Het is een PowerPc G4quote:Op zondag 10 juli 2005 21:03 schreef Markster het volgende:
is dat nou een G4 of een G5 ?
Ik doe em weg omdat ik een laptop wil aanschaffen voor me studie en ik het nogal inefficient vindt om elke keer de data over te moeten zetten op me mac naar me laptop en andersomquote:Op zondag 10 juli 2005 23:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mag ik weten waarom je hem weg doet?
Fair enoughquote:Op maandag 11 juli 2005 00:51 schreef exec het volgende:
[..]
Ik doe em weg omdat ik een laptop wil aanschaffen voor me studie en ik het nogal inefficient vindt om elke keer de data over te moeten zetten op me mac naar me laptop en andersomdus dan gebruik ik die gewoon als 'workstation' zeg maar.
En het geld wat ik dan heb kan ik voor die laptop gebruiken dus
Heb het zelf gedaan, maar er is bijna geen schade, misschien heeel klein beetje gerafeld aan de onderkant dan dus.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Fair enough. Ik ken wellicht iemand die interesse heeft; zal 's navraag doen. Heb je dat extra geheugen erin laten zetten door Apple of heb je dat zelf gedaan (de plamuurmes-methode)?
Zo doen ze het bij Apple ookquote:Op maandag 11 juli 2005 10:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Fair enough. Ik ken wellicht iemand die interesse heeft; zal 's navraag doen. Heb je dat extra geheugen erin laten zetten door Apple of heb je dat zelf gedaan (de plamuurmes-methode)?
Jep iddquote:Op maandag 11 juli 2005 16:50 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Zo doen ze het bij Apple ook
Ik zat meer te denken aan een prijs van rond de 500/550quote:
[offtopic]quote:Op zondag 10 juli 2005 20:38 schreef exec het volgende:
Ik heb mijn Mac Mini te koop.
Hierin zit een:
PowerPC processor op 1.42 GHz (512kB cache)
1GB PC 3200 DDR RAM
80GB 4200 rpm harddisk
cd-rw/dvd-rom drive
56k modem
interne geluidskaart
interne netwerkkaart
Er zitten 2 usb aansluitingen achterop
1 firewire
1 dvi
Ik lever er ook een Apple toetsenbord bij, die is dus inclusief de vraagprijs.
Ik heb ook een dvi naar s-video converter erbij te koop voor 10 euro.
Vraagprijs: bieden, serieuze bedragen graag.
En hij is alleen op te halen in de buurt van Den Haag.
(woops vergeten om TK erbij te zetten in topic titel , misschien dat een lief modje dat wil doen voor me)
Jah. En dat geheugen is niet heel duur.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:28 schreef Schorpioen het volgende:
Dat ding is nieuw toch een euro of 500? Dan zit er alleen wat minder geheugen in toch?
¤ 600,- met 256MBquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:28 schreef Schorpioen het volgende:
Dat ding is nieuw toch een euro of 500? Dan zit er alleen wat minder geheugen in toch?
Tja voor mij is het een deel van me aan te schaffen laptop, dus voor wat meer is ie van jouquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een ibook.
Dus dit is alleen voor erbij.
Nee, ¤ 450,-quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:47 schreef exec het volgende:
[..]
Tja voor mij is het een deel van me aan te schaffen laptop, dus voor wat meer is ie van jou
Waarom wel?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom doe je die 50 euro er niet bij.
Zijn jullie familie van TS ofzo?quote:
Nee, als ik het geld op dit moment had en ik niet net een andere pc had gekocht...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zijn jullie familie van TS ofzo?
Startbod was 375,- Ik denk dat ik een schappelijk bod doe met 450,-
Ik wist van tevoren dat 375 overboden zou worden , had ook 450 in het hoofd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zijn jullie familie van TS ofzo?
Startbod was 375,- Ik denk dat ik een schappelijk bod doe met 450,-
Hij heeft er zelf geheugen ingezet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:35 schreef skiczukie het volgende:
Zit er nog garantie op. Hoe oud is het ding.
Aha. Okee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf geheugen ingezet.
Nee er zit geen garantie meer op
Dan is 450 toch een heel redelijk bod he.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik neem aan dat wanneer het 'de plamuurmes methode' genoemd wordt, je niet geacht wordt zelf geheugen bij te plaatsen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Aha. Okee.Dat mag alleen Apple zelf doen dus? En jij vertrouwd dat dus, dat je er zomaar 450 voor biedt?
Meer dan genoegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan is 450 toch een heel redelijk bod he.
Maar hoe lang draait-ie.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik neem aan dat wanneer het 'de plamuurmes methode' genoemd wordt, je niet geacht wordt zelf geheugen bij te plaatsen.
Als het ding draait, draait ie en lijkt het me weinig risico te zijn.
Ik denk dat jij toch een enorme debiel bent.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
tot hij kapot gaat gok ik. Wat denk jij?
Zou je denken?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij toch een enorme debiel bent.
Klinkt al beterquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:11 schreef ChOas het volgende:
475,-
De garantie vervalt bij de McMini niet als je er zelf meer geheugen inzet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah ok.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
De garantie vervalt bij de McMini niet als je er zelf meer geheugen inzet.. Mits je niets sloopt.
Thanks!quote:
Er zit nog een half jaar garantie op ofzo, heb em in maart gekocht.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als er nog garantie opzit, zou ik nog wel eens over kunnen bieden
Hoor je dat Swets ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:36 schreef exec het volgende:
[..]
Er zit nog een half jaar garantie op ofzo, heb em in maart gekocht.
Als er niet over het bod van ChOas is geboden voor dinsdagavond dan gaat ie naar hem voor 475 euro, dusse suc6quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou een half jaar garantie is nog best interessant.
Ik denk er nog even over na
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |