quote:Volgelingen van Richard D. James zet u schrap! Volgens Warp labelbaas Steve Beckett brengt Aphex Twin dit jaar nog een nieuw album uit.
Het zou onderhand eens tijd worden. Het laatste album van AFX, Chosen Lords, verscheen in 2006. Afijn, we kijken er naar uit! Hou de Warp site goed in de gaten, want het Sheffieldse label viert dit jaar ook nog eens haar twintigste verjaardag! Er komen vijf speciale feesten en de trouwe leden van de Warp achterban mogen een All Time Favorite Warp verzamelalbum samenstellen. Richard D. James (& Hecker) komen zaterdag 4 april naar het STRP festival in Eindhoven.
Vandaar het "wachten" ook tussen haakjes. Zijn op zich niet verkeerd, vooral Funckarma niet, maar ook weer niet optredens waar ik echt voor gekomen ben. Maar zoals hierboven al gememoreerd is er ook nog van allerlei ander vermaak op het terrein te vinden, dus wie weet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:04 schreef Yorrit het volgende:
funckarma, rustie en gomes noem ik niet echt 'wachten'..
Ben ik nou echt zo'n freak of nature als ik geen drukqs (ha!) nodig heb om tot 6 uur door te gaan? Ook geen red bull, dan krijg ik kromme darmen. Maar goeie muziek geeft al energie.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:20 schreef On het volgende:
Ik denk dat je beter dan wat pepjes kan meenemen om 6 uur lang door te gaan bounchen, als je acid gaat nemen dan word het echt een mindfuck in combinatie met de muziek.
Oh, lukt mij ook zonder hoor. Drugs maken de ervaring wel intenser; dus waarom niet is dan de vraag eerder?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:03 schreef timbob het volgende:
[..]
Ben ik nou echt zo'n freak of nature als ik geen drukqs (ha!) nodig heb om tot 6 uur door te gaan? Ook geen red bull, dan krijg ik kromme darmen. Maar goeie muziek geeft al energie.
Of zijn jullie allemaal al 50 ofzo
Nee hoor, hier nog zo eentje. Rook niet, drink niet (alcohol dan toch) en pret pillen neem ik ook al niet ...quote:Op zondag 22 maart 2009 16:03 schreef timbob het volgende:
Ben ik nou echt zo'n freak of nature als ik geen drukqs (ha!) nodig heb om tot 6 uur door te gaan?
... en vallen je tanden ter plekke uit je mond.quote:Ook geen red bull, dan krijg ik kromme darmen.
Zekers!quote:Maar goeie muziek geeft al energie.
Ik ben hard op wegquote:Of zijn jullie allemaal al 50 ofzo
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef timbob het volgende:
Ik drink wel alcohol, maar niet veel op zo'n avond.
Ik heb trouwens vanmiddag m'n kaartje gehaald! Jeej.
Bij de free record shop, dat haalt er dan wel weer een glansrandje af, maar toch! Kaartje!
Ik dacht dat het alleen online ging, heb je ook zo'n a4 papiertje?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef timbob het volgende:
Bij de free record shop, dat haalt er dan wel weer een glansrandje af, maar toch! Kaartje!
Wisten ze wel waar je het over had?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef timbob het volgende:
Ik werk stiekem ook in een free record shop, dus als je hem bij mij had gekocht had ik er uren met je over staan lullen denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:18 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wisten ze wel waar je het over had?
ja klopt, ik heb een mooi a4tje.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:18 schreef On het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen online ging, heb je ook zo'n a4 papiertje?
Het was er 1 op utrecht centraalquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:25 schreef On het volgende:
[..]
Ik werk stiekem ook in een free record shop, dus als je hem bij mij had gekocht had ik er uren met je over staan lullen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |