abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juli 2005 @ 11:28:26 #1
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28676252
Het grote Feyenoord topic #94

Op 19 Juli 1908 werd de club opgericht in café de Keyzer, de club heette toen nog Wilhelmina. De naam veranderde in de Hillesluische Football/Feijenoord Combinatie.In mei 1909 werd het H.F.C. Celeritas, en in augustus 1909 sluitte de club zich aan bij de Rotterdamse voetbalbond, en de naam werd veranderd in RVV Celeritas. En opnieuw veranderde de naam op 15 Juli 1912 en wel in R.V.V. Feijenoord. De club voetbalde toen nog op het Afrikanerplein en verhuisde naar de Kromme Zandweg in 1918. En de naam veranderde weer eens, in maart 1923 werd het R.V en A.V Feijenoord. Men speelde daar tot 27 maart 1937. In september 1956 veranderde de naam in Sportclub Feijenoord. En dan eindelijk de laatste naamsverandering die van Sportclub Feyenoord dat was in januari 1972. Dit was eigenlijk alleen maar omdat internationaal de mensen moeite hadden met de lange IJ. Deze is niet overal in de wereld goed uit te spreken,(of komt niet in hun alfabet voor) en aangezien de Y dat wel is, is het dus Feyenoord geworden.

Palmares:
Europacup 1: 1970
Wereldbeker: 1970
Uefa Cup: 1974, 2002
Landskampioen: 1924, 1928, 1936, 1938, 1940, 1961, 1962, 1965, 1969, 1971, 1974, 1984, 1993, 1999
Bekerwinnaar: 1930, 1935, 1965, 1969, 1980, 1984, 1991, 1992, 1994, 1995
Nederlandse Supercup: 1991 ,1999

Und weiter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cart_man op 10-07-2005 11:37:28 ]
A.M.A.B
pi_28676301
CM, ik zat verdorie 5 minuten te wachten op een nieuw topic. Ik twijfelde of ik hem zelf niet moest openen maar daar ben je gelukkig.
pi_28676404
Barreto en Boutahar dus
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_28676459
Barreto denk ik niet. Ik denk Theo Janssen en Boutahar. Goede versterkingen voor Feyenoord. Alleen vraag ik me af hoe ze zonder geld die jongens willen binnenhalen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28676500
Theo Janssen en Tommie van der Leegte zijn het, als het goed is. In het geval van de komst van de laatste, mag Schreuder naar NAC of RKC.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 10 juli 2005 @ 11:39:11 #6
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28676509
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Barreto denk ik niet. Ik denk Theo Janssen en Boutahar. Goede versterkingen voor Feyenoord. Alleen vraag ik me af hoe ze zonder geld die jongens willen binnenhalen.
Kalou of Kuijt verkopen lijkt de enige oplossing.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_28676535
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

Of wat ruilen misschien? Als NEC en Vitesse zitten te wachten op spelers als Pardo, Schreuder of Collen...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 10 juli 2005 @ 11:43:11 #8
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28676601
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

Vergeet het maar Pyth.

Method: Hoe kom je bij Tommie van der Leegte?
A.M.A.B
pi_28676684
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:43 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Method: Hoe kom je bij Tommie van der Leegte?
Die wordt al een tijdje gevolgd en Koeman kent hem een beetje. Bij ADO één van de beteren afgelopen jaar, als verdedigende middenvelder en leider. Alleen is ADO leiden anders dan Feyenoord leiden.

Bovendien ging het om Nederlandse middenvelders en valt Boutahar tegenwoordig onder de Marokkanen en zou hem terughalen ook een soort kleur bekennen zijn, wat Feyenoord niet wil.
www.thuisuiteten.nl
pi_28676739
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:46 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die wordt al een tijdje gevolgd en Koeman kent hem een beetje. Bij ADO één van de beteren afgelopen jaar, als verdedigende middenvelder en leider. Alleen is ADO leiden anders dan Feyenoord leiden.

Bovendien ging het om Nederlandse middenvelders en valt Boutahar tegenwoordig onder de Marokkanen en zou hem terughalen ook een soort kleur bekennen zijn, wat Feyenoord niet wil.
Zo ver zal Koeman wel niet geredeneerd hebben toen hij het had over twee Nederlandse voetballers. Tommie v/d Leegte lijkt me niet geschikt voor Feyenoord. Hij is echt niet beter dan bijvoorbeeld een Alfred Schreuder.

Boutahar lijkt me wel een goede aankoop voor Feyenoord. Het is even door de zure appel van het gezichtsverlies heenbijten, maar ik zou het niet nalaten. Het gaat er uiteindelijk om dat je goede spelers op het veld hebt staan. Of dat nu teruggehaalde jeugdspelers zijn of niet, dat maakt niet zo gek veel uit. Kapitaalvernietiging is het wel natuurlijk.
pi_28676860
Vandaag een mooie test tegen Ujpest.
  zondag 10 juli 2005 @ 11:57:21 #12
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28676961
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:53 schreef rotskibo het volgende:
Vandaag een mooie test tegen Ujpest.
Is dat vandaag.

Nou als we tegen Ujpest de nul houden, dan worden we opzeker kampioen.
A.M.A.B
  zondag 10 juli 2005 @ 12:04:08 #13
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28677131
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo ver zal Koeman wel niet geredeneerd hebben toen hij het had over twee Nederlandse voetballers. Tommie v/d Leegte lijkt me niet geschikt voor Feyenoord. Hij is echt niet beter dan bijvoorbeeld een Alfred Schreuder.

Boutahar lijkt me wel een goede aankoop voor Feyenoord. Het is even door de zure appel van het gezichtsverlies heenbijten, maar ik zou het niet nalaten. Het gaat er uiteindelijk om dat je goede spelers op het veld hebt staan. Of dat nu teruggehaalde jeugdspelers zijn of niet, dat maakt niet zo gek veel uit. Kapitaalvernietiging is het wel natuurlijk.
't Is kapitaalvernietiging om nog meer aanvallers te halen.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:04:59 #14
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28677162
Castelen moeten jullie behouden, voor jullie eigen bestwil. Vincken viel op het wku20 zo door de mand. Wel snel, maar een matige voorzet en geen passeerbeweging/kwaliteit..
pi_28677185
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:04 schreef twi het volgende:

[..]

't Is kapitaalvernietiging om nog meer aanvallers te halen.
Boutahar is geen aanvaller maar een middenvelder.
pi_28677267
Maar Boutahar is qua positie vrij overbodig momenteel.
www.thuisuiteten.nl
pi_28677275
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Castelen moeten jullie behouden, voor jullie eigen bestwil. Vincken viel op het wku20 zo door de mand. Wel snel, maar een matige voorzet en geen passeerbeweging/kwaliteit..
Heb je castelen wel eens een bal zien voorgeven?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_28677278
Want?
pi_28677284
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:57 schreef Cart_man het volgende:
Is dat vandaag.

Nou als we tegen Ujpest de nul houden, dan worden we opzeker kampioen.
Ja

Ze worden lekker afgebeuld, Donderdag gaan ze alweer naar China.
pi_28677313
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:08 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Heb je castelen wel eens een bal zien voorgeven?
Het kan nooit slechter zijn dan die Vincken. Vincken kan zich echt beter richten op het NK Atletiek, daar hoeft hij alleen maar te rennen en zich verder niet druk te maken over een rechtsback of een voorzet.
pi_28677364
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Want?
Ik ga er van uit dat Koeman 4-3-3 gaat spelen, met Kalou op links. Dan heb je 3 middenvelders nodig, waarvan Ono of Hofs wel de aanvallende zal worden. Geen Boutahar nodig dan, ook niet op links lijkt me.
www.thuisuiteten.nl
pi_28677388
Ik vond die Vincken wel mee vallen tijdens U20, als we het dan toch over een doodloper hebben ken je het beter over die Quincy lullen. Snap die hype niet.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_28677403
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat Koeman 4-3-3 gaat spelen, met Kalou op links. Dan heb je 3 middenvelders nodig, waarvan Ono of Hofs wel de aanvallende zal worden. Geen Boutahar nodig dan, ook niet op links lijkt me.
Ono lijkt me redelijk overbodig geworden bij Feyenoord. Het is dat niemand zit te wachten op een Japanner die of geblesseerd is of met Japan weg is, anders was hij zeker verkocht. Naast Hofs nog Boutahar hebben lijkt me dan geen overbodige luxe. Alleen Hofs voor die positie is toch wat magertjes.
pi_28677425
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:11 schreef Staanplaats het volgende:
Ik vond die Vincken wel mee vallen tijdens U20, als we het dan toch over een doodloper hebben ken je het beter over die Quincy lullen. Snap die hype niet.
Het rendement van Quincy kan zeker beter, maar was nog altijd stukken groter dan dat van Vincken. Quincy zorgde daarnaast voor gevaar en paniek in de verdediging van de tegenstander, van Vincken ging echt helemaal niets uit.

Vincken gaat het absoluut niet redden bij Feyenoord. Leuke speler voor Excelsior.
pi_28678096
Als Vincken een kans krijgt bij Feyenoord redt hij het zeker wel, daar ben ik van overtuigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')