grappig dat jij dat herkent. ik ben daarom trouwens extra blij dat Anna zo anders is dan ikzelf.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:57 schreef poemojn het volgende:
Dat idee heb ik juist ook Bix![]()
eng hoor, een dochter
Vond het jammer, maar me er bij neer gelegd. Toen ik toen met weeen veel te vroeg in het ziekenhuis belandde kon het me al helemaal niet meer schelen wat er in zat (heel chliche) maar het moest blijven zitten, dit was ons kindje en na twee miskramen moest het nu maar eens gewoon blijven zitten. In die week werd er op een gegeven moment geconstateerd dat het een meisje was (verwarring alom want we hadden een heleduidelijke jongensecho gehad in de 17e week) en toen was k toch wel eventjes heeeeeeeel blij, maar wist gelijk ook dat het niet zou kloppen. Ben er mee gestopt om steeds maar te denken dat het toch nog een meisje kon zijn, en me gewoon meer gaan richten op het knulletje in de buik. En nadat de weeenremmers aansloegen, is dat gevoel ook een stuk bij getrokken, immers dit werd mijn knul wat gewoon bij ons hoorde en waar we voor gingenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:12 schreef Sugar het volgende:
Ik weet nog dat je zwanger was en je nog niet wist wat het was. Vond je het niet moeilijk te weten dat er een jongetje in je buik zat en daar midner voor te voelen. Lijkt me gekker "voorbereiden" als er dat gevoel bij zit.
alleen heb ik dan de 'pech' dat hij dus totaaaaaaal niet mij is. Hij is in alle opzichten Danny, hij lijkt op hem, hij heb zijn gedrag, zijn manier van doen. Bij alles zie je een en al kopie. En mini-danny is nog iets minder hanteerbaar door juist het misssen van verbale communicatie dan grote-Dannyquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:22 schreef lady-wrb het volgende:
had ik ook hoor knor. en met baby-jongetjes kan je gewoon minder dan baby-meisjes.
hoe groter luca wordt, hoe meer ik me op hem uit kan leven. en het hoeft echt geen meisje te zijn om me met hem te identificeren, luca heeft exact hetzelfde karakter als ik, doet exact dezelfde dingen die ik op die leeftijd deed, en zegt zelfs uit zichzelf dezelfde dingen die ik vroeger deed.
we denken zelfs hetzelfde over dingen. het is echt zo, het bewijs is onlangs geleverd door mijn moeder. mijn moeder en ik leven eigenlijk al mijn leven lang op voet van oorlog. en onlangs is luca er tijdens een logeerpartijd min of meer uitgezet omdat zijn gedrag haar deed denken aan mij en hij dingen zei "die ik hem waarschijnlijk wel voorgezegd zou hebben". triest maar waar.
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:10 schreef bixister het volgende:
oh en snoopy ik heb 't geloof ik al eens eerder gezegd maar piet was ook zo'n billenschuiver en heeft het kruipen ook bijna helemaal overgeslagen. (althans hij ontdekte die mogelijkheid heel laat, vlak voordat ie ook kon lopen). en nu loopt hij prima. 't is niet de meest handige harrie maar hij redt zich goed.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:46 schreef texelonia het volgende:
Maar op het kinderdagverblijf komt eens in de zoveel tijd de "knip bus" ofzow, en dat kost maar liefst 12 euro!!!
Nee dat soort dingen kunnen me niets schelen. Maar ik had het over het aaien van glimmende horloges in de treinquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:16 schreef poemojn het volgende:
Over die regeltjes: die stel je toch gewoon bij als de oude niet meer werken denk ik? En over 'wat hoort' maak ik me (iig thuis) niet zo druk eigenlijk. 't Is meer dat dingen niet gevaarlijk mogen zijn, of vies, of storend voor anderen. Iets als zwaaien naar anderen als ze weggaan: leuk als ze het doet (ze kan het wel) maar geen verplichting, en een hand geven ook niet.. komt vanzelf wel een keer.
Was bij ons eigenlijk ookwel zo hoor... een jaar geleden wisten we nu wel al precies hoe een meisje zou gaan heten... maar voor een jongen hadden we nog steeds drie of vier mogelijke namen... En hebben we midden in de nacht nadat de vliezen gebroken waren de knoop maar doorgehakt. Maar goed, Isa besloot dat ze meisje wilde worden met de jongensachtige karaktertrekjes die mama ook heeftquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:56 schreef dutchie het volgende:
Ik heb ook niet geweten of we een jongentje of meisje kregen. Een meisje leek me heel erg leuk, maar had stiekum toch wel een beetje een voorkeur. Het liefst als eerste een jongentje en als tweede (als we daamee gezegend zijn) een meisje. Vraag me niet waarom, maar lijkt me leuk.
En ik weet niet of jullie dit ook zo ervaren hebben, toen Léon geboren werd klopte het ook gewoon. Het klopte dat ik naar jongens neigende kleertjes had gekocht. Het klopte dat mijn gevoel in opstand kwam als mensen zeiden: "Jullie krijgen vast een meisje."
Op de een of andere manier wist ik het toch wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |