de een wel de ander niet, alicia sliep met 7 maand al een hele tijd door, Jayden begint nu een beetje te rommelen en af en toe over te slaan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:35 schreef texelonia het volgende:
En eigenlijk zu ie moeten gaan doorslapen vanaf 8 uur toch?
ze gaan steeds meer die laatste fles minder goed leegdrinken, laten steeds meer staan etc etc of komen opeens niet meer voor die laatste flesquote:Ik weet al niet eens hoe dat moet met wat ie nu nog krijgt. Of is dat dan pas als ie weer een fles minder krijgt?![]()
En dat zou ook "vanzelf" moeten gaan, zou kind aan moeten geven. Hoe geven ze dat aan dan?"Mam, laat die laatste fles maar zitten hoor!"
![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:55 schreef Sugar het volgende:
Vanaf wanneer ging jij naar 3 maaltijden, Snoop? (dus geen avondfles meer, neem ik aan). En anderen?
Ik doe dat al best lang s morgensquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:00 schreef snoopy het volgende:
Op het CB zeiden ze dat ik vanaf 1 jaar gewone melk mag geven ipv Nutrilon
Dat lijkt me helemaal ideaal![]()
de fles voor het slapengaan is hier ook gewoon Nutrilon (wel nr.3).quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:51 schreef Belana het volgende:
arme Jolie!
Liam krijgt nog steeds opvolgmelk trouwenshij vind gewone melk alleen koud lekker en zoals vandaag wilde hij weinig eten, maar dan drinkt ie wel een aantal flessen op een dag en ik doe er niet zo moeilijk over eigenlijk.
Ze heeft niet echt last. Het is alleen echt een rot gezicht Ben allang blij dat het niks echts is. Wel van de gelegenheid gebruik gemaakt om voor het eerst de haren te wassen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:31 schreef babyfeet het volgende:
zo het is dus erger dan dat je dacht ..
wat zielig voor jolie heeft ze er nog veel last van?
Ik neem 'm even mee naar het bv topic...quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:32 schreef renzell het volgende:
Pfff dames, het lijkt wel een puzzeltje. Renzell vindt het helemaal niet erg dat Julius nog gewoon 5 keer per dag aan de tiet hangt...![]()
"Ach LadyS" zul je bedoelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |