Lijkt me ook niet te doen. Maar ze gaan wel dichter komen, dus geel voor Rasmussen lijkt me kansloos.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:15 schreef VoreG het volgende:
4'21" dat rijd je niet zomaar dicht
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rasmussen![]()
![]()
Mooi weekend voor de Rabo-ploeg
Dat is ook vast niet het eerste doel, anders had ie gisteren niet die paar minuten laten lopen.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet te doen. Maar ze gaan wel dichter komen, dus geel voor Rasmussen lijkt me kansloos.
Geel wil ik niet eens bij de Rabobank zien, het is natuurlijk allemaal mooi en geweldig, maar dan moet je ervoor gaan rijden en daar zie ik de Rabobank niet echt goed tot in staat. Die zijn meer voor geweldige etappesquote:Op zondag 10 juli 2005 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet te doen. Maar ze gaan wel dichter komen, dus geel voor Rasmussen lijkt me kansloos.
Is dat de winnaar of wordt dat anders bepaalt?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:16 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Best rijder van de etappe er voor
dat klopt wel wat je zegt.. wanneer de Rabo wint dan rijden ze ook gewoon echt een geweldige etappe (sensationeel vaak)quote:Op zondag 10 juli 2005 15:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geel wil ik niet eens bij de Rabobank zien, het is natuurlijk allemaal mooi en geweldig, maar dan moet je ervoor gaan rijden en daar zie ik de Rabobank niet echt goed tot in staat. Die zijn meer voor geweldige etappes
anders.. dekker was 't bijvoorbeeld in de tweede etappe.. toen pakte hij de bolletjes trui en reed hij 4/5 van de etappe op kopquote:Op zondag 10 juli 2005 15:17 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Is dat de winnaar of wordt dat anders bepaalt?
Meest strijdlustigste rennerquote:Op zondag 10 juli 2005 15:17 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Is dat de winnaar of wordt dat anders bepaalt?
2 dagen achter elkaar top is misschien nog te veel gevraagd voor hem.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:17 schreef Vork het volgende:
Weening zit wel op een plek waar ik 'm bij dit soort bergen toch op z'n hoogst zou verwachten. Zo heel erg veel zijn er nou ook weer niet over in het peleton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |