn werk....![]()
* Copycat sluit zich daar volmondig bij aanquote:Op maandag 11 juli 2005 10:04 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft nu al geen zin in zijn werk....![]()
Hup, faken jij!quote:Op maandag 11 juli 2005 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
* Copycat sluit zich daar volmondig bij aan.
Leraresquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |