Jou wegpesten hoeft nietquote:Op zondag 10 juli 2005 22:49 schreef tonks het volgende:
1) lukt me wel
2) Doe ik altijd al
3) Feedback kom ik amper
4) ..
5) Ik laat me heus niet wegpesten hoor
Tip: Wens niet je siteadmin een IP ban toequote:Op zondag 10 juli 2005 22:49 schreef tonks het volgende:
1) lukt me wel
2) Doe ik altijd al
3) Feedback kom ik amper
4) ..
5) Ik laat me heus niet wegpesten hoor
Tip 2: Wens niemand doodquote:Op zondag 10 juli 2005 22:51 schreef Knut het volgende:
[..]
Tip: Wens niet je siteadmin een IP ban toe
Bedankttt voor de tippssssssquote:Op zondag 10 juli 2005 22:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tip 2: Wens niemand dood
Tip 3: Val SA's niet af in het openbaar (of andere crew uiteraard, wordt als not done beschouwd)
Tip 4: Zeik niet teveel over spelling
Tip 5: Plaats niet alleen smileys
Tip 6: Spammen is not done
Tip 7: Gebruik [afbeelding] niet meer
Zo nu hebben we alle domme acties van je uit dit jaar wel gehad![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:59 schreef tonks het volgende:
Als ik al binnen 2 dagen geen weblogger meer ben dan is het omdat ik admin ben geworden
Op basis van nacalculatie.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:00 schreef nappel het volgende:
Ik gok 5 maanden, twee weken en 1 dag..
..op basis van euh.. eh..
nix
Vast omdat hij niet wil veranderenquote:Op zondag 10 juli 2005 23:02 schreef cyberstalker het volgende:
Ach, over een paar dagen is de 'lol' van het tagje er af, en dan stapt ie waarschijnlijk 'vrijwillig' uit de crew.
Dan wordt ie uit de crew gegooid omdat ie ineens niets meer plaatst. Een beetje a la Tessje dus.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:08 schreef juiced het volgende:
Ik schat over 324 jaar.
Neequote:Op zondag 10 juli 2005 23:16 schreef Choumacher het volgende:
Ach die jongen heeft geen leven naast fok dus gun hem dit nou
Nee schat, ik zou niet weten wat ik zonder je moet.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:18 schreef tonks het volgende:
Nou ik ga naar bed hoor, het lukt je wel zonder mij he silmarwen
Dat waardeer ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee schat, ik zou niet weten wat ik zonder je moet.
Ik zal je berichtjes regelmatig becomplimenteren op de weblog
j000 cyberstalker, 'sup?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:31 schreef cyberstalker het volgende:
Is tonks nou al uit de crew?
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:33 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Heb je weer teveel vloeibaar gas gedronken?
TS bedoelde niet in leven, maar ts bedoelde hoelang tonks nog in de crew blijft.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:00 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik geef tonks 3 jaar, hooguit.
Ach, het dieptepunt was toch wel bereikt toen ze besloten Conflict moderator te maken.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:43 schreef Adelante het volgende:
jezusze konden zeker echt niemand vinden om weblogger te worden
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:45 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ach, het dieptepunt was toch wel bereikt toen ze besloten Conflict moderator te maken.
ik gok dat DP binnen nu en 2 maanden ook weer actief achter de schermen isquote:Op zondag 10 juli 2005 23:45 schreef cyberstalker het volgende:
Ach, het dieptepunt was toch wel bereikt toen ze besloten Conflict moderator te maken.
Barre tijden zijn hetquote:Op zondag 10 juli 2005 23:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik gok dat DP binnen nu en 2 maanden ook weer actief achter de schermen is![]()
[crewmode]quote:Op zondag 10 juli 2005 23:50 schreef Dirkh het volgende:
Okay, dit gaat wel heel erg ver. Tonks weblogger.![]()
Nog even.....
Kijken jullie wel of iemand uberhaupt iets kan, of was het zijn avatar/usericon die het 'm deed?
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:43 schreef Adelante het volgende:
jezusze konden zeker echt niemand vinden om weblogger te worden
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tip 2: Wens niemand dood
Tip 3:Val SA's niet af in het openbaar (of andere crew uiteraard, wordt als not done beschouwd)
Tip 4: Zeik niet teveel over spelling
Tip 5: Plaats niet alleen smileys
Tip 6: Spammen is not done
Tip 7: Gebruik [afbeelding] niet meer
ik gok dat het inzicht dat Silmarwen een ip-ban verdient, hem deze functie heeft opgeleverd.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:50 schreef Dirkh het volgende:
Okay, dit gaat wel heel erg ver. Tonks weblogger.![]()
Nog even.....
Kijken jullie wel of iemand uberhaupt iets kan, of was het zijn avatar/usericon die het 'm deed?
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:56 schreef Silmarwen het volgende:
Never Mind
Neequote:Op maandag 11 juli 2005 00:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]Wat heb je daar geschreven? Lafaard! Toe, vertel.
ja nu wil ik het ook wel wetenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]Wat heb je daar geschreven? Lafaard! Toe, vertel.
Toen kreeg je zeker wat te drinken van haar?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef tonks het volgende:
Er was een tijd dat ik silmarwen best aardig vond
Datum:
maandag 14 juni 2004 @ 16:14
Nee hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 08:04 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Toen kreeg je zeker wat te drinken van haar?
Je bedoelt dat ze vergeten zijn je tagje weer te verwijderen?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:36 schreef tonks het volgende:
En nog steeds zit ik in de crew.
ja, maar dat wisten we alquote:Op maandag 11 juli 2005 10:45 schreef no1uknow het volgende:
ik ben kut
niet snel je post veranderen hequote:Op maandag 11 juli 2005 10:45 schreef no1uknow het volgende:
Tonks is kut
quote:Op maandag 11 juli 2005 10:46 schreef no1uknow het volgende:
Hooguit 2 maanden, want hij wordt er vanzelf wel uitgegooid.
Hij doet toch geen flikker
ach, dan heb je je eerste keer in ieder geval achter de rugquote:Op maandag 11 juli 2005 10:47 schreef tonks het volgende:
[..]. alsof ik persé sex met nietzman moet hebben om in de crew te blijven.
Ik kan wel een lijstje maken waarom ik jou een enorme kut user vind, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:45 schreef tonks het volgende:
Maar waarom de eer van dit topic S. ik heb jou toch nooit iets misdaan? behalve dan die eene post.. en toen ik je 'watskeburt-parodie' afkraakte.
regel 1 in je OPquote:Op maandag 11 juli 2005 10:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik kan wel een lijstje maken waarom ik jou een enorme kut user vind, maar daar heb ik geen zin in.
Nu begrijp ik waarom er een tekort aan webloggers is.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:47 schreef tonks het volgende:
[..]
. alsof ik persé sex met nietzman moet hebben om in de crew te blijven.
Ik bewaar mijn maagdelijkheid eigenlijk voor jou MM.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ach, dan heb je je eerste keer in ieder geval achter de rug![]()
T.!quote:Op maandag 11 juli 2005 10:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn maagdelijkheid eigenlijk voor jou MM.
We msnen toch al?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
T.!
zulks een openbaring!
waarom heb je dat nooit eerder gezegd
mail me maar![]()
Eerlijk gezegt helemaal niet zo hard hoor.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
om maar weer even ontopic te gaan
tocnks zal de crew nooit verlaten hij heeft er veel te hard voor gelikt gewerkt om erin te komen![]()
zachtjesquote:Op maandag 11 juli 2005 10:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd helemaal niet zo hard hoor.
weej weej weej punt nuuuu punt en nel!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:00 schreef Juggernaut het volgende:
nu!!
quote:Op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef tonks het volgende:
Er was een tijd dat ik silmarwen best aardig vond
Datum:
maandag 14 juni 2004 @ 16:14
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:05 schreef nietzman het volgende:
Zodra ik hem niet leuk meer vind.
zou je denken?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Alsof hij mij ooit niet meer leuk vind.
Achja, als ik me er wat van aantrokquote:Op maandag 11 juli 2005 12:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Het word wel steeds leuker op !Fok,als crew mekaar al zwart gaat zitten maken
Terwijl ze nu blauw zijn
Ik stop pas als het internet van mij is.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:47 schreef Renmaestro het volgende:
Nooit. Hij zal enkel omhoog blijven klimmen in functie tot hij Danny van de troon heeft gestoten.
Ja in Webloggers Orgie en Fokcrew.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:00 schreef hannatokkie het volgende:
kunnen webloggers eigenlijk achter de schermen lezen?
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:15 schreef nappel het volgende:
Ik vind dit meer een verkapt
'Gok *hier* wanneer Silmarwen voor het laatst een flinke beurt heeft gehad'-topic..
![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:15 schreef nappel het volgende:
Ik vind dit meer een verkapt
'Gok *hier* wanneer Silmarwen voor het laatst een flinke beurt heeft gehad'-topic..
![]()
Ja geef hem ongelijk ookquote:Op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef jogy het volgende:
Hij blijft wel, al is het enkel om Sillymarwen te pesten.
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef jogy het volgende:
Hij blijft wel, al is het enkel om Sillymarwen te pesten.
Kun jij het beter?!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja geef hem ongelijk ook
Als iemand z`on simpel topic over mij zou beginnen,ging ik tot mn dood in de crew![]()
Zeg ik dat danquote:Op maandag 11 juli 2005 14:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kun jij het beter?!
Mail naar weblog@fok.nl
Als je kijkt naar Tonks, niet veel.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:11 schreef Waikiki_Wim het volgende:
Wat moet je daar nu eigenlijk voor kunnen, voor de weblog?
Dude, als dit haat is omgquote:Op maandag 11 juli 2005 14:13 schreef tonks het volgende:
Het motiveert me wel hoor, deze haat
Don't count on itquote:Op maandag 11 juli 2005 14:15 schreef tonks het volgende:
Ik hoop ook ooit reviewer te worden.
Ik acht de kans zeer nihiel.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:16 schreef tonks het volgende:
Ik hoop als Silmarwen en Knut gaan trouwen dat ze mij dan adopteren.
Wat weet jij nou van schattige users/webloggers. Jij neukt met Nitespeedquote:Op maandag 11 juli 2005 14:15 schreef melanie_the_miss het volgende:Tonks is toevallig een schattige user/weblogger.
Há!
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:16 schreef tonks het volgende:
Ik hoop als Silmarwen en Knut gaan trouwen dat ze mij dan adopteren.
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik acht helemaal geen kans. Of we kunnen een Rowena doen
Vast wel. Knut is er een.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..],ik hoop dat de bloggers meer humor hebben
Oh ja die gaat met jou,dan moet je wel een humoristische kijk op het leven hebben jaquote:
Wie heeft humor nodig als er cynisme is?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ja die gaat met jou,dan moet je wel een humoristische kijk op het leven hebben ja
Hij heeft een babyface, dat is redelijk schattig.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van schattige users/webloggers. Jij neukt met Nitespeed(nofi Nitespeed)
Je ijlt. Verder alles wel okay?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hij heeft een babyface, dat is redelijk schattig.
Kan ik er wat aan doen dat hij pas na mijn ontmaagding zijn ware aard liet zien en mij de prostitutie indreef? NEE!
Dus laten we geen pijnlijke wonden openkrssen en on-topic blijven.
Tonks is lief Ik weet nog niet of hij zal functioneren als logger maar daar komen we nog wel achter.
Van MTM en Nitespeed, vast wel ja.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:27 schreef tonks het volgende:
Maar ik mag nog wel op de bruiloft komen he?
Hey post jij ook nog op Fok!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:34 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
jullie gaan niet trouwen bedoel je ?
Ongeveer jaquote:Op maandag 11 juli 2005 22:47 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
jazeker
en jij leeft ook nog zie ik
still going strongquote:
Yep, eerste jaar college overleefd nu lekker vakantie aan het vieren.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:52 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
still going strong
en jij al druk met settelen lees ik zo![]()
met jou ook alles goed ?
Iemand die ik eerder heb gemeet dan dat ik jou heb gemeet.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:59 schreef Knut het volgende:
Wie de neuk is die vent ?
Ik denk niet dat ik hem al eens gemeet hebquote:Op maandag 11 juli 2005 23:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Iemand die ik eerder heb gemeet dan jij
Doe es niet zo vervelend etterbakjequote:Op maandag 11 juli 2005 23:00 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik hem al eens gemeet heb
pfff lekker hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 22:56 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Yep, eerste jaar college overleefd nu lekker vakantie aan het vieren.
Donderdag 4 weken naar Frankrijk
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:01 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
pfff lekker hoorik ga slechts 10 daagjes naar griekenland
ik ben maar weer es geswitched van werk en in het afgelopen half jaar 2 x verhuisd. begin volgend jaar nog een keer en dan heb ik weer een eigen plek!!
whehehe, jaja, zo zie je maar weer dat Silmarwen meer mensen kent dan je denktquote:Op maandag 11 juli 2005 22:59 schreef Knut het volgende:
Wie de neuk is die vent ?
ja en dat heb ik wel nodigquote:Op maandag 11 juli 2005 23:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ach zo heb je wat afwisseling in je leven he
Dát was de druppel jongedamequote:Op maandag 9 januari 2006 14:15 schreef tonks het volgende:
Bijna een half jaar stelletje homo's
Soort van putjesschepper, maar dan eentje die bagger stort in plaats van verwijderd...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:21 schreef marleenhoofd- het volgende:
wat is een weblogger?
Hoi!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:55 schreef OFfSprngr het volgende:
wie zn idiote idee was het uberhaubt om dit mislukte mens aan te nemen als crewmember?
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Soort van putjesschepper, maar dan eentje die bagger stort in plaats van verwijderd...![]()
WHY!?!quote:
Mannetje-die-werkt-op-de-vuilstortplaats dus....quote:Op maandag 9 januari 2006 17:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Soort van putjesschepper, maar dan eentje die bagger stort in plaats van verwijderd...![]()
ow tonks, jij kan er natuurlijk ook niets aan doen dat je bent benadeeld, maar hou dan ten minste je mening voor je..quote:
EDIT: kutcookiesquote:Op maandag 9 januari 2006 18:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
ow tonks, jij kan er natuurlijk ook niets aan doen dat je bent benadeeld, maar hou dan ten minste je mening voor je..
En waarom, kutmod?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:25 schreef Renesite het volgende:
schop
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:03 schreef Chriz2k het volgende:
Jippie, nu kan Tonks meer aandacht aan onze relatie besteden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |