abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28683144
Ik loop nu al meer dan een jaar met het idee dat ik te snel wil leven.
Hier bedoel ik me dat dingen die gekocht moeten worden direct aangeschaft worden en dat ik alleen voor goud ga m.b.t school en andere dingen.
Nu het vakantie is en ik een nieuwe opleiding heb gekozen kan ik niet snel genoeg beginnen.
Sinds ik stage heb gelopen kan ik niet meer dan een week lang niksen thuis daarna gaat het kriebelen en moet ik mijzelf "nuttig" maken.
Ook het feit dat ik op dit moment geen betaald werk kan gaan doen wat mij interesseert helpt ook niet echt.

Hebben jullie wel eens van die onrustige tijden?
pi_28683899
Continu, That's the spirit of a winner! Vergeet niet zo af en toe een stapje terug te doen en van het leven te genieten... Voor de rest, GO GOLDEN!!
pi_28684256
quote:
Op zondag 10 juli 2005 16:01 schreef Dementor het volgende:
Hier bedoel ik me dat dingen die gekocht moeten worden direct aangeschaft worden en dat ik alleen voor goud ga m.b.t school en andere dingen.
Nu het vakantie is en ik een nieuwe opleiding heb gekozen kan ik niet snel genoeg beginnen.
Sinds ik stage heb gelopen kan ik niet meer dan een week lang niksen thuis daarna gaat het kriebelen en moet ik mijzelf "nuttig" maken.
Ook het feit dat ik op dit moment geen betaald werk kan gaan doen wat mij interesseert helpt ook niet echt.

My permanent state of mind
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28684305
in TRU???

meer iets voor R&P denk ik...

mijn zus is precies hetzelfde als jou, ik ben juist het tegenovergestelde... ik kan je wel vertellen dat ik veel meer plezier heb in het leven dan mijn zus, maar uiteindelijk zla mijn zus beter eindigen qua werk enzo... voor mij hoeft het allemaal niet zo veel....

zoals developersrus als zei, met zo'n instelling halen de meeste mensen het wel, maar of je dan ook geniet van het behaalde?
pi_28684513
jij bent meer iemand die op de lange termijn kan genieten van wat ze hebben gedaan, ik zelf ben dan weer een korte termijn genieter.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_28684655
Ik ken het ik kan niet stilzitten anders heb ik het idee dat ik mezelf verwaarloos.
Ik werk deze vakantie, de komende 7 weken fulltime , en ook op zaterdag.
Als ik thuiskom na een lange dag werken dan heb ik een voldaan gevoel, dat kan ik niet krijgen als ik een dag niets doe.

Vandaag, zondag dus heb ik dus niets te doen en dan ga ik me irriteren aan het nietsdoen.
Het is nu 5 uur en ik ben vanaf half 10 op, bezig met nuttige dingen, Opruimen, hardlopen, leren, en nog steeds geen game gespeeld of op een andere manier niets gedaan.
Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_28684900
quote:
Op zondag 10 juli 2005 16:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

My permanent state of mind
Ik bedoelde meer dat ik snel keuzes maak en dat die dan ook niet snel genoeg uitgevoerd kunnen worden.
Ik besluit van het ene op het andere moment dat mijn haar geknipt moet worden en doe het dan ook gelijk. Geen tijd te verliezen dus ik heb het mezelf geleerd.
Ik wil een aanschaf doen..... dan ook gelijk.
En ik heb zelden spijt.
Men kan dat impulsief noemen. Ik zie het anders.
In mijn hoofd is blijkbaar in mijn onderbewuste al lang een proces aan de gang dat keuzes ziet aankomen en de boel afweegt. Eenmaal in mijn bewuste is de beslissing dan ook snel genomen. Daardoor zie ik meestal ook gelijk wel de gevolgen van die keuze voor dat ik ze hoef mee te maken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28696027
Ik ben blij dat ik gewoon een week niks nuttigs kan doen zonder me zorgen te maken over de toekomst.
You must try to maintain faith and trust in the potentiality of your own brain and the billion year old life process. With your ego left behind you, the brain can't go wrong.
pi_28696034
ik denk dat ik een maandje ook wel haal
You must try to maintain faith and trust in the potentiality of your own brain and the billion year old life process. With your ego left behind you, the brain can't go wrong.
  maandag 11 juli 2005 @ 00:21:58 #10
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28696237
Had ik een topic verwacht over iemand die een snel, wild, en heftig leven wilde gaan leven.
Waar jij hier over hebt lijkt mij meer ongeduld en niet stil kunnen zitten.
pi_28696267
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:21 schreef Monus het volgende:
Had ik een topic verwacht over iemand die een snel, wild, en heftig leven wilde gaan leven.
idd, ik kan het trouwens ook niet echt leven noemen....het is meer een rush om zo snel mogelijk een product van jezelf te maken

omdat je denkt dat dat hoort, sociale druk ofzo...prestatie druk...zoiets
  maandag 11 juli 2005 @ 00:35:12 #12
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_28696513
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:21 schreef Monus het volgende:
Exact mijn gedachten....Dit is me te boring
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 11 juli 2005 @ 10:44:24 #13
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28700940
Dementor,
ik denk dat dit topic beter op zijn plaats zou zijn in R&P.

Inhoudelijk;
het is zonde dat je zo leeft op het moment.
Het lijkt mij dat je vooruitleeft en je dus eignelijk níet leeft.
Je laat het hier en nu gewoon voorbij gaan ( en het liefst zo snel mogelijk )
En als je op je volgende punt bent... hup weer alleen het eerst volgende punt voor ogen houden...

Mijn advies is om echt de rust in je lijf (terug?) proberen te vinden.
Sta even stil.
Bedenk wat je nú leuk zou vinden om te doen.
Je hoeft en móet niks.
Stel je voor dat je straks weer in een turbulente tijd zit... waar zou je dan van balen ?
wat zijn dingen die je dan zou willen, maar wat niet zou kunnen.

Probeer je dat voor te stellen en ga díe dingen nu doen.

Zoek een interessant boek en overtuig jezelf er van dat je niet iets productiefs hoeft te doen.
Dwing jezelf eerst 10 minuten echt te zitten en te lezen.
Dwing jezelf om ook echt te lezen en niet over de bladzijden heen te razen zonder de woordne in je op te nemen ( dan heeft het nog geen nut)
Dit kan je langzaam opbouwen tot 30 minuten en misschien zelfs langer.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28831305
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:13 schreef Pihkal het volgende:
ik denk dat ik een maandje ook wel haal
met 2 x een half jaar had je toch ook geen probleem
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_28836150
Het gaat nu iets beter met mij.
Ik begin weer dingen te doen die ik leuk vind
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:25:04 #16
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28840870
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:15 schreef Dementor het volgende:
Het gaat nu iets beter met mij.
Ik begin weer dingen te doen die ik leuk vind
Goed zo !

Geniet er van !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28844003
Wat ik zou doen, is een tijdje naar het buitenland gaan, China, Vietnam, India, Peru ofzo. Dan ga je anders over het leven nadenken (uit eigen ervaring).
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:18:30 #18
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28844116
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:15 schreef wegwerp2004 het volgende:
Wat ik zou doen, is een tijdje naar het buitenland gaan, China, Vietnam, India, Peru ofzo. Dan ga je anders over het leven nadenken (uit eigen ervaring).
Nu opper je wel een goed advies, maar het opvolgen van dat advies is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd.

Sommige mensen hebben hier verantwoordelijkheden waar ze niet bij weg kunnen lopen.. en een student (wat ts volgens mij nog is) kan financieel gezien meestal niet zomaar naar "China, Vietnam, India, Peru ofzo".

Sir Winston Churchill
  zaterdag 16 juli 2005 @ 00:00:43 #19
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28846954
quote:
Op zondag 10 juli 2005 16:01 schreef Dementor het volgende:

Ben je misschien bang voor een moment met jezelf?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:45:18 #20
144933 Cvdp
Centurion
pi_36284127
schenk veel tijd aan je familie
Bloemen-Buurt
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:41:32 #21
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_36291954
schenk veel tijd aan meditatie.
¡ Experience Everything !
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:46:02 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36292076
Ik ben zo rap als rap

Nee, ik ben dus in een bepaald ritme bezig en de bewegingen passen vaak binnen het ritme. Ook als ik loop en mensen doe inhalen op straat en nog meer Als ik in de winkel een praatje maak doe ik dat ook via een bepaalde methode, het zit allemaal in mijn hoofd hoe ik moet handelen en dan gaat het vanzelf wel eens snel. Traag kan ik vaak niet. Kan wel rustig zijn en misschien is het ook wel rustig, maar het voelt als snelheid.

Ik zit dus gewoon in een versnelling en soms schakel ik terug in een lagere versnelling als ik moe word maar vaak ga ik altijd vooruit met versnellen, en soms probeer ik hoger te versnelling dan sneller.

Ik probeer dus ook het onderste uit de kan te halen. Zonder echt extreem bezig te zijn.

Zodra ik opsta begint het programma of de motor te lopen hier. Vanaf het moment van wakker worden vaak al. En ik vind het prettig, de tijd gaan zo wat sneller.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_36309906
Soms is te snel gaan ook niet goed, m'n pa was ook zo; en die heeft 2 jaar met een burnout rondgelopen. Dus zekerweten vaak stapjes terug doen, wat rustiger aan doen dus.
pi_36366866
Jeetje :| wat toevallig, ik heb nu een ongelofelijke onrust deze week! En dat heb ik wel vaker. Het kan er ook mee te maken hebben dat ik zwanger ben...maar ik heb het ook als ik niet zwanger ben van tijd tot tijd!

Spullen kopen, gedrevenheid, alles in orde, alles willen lezen, weten, willen werken, met tig dingen tegelijk bezig zijn en mijn hoofd loopt over!
Ik word echt gek van mezelf af en toe.

Wellicht helpt Bach Bloesem Remedie...? Heeft iemand daar ervaring mee?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')