Marvinquote:Op maandag 11 juli 2005 13:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Die heb k gister gekregen
(nu nog een plekkie in mn kamer vinden)
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:20 schreef Waxxer het volgende:
Tsssss......:
Hij was op slag dood. Dat heeft een woordvoerder van Wielervereniging De Kannibaal maandag gemeld.
Pardon me for breathing, which I never do any way so I don't know why I bother to say it, oh God, I'm so depressed.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]I have a million ideas, they all point to certain death
Weemz!quote:Op maandag 11 juli 2005 13:13 schreef Weemz het volgende:
Goedenmiddag allemaal!
(@ Wonderer: Wat is er de 25e?)
I don't think soquote:Op maandag 11 juli 2005 13:41 schreef wonderer het volgende:
Weemz!
De 25e is Roze Maandag op de kermis in Tilburg en dat wordt een meet.
Oooohhhh.... nu zul je 't krijgen ook!!quote:Op maandag 11 juli 2005 13:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
I don't think so
This is my town, and damned if I let any of you damn dirty faggots set foot on sacred ground!
en nu ga ik zonnen
homofieltjes zijn een abominatie in de ogen van de Heer.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohhhh.... nu zul je 't krijgen ook!!Ik zal er per-soon-lijk voor zorgen dat er die dag nog meer homo's naar Tilburg gaan!!!
Daar zijn de meningen over verdeeld, Gabriël.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
homofieltjes zijn een abominatie in de ogen van de Heer.
En blijkbaar is Metal en is Rockmuziek ook iets dat het babieltje Jezus doet wenenquote:Op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
homofieltjes zijn een abominatie in de ogen van de Heer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |