en ineens zijn t aziatische DAMES , en nederlandse SNOLLETJESquote:Op zondag 10 juli 2005 14:05 schreef SeLang het volgende:
[..]
<----------
Overigens zijn die Aziatische dames meestal ook nog beter opgeleid dan die NL snolletjes
die onderstequote:Op maandag 11 juli 2005 01:39 schreef Kiwinator het volgende:
ik heb veeeeeel liever leuke aziaten dan moslim vrouwen met een theedoek op de kop![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat een vrouw dan? Ik herken er niet eens een mens in.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:42 schreef Kiwinator het volgende:
de bovenste is anders wel een heerlijke vrouw van 60
ik dacht ook ff aan een onbeplakte reclamezuil.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:46 schreef Lkw het volgende:
[..]
Is dat een vrouw dan? Ik herken er niet eens een mens in.
quote:Op maandag 11 juli 2005 01:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht ook ff aan een onbeplakte reclamezuil.
hahaquote:Op maandag 11 juli 2005 01:53 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je zou je maar vergissen en er een mooie kleurige poster opplakken...
Zou de boel wel wat opvrolijken, dat wel
ghehehe, geile shit dude! vooral die pijppose.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:51 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik dacht meer hieraan.
Eerste Hit
pic is niet zichtbaar.
Denk dat rugzakje van dat kindje op die foto eens om die zwarte zoutpilaar en het wordt direct een zonniger verschijning. Dan is de kans dat je 'haha' denkt als je langsloopt inderdaad ineens een stuk groter. Nu kijk je maar snel de andere kant op, anders word je acuut depressief (ik wel althans).quote:
wil je nou neuken, of ga je een paard kopen?quote:Op maandag 11 juli 2005 06:23 schreef Lemmeb het volgende:
Die Japanse dames hebben iha ook nog eens een verschrikkelijk lelijk gebit. Echt niet normaal meer.
In Japan komt het meestal op hetzelfde neerquote:Op maandag 11 juli 2005 06:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wil je nou neuken, of ga je een paard kopen?
ik ken ze alleen maar met parelwitte kaarsrechte tandjes, die ze trouwens tijdens het pijpen nergens fatsoenlijk weten op te bergen.quote:Op maandag 11 juli 2005 06:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
In Japan komt het meestal op hetzelfde neer.
Anywee, ik vind een mooi, recht gebit wel aantrekkelijk aan een vrouw. Of liever gezegd: zo'n schots en scheef staand inteeltgebit van de gemiddelde Japanse vind ik behoorlijk afstotelijk.
Zeker nog nooit in Japan zelf geweest dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 07:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken ze alleen maar met parelwitte kaarsrechte tandjes, die ze trouwens tijdens het pijpen nergens fatsoenlijk weten op te bergen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |