Bobby/Iceman
. En Rogue was ook
. Nu weet ik ook meteen hoe ze aan die witte strengen in d'r haar is gekomen. Ik dacht dat ze dat gewoon van nature had, maar niet dus. Leuk detail. Alleen nu vroeg ik me af: in de tekenfilmserie kon ze ook vliegen, daar had ze dan iemand te lang voor vastgehouden en zo hem vermoord/zijn of haar kracht overgenomen (en daar een trauma aan overgehouden, maar goed ze vloog wel lekker in de rondte), maar van wie was die kracht nou ook alweer? M.a.w., wie heeft daarvoor het loodje gelegd? Iemand hier die dat weet?
Wolverine viel me ook erg mee. Ik begreep nooit waarom hij altijd de spil was in de tekenfilms en naar het schijnt het populairste personage onder de fans enzo (er waren veel leukere en coolere personages), maar hier was ie best okay. Ik miste wel Gambit. Niet dat ik daar zu zo'n fan van ben ofzo (hij is wel leuk op zich maar meer ook niet), maar hij hoort er wel echt bij (en Beast ook wel eigenlijk nu ik erover nadenk). Het voelde nu als een soort fantoomafwezigheid ofzo. Zo'n gat dat nog opgevuld moet worden. Maar die zal er dan wel later bij zijn komen want Rogue en hij werden ook nog een setje.
En nog iets, nu zit ik net op IMDB te kijken en zie ik Jubilee ook gecredit staan. Die heb ik dus helemaal niet gezien! Hoe zag zij er hier dan uit? Want dat was altijd mijn favoriete personage in de tekenfilmserie (ik geloof omdat ik me met haar identificeerde ofzo). Alleen klopt het niet, want zij was eigenlijk een soort recycling van de Rogue-verhaallijn (dat ze als 15-jarige van haar pleegouders wegvluchtte en op Xavier's school terechtkwam enzo, ik wist niet dat het met Rogue ook zo was begonnen), en Rogue was al volwassen toen zij erbij kwam. En in deze film zitten ze allebei al op de mutant academy en zijn ze even oud. Dakloptnie!
quote:Jubilee is idd een van de meisjes op de academy. De X-Men films spelen zich in principe af voor de tekenfilmserie. Het leeftijdsverschil tussen Jubilee en Rogue klopt wat dat betreft idd niet. Als je in deel 2 goed oplet zie je Beast en Gambit voorbij komen alleen niet zoals ze er in de tekenfilm uitzien. Ik ben benieuwd of ze in een mogelijk derde deel wel een grote rol gaan spelen.
Op maandag 26 mei 2003 14:04 schreef SmashBro het volgende:Ik miste wel Gambit. Niet dat ik daar zu zo'n fan van ben ofzo (hij is wel leuk op zich maar meer ook niet), maar hij hoort er wel echt bij (en Beast ook wel eigenlijk nu ik erover nadenk). Het voelde nu als een soort fantoomafwezigheid ofzo. Zo'n gat dat nog opgevuld moet worden. Maar die zal er dan wel later bij zijn komen want Rogue en hij werden ook nog een setje.
En nog iets, nu zit ik net op IMDB te kijken en zie ik Jubilee ook gecredit staan. Die heb ik dus helemaal niet gezien! Hoe zag zij er hier dan uit? Want dat was altijd mijn favoriete personage in de tekenfilmserie (ik geloof omdat ik me met haar identificeerde ofzo). Alleen klopt het niet, want zij was eigenlijk een soort recycling van de Rogue-verhaallijn (dat ze als 15-jarige van haar pleegouders wegvluchtte en op Xavier's school terechtkwam enzo, ik wist niet dat het met Rogue ook zo was begonnen), en Rogue was al volwassen toen zij erbij kwam. En in deze film zitten ze allebei al op de mutant academy en zijn ze even oud. Dakloptnie!
quote:[offtopic]
Op maandag 26 mei 2003 14:17 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Als je in deel 2 goed oplet zie je Beast en Gambit voorbij komen alleen niet zoals ze er in de tekenfilm uitzien.
Je ziet toch alleen maar de naam van Gambit voorbijkomen.
[/offtopic]
quote:Je ziet dr Hank McCoy op een tv op de achtergrond van een scene in een bar. Tip: Hij is nog niet blauw... (heeft overigens verder niks met het verhaal van de film te maken)
Op maandag 26 mei 2003 14:23 schreef victorinox het volgende:[..]
[offtopic]
Je ziet toch alleen maar de naam van Gambit voorbijkomen.
[/offtopic]
quote:Rogue heeft haar vliegkrachten in de strip geabsorbeerd van Miss Marvel een alias van Carol Danvers. Niet te verwarren met Marvelgirl, wat Jean Grey's oude alias was. (Voor Phoenix dus)
Op maandag 26 mei 2003 14:04 schreef SmashBro het volgende:Alleen nu vroeg ik me af: in de tekenfilmserie kon ze ook vliegen, daar had ze dan iemand te lang voor vastgehouden en zo hem vermoord/zijn of haar kracht overgenomen (en daar een trauma aan overgehouden, maar goed ze vloog wel lekker in de rondte), maar van wie was die kracht nou ook alweer? M.a.w., wie heeft daarvoor het loodje gelegd? Iemand hier die dat weet?
En nog iets, nu zit ik net op IMDB te kijken en zie ik Jubilee ook gecredit staan. Die heb ik dus helemaal niet gezien! Hoe zag zij er hier dan uit? Want dat was altijd mijn favoriete personage in de tekenfilmserie (ik geloof omdat ik me met haar identificeerde ofzo).
Jubilee is heel kort te zien in deel 1. In de scene in de klas, waar Bobby een ijssculpuurtje maakt voor Rogue. Daar zit Jubilee naast Rogue. Was mij ook eerst niet opgevallen, maar we hebben de extended dvd-versie 'X-men 1.5' aangeschaft. Die heeft een optie waarmee je de film met extended scenes kan bekijken, en dan zie je duidelijker dat het Jubilee is (geel jasje, kort zwart haar, grote oorbellen).
quote:Dat bedoelde ik niet.
Op dinsdag 27 mei 2003 02:21 schreef Mental_Phoenix het volgende:[..]
Je ziet dr Hank McCoy op een tv op de achtergrond van een scene in een bar. Tip: Hij is nog niet blauw... (heeft overigens verder niks met het verhaal van de film te maken)
Je ziet Gambit niet als persoon verschijnen, je ziet alleen maar zijn naam op een computerscherm.
quote:overigens is die extended scene optie behoorlijk crappy...
Op dinsdag 27 mei 2003 02:38 schreef Mental_Phoenix het volgende:[..]
Rogue heeft haar vliegkrachten in de strip geabsorbeerd van Miss Marvel een alias van Carol Danvers. Niet te verwarren met Marvelgirl, wat Jean Grey's oude alias was. (Voor Phoenix dus)
Jubilee is heel kort te zien in deel 1. In de scene in de klas, waar Bobby een ijssculpuurtje maakt voor Rogue. Daar zit Jubilee naast Rogue. Was mij ook eerst niet opgevallen, maar we hebben de extended dvd-versie 'X-men 1.5' aangeschaft. Die heeft een optie waarmee je de film met extended scenes kan bekijken, en dan zie je duidelijker dat het Jubilee is (geel jasje, kort zwart haar, grote oorbellen).
quote:Thanks!
Op dinsdag 27 mei 2003 02:38 schreef Mental_Phoenix het volgende:[..]
Rogue heeft haar vliegkrachten in de strip geabsorbeerd van Miss Marvel een alias van Carol Danvers. Niet te verwarren met Marvelgirl, wat Jean Grey's oude alias was. (Voor Phoenix dus)
quote:Bron
Rogue's Relations - Carol Danvers aka Miss MarvelRogue was fighting Miss Marvel when she touched Carol Danvers face. Rogue (not meaning to) absorberd Carol's abbility to fly, her strength, and Carol's sixth sense. Also she absorbed Carol's mind and ended up killing Miss Marvel. Rogue threw Miss Marvel's body over the bridge they were on hoping to get Carol out of her head. More than once the two have been split up, and more than once Miss Marvel has taken over Rogue's body.
22:00
X-men
Yorin
Actie uit Amerika (2000)
Met Hugh Jackman, Patrick Stewart, Ian McKellen e.a
7.3
quote:Hij komt om 21:00, niet 22:00.
Op zaterdag 22 november 2003 13:43 schreef SunChaser het volgende:
Vanavond op televisie:22:00
X-men
quote:Had volstaan
Op zaterdag 22 november 2003 13:43 schreef SunChaser het volgende: