Bron?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:17 schreef dewaal het volgende:
maar de banen zijn toch weer voor het oprapen
Ja zo kan ik het ook, ik zoek voor mn werk (werving/selectiebureau) accountmanagers ICT, CSR agents, financieel adviseurs, new business development managers etc etc....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:27 schreef soulburn het volgende:
<knip>
Nog meer vieze ham in blik
</knip>
Op de scholen waar ik gesolliciteerd heb (ben als docent Nederlands opgeleid) kreeg ik gewoon een vergoeding, bij bedrijven heb ik dat nog niet meegemaakt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:02 schreef Sportscub het volgende:
Commerciele Economie, 1 jaar werkzoekend
Daarnet weer gesprek gehad. Heb er geen goed gevoel over omdat er al verteld werd dat er mensen solliciteerden met meer ervaring.
Even terzijde; ik ben eens 250km heen gereden voor een gesprek en dit gesprek was ook 130km heen. Sollicitatievergoeding zit er echter niet in. Niet dat ik hiernaar ga vragen want dan hoef ik denk ik al niet meer te komen. Iemand ook dat probleem?
Beetje jammer dat je dan je emailadres van je werk gebruiktquote:
Bedrijven zijn verplicht je vervoersonkosten te vergoeden voor een sollicitatiegesprek (op basis van een ticket openbaar vervoer), maar ze bieden dit natuurlijk nooit zelf aan. Je wordt hier echt niet op afgewezen, maar 1 keer hadden we iemand die al meteen nadat die een uitnodiging had gekregen, een mail stuurde met daarin de vraag of hij een vergoeding kon krijgen "want anders moest hij het gesprek afzeggen". Hij is op gesprek gekomen, aan iedereen die hij tegenkwam nog eens navraag gedaan over die vergoeding en nadien nog eens een mail gestuurd om te vragen wanneer hij zijn geld zou zien. 3 keer raden of die man is aangenomen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:02 schreef Sportscub het volgende:
Even terzijde; ik ben eens 250km heen gereden voor een gesprek en dit gesprek was ook 130km heen. Sollicitatievergoeding zit er echter niet in. Niet dat ik hiernaar ga vragen want dan hoef ik denk ik al niet meer te komen. Iemand ook dat probleem?
Denk niet dat het bedrijf waar hij werkt een niet ingevulde template site gebruiktquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:48 schreef johanmulder het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je dan je emailadres van je werk gebruikt
Je zegt het zelf al. Een vacature in Zeeland die aansluit bij comm. economie kan misschien pas over een jaar voorhanden komen, en dan nog ben je 1 van 100 sollicitanten. Binnen 100 jaar kom je wel aan de bak daar............m.a.w. : je zal elders iets moeten zoeken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:29 schreef Sportscub het volgende:
Ik ben al een jaar na m`n HBO CE studie werkloos. woon in Zeeland en dat is pretty hopeloos.
Ja, slecht hè ? Mensen noemen tegenwoordig elke opleiding 'studie', maar wanneer ze dan te horen krijgen dat je bij een studie niet de juiste dingen leert om te kunnen werken is het weer niet goed...quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:28 schreef komrad het volgende:
dat doet hij dus ook al maar het wil toch nog niet echt. is CE sowieso niet een lastige studie om werk mee te vinden?
Ik zou het in ieder geval iets anders formuleren, 'Ik sta op een werf, dat is niet mijn ambitie maar ik hou niet van stilzitten dus pak ik wat ik pakken kan.'quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:39 schreef Sportscub het volgende:
Bij dat vorige gesprek vroegen ze wat ik nu deed; tja ik sta op een werf, verplichte tewerkstelling voor m`n uitkering.
Hoe zou dat overkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |