Maar geen hond die de bron kan bevestigen en daarbij zou het de eerste keer zijn dat Rephlex vooraf kenbaar maakt dat Richard er achter zit. Kortom, weer genoeg stof voor allerlei speculaties ...quote:"... and J.K. - I.S.C. EP is a new AFX continuing with the post analord / Tuss sound but with a wonky electro edge (think Rustie's Cafe De Phresh 12" instrumentals but with a Braindance twist and some 303's)"
Ehmm ... hmmm ... da's een goeie. Ik geloof van niet nee.quote:Op maandag 17 november 2008 19:49 schreef timbob het volgende:
Is er dan wel al een keer toegegeven dat AFX achter the tuss zat dan?
Plus de tracks van The Tuss staan ook geregistreerd onder zijn naam.quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef On het volgende:
Dat Aphex Twin the Tuss is, is inderdaad nooit toegegeven. Toch zijn er wel een x aantal bewijzen dat dit het geval is, zo word er een synthersiser gebruikt waar er maar 2 van zijn gemaakt, en één is in bezit van Richard D James. Ook speelde hij een jaar van tevoren al een the Tuss nummer live, nog voordat The Tuss opgericht was.. ook was er iets met een letterspeling dat er naartoe zou wijzen maar dat kan ik me niet meer zo goed herinneren.
Rustiger? Polygon Window moet ik altijd meteen aan Quoth denken en da's niet echt rustig te noemenquote:Op maandag 24 november 2008 23:13 schreef Drexciyan het volgende:... of het rustigere Polygon Window werk.
Meer, meer, meer....![]()
[mierenneukmodus]quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef On het volgende:
Dat Aphex Twin the Tuss is, is inderdaad nooit toegegeven. Toch zijn er wel een x aantal bewijzen dat dit het geval is, zo word er een synthersiser gebruikt waar er maar 2 van zijn gemaakt, en één is in bezit van Richard D James. Ook speelde hij een jaar van tevoren al een the Tuss nummer live, nog voordat The Tuss opgericht was.. ook was er iets met een letterspeling dat er naartoe zou wijzen maar dat kan ik me niet meer zo goed herinneren.
Tuss is dacht ik lul in het Cornish, en hij gebruikt wel vaker Cornish titelsquote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef On het volgende:
ook was er iets met een letterspeling dat er naartoe zou wijzen maar dat kan ik me niet meer zo goed herinneren.
Holy crap! Ik dacht dat ze in o.a. de Windowlicker video maskers hadden gebruikt, maar ze hebben haar gewoon ingehuurd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |