kijk eens aan..... het antwoord op je vraag....quote:Op zondag 3 juli 2005 11:38 schreef JohnDDD het volgende:
Je kunt natuurlijk zeggen dat onze cultuur het beter voor elkaar heeft met betrekking tot mensenrechten, vrijheid en mogelijkheid tot zelfontplooiing.
Daarbij moet je echter niet vergeten dat ook dát cultuurbepaalde zaken zijn.
Er zijn Chinezen die honden opeten en wij vinden dat belachelijk. Er zijn Papua's die mensen eten, en wij vinden dat erg. Maar is dat zo erg? Wie heeft dat ooit gezegd?
Wat mij betreft is er in het Westen een evengrote bullshit aan de gang als elders. Het westen is volledig schizoïde. Met het wegvallen van de Godsdienst zijn namelijk nog wel centrale Godsdienstelijke waarden overeind gebleven; niet doden, niet stelen, aardig voor elkaar zijn, en ga zo maar door. Aan de andere kant neemt consumptiedrang toe. Door de manier waarop onze samenleving staatsrechtelijk in elkaar zit proberen we de normen en waarden die we van oudsher hebben in stand te houden terwijl onze economische politiek het garandeert dat we uitzinnig kunnen besteden. Niemand weet meer wie hij is.
Hier is de Konmar elke dag, behalve zondag dan, tot 21.00 open? Trouwens, een échte pizzeria zal nu nog wel bezorgen. Op die site staat alleen die ranzige New York pizza en de Pizza Company (nooit van gehoord).quote:Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Officieel wel ja, Rotterdam-Schiebroek. Echter lijkt het hier wat dat aangaat wel een Gelders dorpje. Sinds kort zijn eindelijk de supers tot 20:00 open, maar winkelen op zondag gaat niet. Niet dat men massaal naar de kerk gaat hoor, maar gewoon. Er is geen vraag naar, omdat het hier zo rustig is. Denk ik. Het doet erg achterlijk aan...
Maar misschien is dat in Leeuwarden ook wel?
Misschien omdat die joden niet gedood werden om onszelf (al dan niet overmatig/-dadig/-bodig) te voeden, maar uit pure machtswellust.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is, waarom zijn mensen dan hypocriet genoeg om de tweede wereldoorlog aan te duiden als de meest zwarte bladzijde in de geschiedenis van de mensheid, terwijl we met dieren hetzelfde doen?
en voor die persoon die zei dat ik geen vrienden heb...de dieren zijn mijn vrienden![]()
Classic Pizza deed het gelukkig nog wel.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hier is de Konmar elke dag, behalve zondag dan, tot 21.00 open? Trouwens, een échte pizzeria zal nu nog wel bezorgen. Op die site staat alleen die ranzige New York pizza en de Pizza Company (nooit van gehoord).
Nazi!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:33 schreef nappel het volgende:
Wij hebben een barbecue op gas..
Een russische barbeque.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]Heb alleen geen bier, helaas. Moet het nu weer met wodka doen.
En je bedoeld het aanmaken zeker?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:33 schreef nappel het volgende:
quote:
Preciesquote:Op zondag 10 juli 2005 22:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je gaat bbq'en toch niet vergelijken met de jodenverbranding van de nazi's
Nee, volgens mij uit het amerikaans waar je wel barbeQue schrijft en dus afkort als bbq...quote:
..zeker nooit geprobeerd?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies
Iedereen weet dat gebakken Jood niet te vreten is.
Nee, dat is niet zo.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:37 schreef nappel het volgende:
[..]
Nee, volgens mij uit het amerikaans waar je wel barbeQue schrijft en dus afkort als bbq...
Da's nepquote:Op zondag 10 juli 2005 22:33 schreef nappel het volgende:
wellesquote:Op zondag 10 juli 2005 22:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo.
Het is puur vanwege de klak van de q.
Alles dicht in Leeuwarden?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef skiczukie het volgende:
Leeuwarden. Jij toch Rotterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |