Fix You is mijn favoriet op het moment.quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:41 schreef PostManBart het volgende:
Zijn er meer mensen net zoals ik die Talk het mooiste nummer van het album vinden?
ooooohquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:41 schreef PostManBart het volgende:
Zijn er meer mensen net zoals ik die Talk het mooiste nummer van het album vinden?
Helaas is er geen vertaler die terug naar tekst kan vertalen.quote:
Het eerste woord is 'Coldplay'quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:11 schreef Z het volgende:
Je mag 3 keer raden.
'zuigt' is het in elk geval niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:16 schreef Z het volgende:
Het tweede woord is een samenvatting van wat ik van coldplay vind
ookquote:
weet ik niet. ik bedoel: iedereen heeft zijn eigen smaak en zijn eigen idealen. Ik vind gewoon dat je de mening en smaak van anderen moet respecteren. Ook al ben je het er niet mee eens, hoef je het nog niet belachelijk te maken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:27 schreef peaceman het volgende:
Ik heb ook mensen horen beweren dat het de beste band ter wereld zou zijn![]()
de mensen die dat zeggen moeten eens uit de schuilkelder komen zou ik zo zeggen![]()
Iedereen heeft inderdaad zijn eigen smaak en die respecteer ik ook, maar als iemand zegt dat Coldplay de beste band ter wereld is, spreek diegene gewoon een feitelijke onwaarheid.. (geen smaak-onwaarheid trouwens). Zelf ben ik redelijk weg van REM en Radiohead, maar ook dat zijn niet de beste bands ter wereld. Dan kom je toch veel eerder bij The Beatles uit.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:17 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
weet ik niet. ik bedoel: iedereen heeft zijn eigen smaak en zijn eigen idealen. Ik vind gewoon dat je de mening en smaak van anderen moet respecteren. Ook al ben je het er niet mee eens, hoef je het nog niet belachelijk te maken.
Dat is nog niks!! Toen 'Rush of Blood' uitkwam schreef the Rolling Stone dat ze beter dan Pink Floyd waren.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 05:44 schreef BG2 het volgende:
kvind het erg overdreven dat mensen ze nu al met U2 vergelijken qua status.
Fix you vind ik persoonlijk ook een super mooi nummer waar ik kippenvel van krijgquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:01 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik vind t eigenlijk jammer dat Fix You de single wordt. Het is één van mijn X&Y favorieten, en als een nummer wordt uigebracht als single is de kans zo groot dat hij gaat vervelen, omdat je hem te vaak hoort..
Idd; Midnight Live, Storytellers, exclusive "Fix You" clip. Waarvoor? Album is nu alweer een tijdje uit en er is geen concert in Nederland (binnenkort)? Ik vind het zelf wel leuk, het begint alleen, zélfs voor Coldplay, iets te veel te worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:36 schreef Myra het volgende:
[..]
Fix you vind ik persoonlijk ook een super mooi nummer waar ik kippenvel van krijgIk denk niet dat dat nummer mij zou gaan vervelen. Weet je hoevaak ik The Scientist heb gehoord en op heb staan.....het blijft een mooi nummer
![]()
Trouwens, ik heb Coldplay de afgelopen week erg vaak op MTV langs zien komen! Concerten, singles, interviews...joehoe![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |