Asjemnou ?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:50 schreef Monidique het volgende:
C) De Gevallen Engel.
Jammer !quote:Op zondag 10 juli 2005 19:54 schreef dady het volgende:
D) Henk-B is een zeikerd.
Bier is voor mietjes !quote:Op zondag 10 juli 2005 19:55 schreef -erwin- het volgende:
drink je wel eens bier?
Tegen de tijd dat ík longkanker krijg kunnen ze 't wel genezen!quote:Op zondag 10 juli 2005 19:55 schreef Wolter het volgende:
En de mensen die doorblijven roken zijn stoer, want die weten dat het slecht is maar gaan gewoon door?
Nee, maar het interesseert me bar weinig wat andere doen. Voor mijn part drinken, slikken, roken, snuiven, spuiten en blowen ze, who cares. Laat ze lekker.quote:
Iets doen wat slecht is voor je doet niemand voor zijn plezier !!!quote:Op zondag 10 juli 2005 19:59 schreef dady het volgende:
Overigens, sinds wanneer is vrienden hebben en/of nieuwsgierig zijn een zwakte? In wat voor een wereld woon jij?
Je vergeet optie Gquote:Op zondag 10 juli 2005 19:55 schreef dady het volgende:
F) Waarom moeten mensen zich druk maken over andere hun rookgedrag?
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:01 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Iets doen wat slecht is voor je doet niemand voor zijn plezier !!!
Ga jij maar eens asbest inademen, omdat de groep het ook doet ! DOe je ook niet toch ???
Dus ik bedoel maar !
Nee maar het komt op hetzelfde neer!quote:Op zondag 10 juli 2005 20:03 schreef dady het volgende:
[..]
. Van asbest kan je natuurlijk ook lekker genieten. Heb jij weleens mensen een stuk asbest mee zien nemen tijdens het uitgaan en er dan lekker inademen?
![]()
Dus ik bedoel maar !
Jij bent echt een domme mongool.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:05 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Nee maar het komt op hetzelfde neer!
Ook slecht en nergens goed voor !
Dus!
Hmm slimme opmerking !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |