Luie ridders moeten er ook zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:08 schreef Z het volgende:
Die OP heb ik gewoon gekopieerd hoor.
Toen ik voor het eerst iets van Coldplay hoorde wist ik zeker dat het een nieuw projectje van Bono was, net als The Passengers. En dat heb ik ook nog maanden volgehoudenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:36 schreef m021 het volgende:
Je moet inderdaad Coldplay niet zien als een ripoff van U2, dat is niet eerlijk. Afgezien van het feit dat ik Coldplay minder goed vind dan U2, zie ik ze toch apart van elkaar als leuke bands.
Coldplayfans die echter ontkennen dat Coldplay op U2 lijkt, zijn dom bezig. De overeenkomsten zijn iig duidelijk.
Dat doet er toch helemaal niet toe?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:21 schreef evert het volgende:
maar hoe zinvol is het een 3e cd van een groep te verlijken met een groep die al 25 jaar bezig is?
in de oor recensie staat hier ook een goede verwijzing naar. waar was U2 met het derde album? toen had het nog niet de status om een stadion uit te verkopen.
mja, ik vind wel dat je een punt hebt. Want kan een band echt 'beter' worden? Denk het niet, misschien iets andere muziekstijl maken, of de zang, maar dat is bij Chris n.v.t.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:13 schreef m021 het volgende:
[..]
Dat doet er toch helemaal niet toe?
De vergelijking ging over de muziek, niet over de status.
Ik denk er nog steeds hetzelfde over als vlak nadat ik 'm kocht: een typische 3-sterren plaat voor mij. Geen klassieker, gewoon goed/degelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
Mensen die hem al zat zijn?
Of mensen die hem juist voelen groeien?
zoals eerder gezegd, sinds het concert grijs aan het draaienquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
Wat cool.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:49 schreef Cybart het volgende:
van X&Y zijn ter wereld 5 testdiscs gemaakt...
en ik mag me gelukkig prijzen dat ik er 1 van heb kunnen bemachtigen![]()
ik voel 'm groeien...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
Ik ook !!!quote:Op zondag 17 juli 2005 00:16 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
zoals eerder gezegd, sinds het concert grijs aan het draaien![]()
heb de testdisc nog niet geluisterd (geen tijd voor gehad).quote:Op zondag 17 juli 2005 12:47 schreef m021 het volgende:
[..]
Wat cool.
Zijn er nog verschillen tussen de testdisc en de winkelversie?
volgens mij vinden mensen dat ze steeds meer poppy gaan klinken...quote:Op maandag 18 juli 2005 20:50 schreef Frank-NL het volgende:
Wat een gezeik over deze CD zeg, viel me in het vorige topic ook al op. Vooral "Parachutes geweldig, AROBTTH minder, X&Y slecht" heb ik al te vaak voorbij zien komen
Hoe populairder een band wordt, het meer de mensen gaan roepen dat het slecht is...
Vind ik niet, vind ze nog altijd even goed, maar omdat coldplay zo populair is geworden vind men het poopy klinken, scheitquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:12 schreef Krizzol het volgende:
[..]
volgens mij vinden mensen dat ze steeds meer poppy gaan klinken...
Wat mij betreft hadden de jongens wat prominentere piano en fermere drumsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:12 schreef Krizzol het volgende:
[..]
volgens mij vinden mensen dat ze steeds meer poppy gaan klinken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |