Nee niet in huis he, of in een kooi. dat is ook strafbaar geloof ik. ik doelde er meer op dat ie af en toe even langs komt vliegen, en bijvoorbeeld even met je meeliftquote:Op zondag 10 juli 2005 16:35 schreef Uhmmie het volgende:
tamme kauwtjes zijn wel stoer
maar ze zijn niet zindelijk
dus niet zo goed in husi te houden
voor het geval je dat in gedachten had dus
wat is verboden?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:03 schreef TechXP het volgende:
is verboden
"wilde" dieren in huis halenquote:
Alle dierenquote:Op zondag 10 juli 2005 17:08 schreef Uhmmie het volgende:
"wilde" dieren in huis halen
geldt voor meer dieren dan je denkt
weet alleen niet precies voor welke wel en niet
Als je ze vangt en eerst tam maakt ben je fout hoor...quote:Op zondag 10 juli 2005 19:14 schreef Draaim0len het volgende:
Het is idd verboden om wilde dieren te houden, maar ze gewoon los op je erf 'houden' is wel toegestaan, mits ze vrij weg kunnen vliegen natuurlijk.
AIDquote:Op zondag 10 juli 2005 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, verboden of niet, ik heb nog nooit van een tamme-kraaien-inspecteur gehoord....
Nee toch? volgens mij niet tenminste. zal er even wat info over zoeken want volgens mij is dit niet waar...quote:Op zondag 10 juli 2005 19:18 schreef TechXP het volgende:
[..]
Als je ze vangt en eerst tam maakt ben je fout hoor...
quote:Op zondag 10 juli 2005 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze jou tuin gecpontroleerd op aanwezigheid van tamme kraaien?
Volgens mij wel. Politie kan het ook doen indien nodig. Maar AID is de inspectiedienst om te kijken of alles wel mag enzo.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:30 schreef Draaim0len het volgende:
Nee toch? volgens mij niet tenminste. zal er even wat info over zoeken want volgens mij is dit niet waar...
Bij mij weten ze dat er geen tamme kraaien zijnquote:Op zondag 10 juli 2005 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe vaak hebben ze jou tuin gecpontroleerd op aanwezigheid van tamme kraaien?
hehe ja, kraaiachtigen behoren tot de slimste vogels schijnt..quote:Op zondag 10 juli 2005 19:46 schreef J.A.N.A. het volgende:
Mijn neef had er ook 1 die kon zelfs praten! Kon z'n eigen naam zeggen, Johannes, en nog wat woordjes, erg leuk.
Idd,quote:Op maandag 11 juli 2005 10:08 schreef daniman het volgende:
Zou me eigenlijk best wel stoer lijken, een kraai als 'huisdier'
Gaafquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
In Den haag heeft mijn verloofde een tijdje geleden een roek oid gezien die boven op een hond zat die kleiner was als hijzelfDaar stonden dus gewoon man+vrouw+hond+roek op de tram te wachten :|
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |