Nee? Ik kan me geen renners herinneren die de Tour wonnen en toch niet konden klimmen. Ja die Wacko-nog wat uitgezonderd.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:49 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hoef je ook niet te zijn om de tour te winnen

Er vallen ook nog bonificatieseconden te verdienen.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:50 schreef Vork het volgende:
Die tussensprints zijn toch eigenlijk volkomen zinloos na zo'n berg. Waarom zitten die daar nog?

Juist wel zo prettig.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan zal het Armstrong echt niet boeien dat hij de gele trui een paar dagen kwijt is.

Die zitten er ook alleenmaar in voor de spanning. Wat mij betreft ook volkomen overbodig.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er vallen ook nog bonificatieseconden te verdienen.

Er stond een witte paal op het midden van de wegquote:

Geen idee, je hoort hier ook nooit wat...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:54 schreef Vork het volgende:
Goh, zou Voigt lek hebben gereden?

quote:Op zondag 10 juli 2005 15:54 schreef Jelminho het volgende:
Moreau, HOER, fiets door, laat die mof

Elke seconde is toch mooi meegenomen, toch? Ook voor het klassement. Het zou me niks verbazen dat als Rasmussen het slim speelt overmorgen hij nog wel een kansje maakt op de gele trui, al is het maar voor even.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom toch die twijfel? Het is al 30 km. erg duidelijk dat Rasmussen gaat winnen, hoor.

O'Grady -> groen.quote:

Ik vond 'm stiekem wel erg leuk!quote:

Er stond een witte paal op het midden van de wegquote:Op zondag 10 juli 2005 15:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Er stond een witte paal op het midden van de weg
een witte paal op het midden van de weg

quote:Op zondag 10 juli 2005 15:56 schreef PirE het volgende:
[..]
een rode paal op het midden van de weg

Wel als hij een paar keer zoals vandaag 20 punten kan nemen en de rest niets.quote:

smørrebrødquote:Op zondag 10 juli 2005 15:56 schreef DeTolk het volgende:
Vanavond Deense Rundvlees soep

Jij wint vandaag de gevatheidsprijs!quote:Op zondag 10 juli 2005 15:56 schreef PirE het volgende:
[..]
een rode paal op het midden van de weg

quote:Op zondag 10 juli 2005 15:58 schreef Jelminho het volgende:
Hij wint wel, ik ben alleen zenuwachtig omdat ik met een beetje mazzel 4 bij de eerste 5 heb in Rondemaster. Ik weet het, egoistische lul dat ik ben, maar het is zo.

Ik zag 'm naast LA.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die rijd op achterstand als ik het goed heb.

Woei, dat levert je dan een hoop punten op.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:58 schreef Jelminho het volgende:
Hij wint wel, ik ben alleen zenuwachtig omdat ik met een beetje mazzel 4 bij de eerste 5 heb in Rondemaster. Ik weet het, egoistische lul dat ik ben, maar het is zo.

Het is je van harte gegund, hoor!quote:Op zondag 10 juli 2005 15:58 schreef Jelminho het volgende:

Die krijgt hij vanzelf wel, aangezien Boonen en McEwen misschien nieteens de ronde uitrijden en Hushovd zich zo kapot zal rijden dat hij geen punt meer binnen gaat halen. Ik heb trouwens heel die O'Grady nog maar amper gezien in de tour.quote:

Neuh Vicioso en Cioni worden nog terug gepakt hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 15:58 schreef Jelminho het volgende:

Dat kan 2 dingen betekenen: Of hij zit redelijk voorin, of LA zit gruwelijk achterin...quote:

Wil jij wel ff stil zijnquote:Op zondag 10 juli 2005 16:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Neuh Vicioso en Cioni worden nog terug gepakt hoorDenk ik.
Verschil is nog maar 1 minuut 9

Cioni is al gepakt.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Neuh Vicioso en Cioni worden nog terug gepakt hoorDenk ik.
Verschil is nog maar 1 minuut 9

Een witte paal misschienquote:Op zondag 10 juli 2005 16:01 schreef dutch-mamma het volgende:
Wat heeft Rous nou om z'n nek! Ziet er eng uit...

zag et niet , wat was et?quote:Op zondag 10 juli 2005 16:01 schreef dutch-mamma het volgende:
Wat heeft Rous nou om z'n nek! Ziet er eng uit...

Sorry, er is maar 1 gevatheidsprijs per dag te verdelen...quote:

Afgetraindquote:Op zondag 10 juli 2005 16:03 schreef Jelminho het volgende:
Die Rasmussen staat gewoon stijf van de doping, kijk hoe dun en ingevallen hij is![]()

quote:Op zondag 10 juli 2005 16:03 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Sorry, er is maar 1 gevatheidsprijs per dag te verdelen...

Je weet hoe dat heet in de wielerwereld: wie niet gepakt wordt, gebruikt niet, en wie wel gepakt wordt, wordt geflikt.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:03 schreef Jelminho het volgende:
Die Rasmussen staat gewoon stijf van de doping, kijk hoe dun en ingevallen hij is![]()

Zo zien al die wielrenners er uit.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:03 schreef Jelminho het volgende:

O'Grady...quote:Op zondag 10 juli 2005 16:02 schreef JohnDDD het volgende:
Over wie hebben jullie het? Wie rijdt op achterstand óf zit naast LA?

Behalve Commesso. En Pieri.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |