abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151785
een film met 2 mooie nederlandse vrouwen

Famke Jansen als Jean Grey
Rebecca Romijn-Stamos als Mystique

wie weet wanneer deze film in Nederland gaat draaien? En wie gaat 'em zien?

(patrick Stewart als profX, Halle Berry als Storm, Anna Pequin als Rogue en Ian McAllen (enge oude nazi uit apt pupil) als Magneto

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  zondag 11 juni 2000 @ 00:06:00 #2
1358 Xhorder
He's back...
pi_151786
quote:
op 06-10-2000 om 08:35 PM schreef PhalanX het volgende:
een film met 2 mooie nederlandse vrouwen

Famke Jansen als Jean Grey
Rebecca Romijn-Stamos als Mystique

wie weet wanneer deze film in Nederland gaat draaien? En wie gaat 'em zien?

(patrick Stewart als profX, Halle Berry als Storm, Anna Pequin als Rogue en Ian McAllen (enge oude nazi uit apt pupil) als Magneto

Ik zag op "het nieuws" een stukkie trailer van de film... lijkt me best geinig.. Maar het zal moeilijk zijn om alle verhaallijnen van de X-men in 1 film te stoppen... Het ontstaan ervan is niet zo boeiend. Patrick Stewart is natuurlijk de enige die Xavier kan spelen... volgens mij konden ze niemand beter kiezen dan hem!

... na vijf jaar
  zondag 11 juni 2000 @ 01:57:00 #3
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_151787
quote:
op 06-11-2000 om 12:06 AM schreef Xhorder het volgende:
Maar het zal moeilijk zijn om alle verhaallijnen van de X-men in 1 film te stoppen...

Ze zijn al weer een paar jaartjes bezig, dus er is idd al heel wat gebeurt
Ik ben heel benieuwd welk verhaal ze als rode draad gaan gebruiken.

zondag 11 juni 2000 @ 10:18:00 #4
3547 Renate
I love Maarten :>
pi_151788
Komt er een film van the X-men? Wat gaaf!
Ik wet nog wel dat ik dat vroeger altijd keek, dat was zo'n tekenfilm!
maar goed, dat is MIJN mening en MIJN gevoel, dat hoeft niemand te delen.....
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 juni 2000 @ 13:36:00 #5
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_151789
ja tuurlijk ga ik 'm kijken.
ok de comic is de laatste jaren nie veel soeps meer maar de film gaat toch wel leuk worden lijkt me.

Tokus

Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 12 juni 2000 @ 23:02:00 #6
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_151790
quote:
op 06-11-2000 om 01:36 PM schreef Tokus het volgende: ja tuurlijk ga ik 'm kijken.ok de comic is de laatste jaren nie veel soeps meer maar de film gaat toch wel leuk worden lijkt me.

De terugkeer van Chris Claremont doet hopen op betere tijden!

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 13 juni 2000 @ 10:29:00 #7
3767 Herald
Come get some
pi_151791
quote:
op 06-11-2000 om 01:57 AM schreef risk one het volgende:
Ze zijn al weer een paar jaartjes bezig, dus er is idd al heel wat gebeurt
Ik ben heel benieuwd welk verhaal ze als rode draad gaan gebruiken.

Wolverine en Rogue joinen de X-mannen. Senator Kelly houdt zo'n anti-mutant campagne en daarbij komt ook nog een Magneto die geloof ik interesse heeft in Wolverine vanwege zijn skelet.
Kijk anders even op http://www.cinescape.com of een andere filmsite. Ze hebben er a tig artikelen over geschreven.

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_151792
AAAahhhhhhhh, geen Apocalypse, Morph, Beast, Gambit of een Juggernaut. Is dit wel de goede film. En ik had nog goede verwachtingen.
Not anymore
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  dinsdag 13 juni 2000 @ 12:32:00 #9
3767 Herald
Come get some
pi_151793
quote:
op 06-13-2000 om 11:57 AM schreef Party-pooper het volgende:
AAAahhhhhhhh, geen Apocalypse, Morph, Beast, Gambit of een Juggernaut. Is dit wel de goede film. En ik had nog goede verwachtingen.
Not anymore

Magneto was hun eerste vijand, en oprichter van Brotherhood of Evil Mutants waar Toad ook deel van is. Lijkt me wel zo gepast om hem als eerste vijand te gebruiken.
Juggernaut is daarentegen niet zo'n bijster interessante vijand. Sure hij is stiefbroer van Xavier, maar verder is het maar een bankrover/huurling.
Apocalypse is ook een mooie vijand. Maar misschien te complex om mee te beginnen.
De regisseur wilde Beast er ook wel bij hebben, maarja er zijn tig X-men en hij moest kiezen.
Morph is die cartoon X-man, hij speelde nooit mee in de comic. Daarnaast is hij hetzelfde als Mystique, en persoonlijk vind ik shapeshifters die ook de mutante gave overnemen grote onzin.
Daarnaast kun je 35 jaar X-men niet in 1 film stoppen. Zoals ik al zei Magneto is een mooi begin. Oude vriend van Prof X, heeft een andere droom dan hem. En het past perfect in het anti-mutanten verhaal, de rode draad die al 35 jaar lang in de comics loopt.

pi_151794
En Gambit dan, waar is die gebleven dan.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  dinsdag 13 juni 2000 @ 14:53:00 #11
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_151795
quote:
wie weet wanneer deze film in Nederland gaat draaien?

Op dit moment is 'ie in post-production, en staat 'ie gepland voor een release in Nederland op 28 september
quote:
En wie gaat 'em zien?

Ik heb helemaaaaaal niets met de X-Men, maar HALLO!!!! De nieuwe film van de regisseur en scenarioschrijver van TUS...
* Verbal gaat kijken, reken maar...

V

Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 13 juni 2000 @ 15:46:00 #12
3767 Herald
Come get some
pi_151796
quote:
op 06-13-2000 om 02:03 PM schreef Party-pooper het volgende:
En Gambit dan, waar is die gebleven dan.

*zucht* Ze hebben dus een selectie moeten maken. Anders kijk zelf even op http://www.x-men-the-movie.com
Ze hebben zoveel X-mannen er niet bij zitten, maarja het is duidelijk dat meneer alleen maar de tekenfilm kent. Ice-man doet ook niet mee maar is wel een van de eerste X-mannen, hetzelfde geldt voor Beast in mensvorm. Archangel doet ook niet mee, en Psylocke ook niet. Die malle tijdreiziger Bisschop staat ook niet op de rolprent en de rest van X-Factor (Strong Guy, Madrox the multiple man, Polaris, Havoc, Quicksilver, Wolfesbane etc) ook niet. Dan hebben we ook nog Harlekein/Nightcrawler, Colossus, Banshee, Shadow Cat, en legio andere X-mannen die niet mee doen in de film. En waarom niet? Omdat men anders begint te zeiken dat er zoveel personen mee doen die niet worden uitgediept en dat soort onzin

dinsdag 13 juni 2000 @ 16:35:00 #13
136 V.
pi_151797
quote:
Omdat men anders begint te zeiken dat er zoveel personen mee doen die niet worden
Dat klopt... je hebt maar een beperkte hoeveelheid tijd en die moet je niet eindeloos volgooien met prota- en antagonisten.

Voorts liggen de verhalen voor de delen 2, 3 en 4 ook alweer klaar, naar het schijnt.

Christopher McQuarrie heeft het maar druk gehad.

V

V

Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 13 juni 2000 @ 22:05:00 #14
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_151798
Ik ga de film ook zeker zien.. enne ben eigenlijk wel blij dat Wolverine er in meespeelt.. is mijn all-time favorite ..

Wolvie niet in de film dan ging ik em ook niet kijken.. en Yes folks de nick komt inderdaad van de X-Men...

Als 12 jarig jochie alle X-Men verzamelen.. ben al lang blij dat ik niet meer de comic hoeft te volgen en kan uitzien naar de film

I'm getting too old for this....
  woensdag 14 juni 2000 @ 00:36:00 #15
1358 Xhorder
He's back...
pi_151799
quote:
op 06-13-2000 om 03:46 PM schreef Herald het volgende:
*zucht* Ze hebben dus een selectie moeten maken. Ice-man doet ook niet mee maar is wel een van de eerste X-mannen, hetzelfde geldt voor Beast in mensvorm. Archangel doet ook niet mee, en Psylocke ook niet. Die malle tijdreiziger Bisschop staat ook niet op de rolprent en de rest van X-Factor (Strong Guy, Madrox the multiple man, Polaris, Havoc, Quicksilver, Wolfesbane etc) ook niet. Dan hebben we ook nog Harlekein/Nightcrawler, Colossus, Banshee, Shadow Cat, en legio andere X-mannen die niet mee doen in de film.

... uhm.. wie doen er dan wel mee? Rogue, Wolverine, Xavier, Jean Grey, Cyclops zeker.. Jublilee?? Zijn er toch wel weinig...
Maar goed... aan de site te zien word het misschien toch wel cool... Ben benieuwd.. En tja.. ik spaarde al die boekies ook vroeger.. Kep er wel een stuk of 60 of meer van alleen de Uncanny X-men.. (US), en ben ook nog de trotse eigenaar van alle X-men 2099 comics.. (alleen heeft dat niks met de normale X-men te maken)

... na vijf jaar
  woensdag 14 juni 2000 @ 00:58:00 #16
3767 Herald
Come get some
pi_151800
Jubilee doet ook niet mee. Heeft iemand uberhaupt al iets gelezen over de X-mannen? Waren die superlange artikelen in de Wizard niet genoeg?
Nog een keertje dan voor de X-man fans:
de helden zijn Prof X, Cyclops, Jean Grey, Storm, Wolverine en Rogue.
De schurken zijn Magneto, Sabretooth, Toad en Mystique.
Daarnaast doet senator Kelly mee die een anti-mutanten campagne houdt. Ook werden er cameos van andere x-mannen beloofd.
Download anders ook even de trailer worden ze ook allemaal opgenoemd.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 juni 2000 @ 22:33:00 #17
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_151801
quote:
op 06-14-2000 om 12:58 AM schreef Herald het volgende:
Jubilee doet ook niet mee. Heeft iemand uberhaupt al iets gelezen over de X-mannen? Waren die superlange artikelen in de Wizard niet genoeg?

tuurlijk heb ik ze gelezen. het valt me nog mee dat er zoveel mensen hier zijn die comics lezen...

quote:

Download anders ook even de trailer worden ze ook allemaal opgenoemd.

zeker aan te raden, alle 3 de trailers te downloaden. ze zijn namelijk alle 3 de moeite waard.

Tokus

woensdag 14 juni 2000 @ 22:45:00 #18
1358 Xhorder
He's back...
pi_151802
Ik lees niet echt veel comics meer.. tja.. soms pak ik eens een oude reeks (als ik ziek ben ofzo ) en lees die door.. Meer niet eigenlijk.. Kostte me teveel geld destijds en ik denk dat ik het nu niet kan betalen aangezien die krengen duurder zijn geworden...
... na vijf jaar
  zaterdag 17 juni 2000 @ 19:20:00 #19
4434 Quinn
Slide into the Future !
pi_151803
Ik wil gewoon ff zeggen dat dit volgens mij wel een goede film word en dat ik er zeker heen ga als deze film in nederland draaid.
What if you found the portal to parallel worlds ??

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 juni 2000 @ 19:41:00 #20
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_151804
quote:
op 06-13-2000 om 02:53 PM schreef Verbal het volgende:
[QUOTE]
Ik heb helemaaaaaal niets met de X-Men, maar HALLO!!!! De nieuwe film van de regisseur en scenarioschrijver van TUS...
* Tokus gaat kijken, reken maar...

V

zal jij even teleurgesteld worden als je zoiets als The Usual Suspects verwacht, want X-Men is dus echt iets totaal anders.

Tokus

zondag 18 juni 2000 @ 00:08:00 #21
2618 Beezz
Criticaster
pi_151805
MOET ZO DOORGAAN, IK HAD HELEMAAL NIETS GEPOST HIERO!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Beezz op 23-07-2000 11:58]

zondag 18 juni 2000 @ 00:24:00 #22
136 V.
pi_151806
quote:
zal jij even teleurgesteld worden als je zoiets als The Usual Suspects verwacht, want X-Men is dus echt iets totaal anders.

Ik zal alleen teleurgesteld zijn als het een slechte film is.
(geheimpje Verbal is altijd donders goed op de hoogte van films en hun inhoud. Zo wist ik bijvoorbeeld ook al vantevoren dat 'The Rock' niet het vervolg was van 'De Jurk'.
Maarreh, bedankt voor de bezorgdheid, hoor

V

Ja inderdaad, V. ja.
  Overall beste user 2022 zondag 18 juni 2000 @ 07:07:00 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_151807
quote:
op 06-18-2000 om 12:24 AM schreef Verbal het volgende:
Zo wist ik bijvoorbeeld ook al vantevoren dat 'The Rock' niet het vervolg was van 'De Jurk'.

en daar zat je dus ook weer helemaal fout mee!

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 18 juni 2000 @ 10:33:00 #24
136 V.
pi_151808
quote:
en daar zat je dus ook weer helemaal fout mee!

DROPROL, BLOEMKOOL, PARASOL

V

Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 16 juli 2000 @ 10:24:00 #25
3140 PhalanX
Technarchy
pi_269242
op de eerste dag in amerika bracht de film 21 milioen dollar op!

wooohoooo!

17 Augustus in de nederlandse bioscopen!!!!!!

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')