quote:Op zondag 10 juli 2005 16:01 schreef Dementor het volgende:
Ik loop nu al meer dan een jaar met het idee dat ik te snel wil leven.
Hier bedoel ik me dat dingen die gekocht moeten worden direct aangeschaft worden en dat ik alleen voor goud ga m.b.t school en andere dingen.
Nu het vakantie is en ik een nieuwe opleiding heb gekozen kan ik niet snel genoeg beginnen.
Sinds ik stage heb gelopen kan ik niet meer dan een week lang niksen thuis daarna gaat het kriebelen en moet ik mijzelf "nuttig" maken.
Ook het feit dat ik op dit moment geen betaald werk kan gaan doen wat mij interesseert helpt ook niet echt.
Hebben jullie wel eens van die onrustige tijden?
Ik bedoelde meer dat ik snel keuzes maak en dat die dan ook niet snel genoeg uitgevoerd kunnen worden.quote:
idd, ik kan het trouwens ook niet echt leven noemen....het is meer een rush om zo snel mogelijk een product van jezelf te makenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:21 schreef Monus het volgende:
Had ik een topic verwacht over iemand die een snel, wild, en heftig leven wilde gaan leven.
Waar jij hier over hebt lijkt mij meer ongeduld en niet stil kunnen zitten.
Exact mijn gedachten....Dit is me te boringquote:Op maandag 11 juli 2005 00:21 schreef Monus het volgende:
Had ik een topic verwacht over iemand die een snel, wild, en heftig leven wilde gaan leven.
Waar jij hier over hebt lijkt mij meer ongeduld en niet stil kunnen zitten.
met 2 x een half jaar had je toch ook geen probleemquote:Op maandag 11 juli 2005 00:13 schreef Pihkal het volgende:
ik denk dat ik een maandje ook wel haal
Goed zo !quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:15 schreef Dementor het volgende:
Het gaat nu iets beter met mij.
Ik begin weer dingen te doen die ik leuk vind
Nu opper je wel een goed advies, maar het opvolgen van dat advies is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:15 schreef wegwerp2004 het volgende:
Wat ik zou doen, is een tijdje naar het buitenland gaan, China, Vietnam, India, Peru ofzo. Dan ga je anders over het leven nadenken (uit eigen ervaring).
Ben je misschien bang voor een moment met jezelf?quote:Op zondag 10 juli 2005 16:01 schreef Dementor het volgende:
Ik loop nu al meer dan een jaar met het idee dat ik te snel wil leven.
Hier bedoel ik me dat dingen die gekocht moeten worden direct aangeschaft worden en dat ik alleen voor goud ga m.b.t school en andere dingen.
Nu het vakantie is en ik een nieuwe opleiding heb gekozen kan ik niet snel genoeg beginnen.
Sinds ik stage heb gelopen kan ik niet meer dan een week lang niksen thuis daarna gaat het kriebelen en moet ik mijzelf "nuttig" maken.
Ook het feit dat ik op dit moment geen betaald werk kan gaan doen wat mij interesseert helpt ook niet echt.
Hebben jullie wel eens van die onrustige tijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |