en... daar al gesolliciteerd?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:44 schreef PDOA het volgende:
Ik heb een keer op school zo'n test gedaan wat je precies wilde doen later en daar kwam uit dat ik groenteman moest worden...
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:44 schreef PDOA het volgende:
Ik heb een keer op school zo'n test gedaan wat je precies wilde doen later en daar kwam uit dat ik groenteman moest worden...
En waarom?? wil het niet zo lukken....?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:49 schreef Sovereign het volgende:
Ik ga maar een uitkering aanvragen denk ik.![]()
Papi is geen beroepstest, maar test op zaken zoals werkinzet, persoonlijk affiniteit, behoeften, prestatieorientatie... dat soort dingen...quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:58 schreef vaio het volgende:
[..]
Dat had je vast verwacht.....
![]()
Laten we maar hopen voor dat bedrijf dat er bij mij niet zoiets uitkomt. Beetje zonde van de tijd en moeite om me dan nog een gesprek met me te voeren als blijkt uit de test dat ik maar kassajuf ofzo moet worden....
Ow oeps... had het verhaal van PDOA niet zo goed doorgelezen, dacht dat ie dezelfde test had gedaan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Papi is geen beroepstest, maar test op zaken zoals werkinzet, persoonlijk affiniteit, behoeften, prestatieorientatie... dat soort dingen...
Zou je denken?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:51 schreef vaio het volgende:
En waarom?? wil het niet zo lukken....?
Tsja je weet het maar nooit.....Maar succes er dan maar mee, hoop voor je dat het niet te lang gaat duren en dat je alsnog snel werk vindt.quote:
Ben je (weer) werkloos dan? Dacht dat je een tijdje terug een baan had gevonden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:45 schreef edje34 het volgende:
Vanochtend op sollicitatiegesprek geweest,heb er een goed gevoel aan overgehouden.
Gesprek verliep vlotjes en zonder al tevéél vragen.
Woensdag hoor ik of ik door ben voor een tweede gesprek.
We wachten af.
Tja, dat hoop ik ook, maar mijn reserves zijn op.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:15 schreef vaio het volgende:
Tsja je weet het maar nooit.....Maar succes er dan maar mee, hoop voor je dat het niet te lang gaat duren en dat je alsnog snel werk vindt.
Juist ja.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:39 schreef komrad het volgende:
wennen aan werken hehe
ik noem het gewoon werken voor je bijstanduitkering
dat doe je goedquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:54 schreef PDOA het volgende:
Schiet lekker op: net 4 dagen werkloos en dinsdag alweer een sollicitatie!
Wegens reoranistie moesten er 15 man eruit waaronder ik,was er weer als laatste bijgekomen he.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:53 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ben je (weer) werkloos dan? Dacht dat je een tijdje terug een baan had gevonden.
Sorry hoor, 10 jaar geleden zonder diploma van school, geen week werkenloos geweest. En helemaal geen verkeerde banenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:54 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hoe vaak moet er nu nog gezegd worden 'lees de vorige topixs eens'? Men geeft duidelijk aan, dat men eigenl;ijk alles wil aanpakken, maar gewoon de kans niet krijgt. Ik solliciteer al 3 jaar onder mijn niveau en heb nog steeds niets anders.
Het heeft helemaal geen fluit te maken met 'niet willen'. Dit land is gewoon diploma-geil en discriminerend. Men wil jonge mensen (liefst vrouwen), want die zijn goedkoop en de rest kan het gewoon schudden. Het is tekenend genoeg, dat uitzendburo's je zelfs niet (of pas na veel aandringen en dan nog met de opmerking "verwacht er maar niets van") inschrijven als je 30+ bent, lijkt me.
Ja, en? (Het feit dat je 'werkenloos' schrijft, leidt mij niet tot de conclusie dat je werkt in een functie, waarbij het iets moeilijker is om aan de bak te komen. Waarschijnlijk doe je iets met praktijkwerk? Electro of zo? Daar is men nu eenmaal wat meer gericht op werkervaring. In de commercie en aanverwante wil men papiertjes zien, zelfs voor de jobs die een getrainde baviaan met 1 vinger in zijn neus nog kan uitvoeren.). Bovendien, 10 jaar geleden van school, dan was je, wat, 16? Ben je nu 26. Zit je nog redelijk in de leeftijdscategorie, waar nog hoop voor is. Ik zou dat soort geintjes maar niet meer uithalen als je de 30 gepasseerd bent. Dan heb je toch echt een probleem.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:46 schreef Duracell het volgende:
[..]
Sorry hoor, 10 jaar geleden zonder diploma van school, geen week werkenloos geweest. En helemaal geen verkeerde banenNooit ontslagen, altijd ontslag genomen voor ik wat anders had. Geen probleem.
En ja, ik doe (nu)wat ik wil doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |