Ik wist dat ik op je kon rekenen, Pyl.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:44 schreef pyl het volgende:
Ja ja, Martin Heidegger
Chokertje hè...quote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef Bolkonsky het volgende:
Mooi sjaaltje.
Toch wel een filosoof, hè? En dan natuurlijk ook Duits?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:02 schreef pyl het volgende:
[..]
Chokertje hè...![]()
![]()
Meneer speelde een cruciale rol bij de vormgeving van de moderne wereld..........
Nee, nee, maar meneer kan wel een 'ziener' worden genoemd. In wezen niet meer dan een ambtenaar, maar wel een die op economisch en politiek vlak belangrijke dingen in gang heeft gezet.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:06 schreef Bolkonsky het volgende:
Toch wel een filosoof, hè?
Nee, nee, Frans.....quote:En dan natuurlijk ook Duits?
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef tong80 het volgende:
Le Corbussier ?
Geen punt, Tong.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:19 schreef tong80 het volgende:
Misschien iemand die dit topic wil komen redden ?
De grote Theater, taal en kunst-kwis. # 1
Ik zag het. Bedankt.quote:
Doe haar de hartelijke groeten van mij, als je wil! Wat een vrouw, Gellius!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:28 schreef Gellius het volgende:
Mijn geliefde meldt mij dat het mijnheer Monnet is. Ik hou van haar.
Goede gok, Thomas Voeckler is het inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:40 schreef pyl het volgende:
Mmmmmmm.............had ik nou maar beter opgelet. Gokje op Voeckler.
Ik zie er vier.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:44 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Hmmmmmmm..........alledrie zou een klein wonder zijn, maar wie weet..........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |