Ja, maar vanaf de megamix werd het harder, en daar hou ik van. Echt super was het hoor! Baalde best dat ik er niet tussen stond.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:29 schreef Nouk het volgende:
Djezus jij bent gek, zolang nog...na Tom Harding naar bed gegaan, die was toch wel goed, maar toen was ik echt te moe.
Hm, misschien ga ik het wel ff downen danquote:Op zondag 10 juli 2005 20:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, maar vanaf de megamix werd het harder, en daar hou ik van. Echt super was het hoor! Baalde best dat ik er niet tussen stond.
Nee idd. Dana vs. Luna was ook redelijk goed. Ik zat echt los te gaan in m'n eentje hierquote:Op zondag 10 juli 2005 20:37 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hm, misschien ga ik het wel ff downen dan. Ja dat is wel zo, maar net als met dat DNA praatje bij het intro van Tom Harding, dats sowieso natuurlijk vetter als je erbij staat. Zo via mediaplayer kwam het echt niet over.
Hehe ja dan ist wel veel toffer als je er tussen staat. Maar ik hou toch niet genoeg van die muziek om er tussen te gaan staan de hele nacht.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee idd. Dana vs. Luna was ook redelijk goed. Ik zat echt los te gaan in m'n eentje hier
Nee, dan is het die 60 euro ook niet waard. Mocht je die megamix willen hebben, dan wil ik em wel via msn sturen hoor. Maar dan moet je wachten tot ie klaar is, en de kwaliteit is niet super.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hehe ja dan ist wel veel toffer als je er tussen staat. Maar ik hou toch niet genoeg van die muziek om er tussen te gaan staan de hele nacht.
Ja wil ik wel hebben!quote:Op zondag 10 juli 2005 20:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, dan is het die 60 euro ook niet waard. Mocht je die megamix willen hebben, dan wil ik em wel via msn sturen hoor. Maar dan moet je wachten tot ie klaar is, en de kwaliteit is niet super.
Als ie klaar is, krijg je em!quote:
Van de 754 nummers die ik heb zal er vast wel één tussen staan die je bevaltquote:Op zondag 10 juli 2005 20:55 schreef Nouk het volgende:
Is goed ja, ik ben wel weer toe aan wat nieuwe muziek.
Oh dat valt nog best meeequote:Op zondag 10 juli 2005 20:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Van de 754 nummers die ik heb zal er vast wel één tussen staan die je bevalt
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hehe ja dan ist wel veel toffer als je er tussen staat. Maar ik hou toch niet genoeg van die muziek om er tussen te gaan staan de hele nacht.
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:08 schreef Nouk het volgende:
Wow BB, een hele verrassende kant van je!
also sprach zanatustra (meer kan ik niet over nietsche zeggenquote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef Nouk het volgende:
Nog best leuk om te lezen over Nietschze.
uit praag een kattebel !quote:Op zondag 10 juli 2005 22:55 schreef Nouk het volgende:
Maar ik droom alleen de landen waar ze ooit aan me dacht.....
Alle liefs uit Londen
slaap wel !quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:55 schreef Nouk het volgende:
Maar ik droom alleen de landen waar ze ooit aan me dacht.....
Alle liefs uit Londen
Proost, VAC.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:28 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Proost, BB.
Ja, zeker weten.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:28 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Rustig aan, he.
Ik heb gewoon een goede invloed op die knaap, PP.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
interpunctie is voor mannen die zittend plassen!
Menigmaal, VAC.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:39 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een goede invloed op die knaap, PP.
ben ik even blij dat wij naar een echt festival gaan.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:43 schreef Bosbeetle het volgende:
goh ik lees net dat lowlands ook dagkaarten verkoopt .. de verloedering
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:43 schreef Bosbeetle het volgende:
goh ik lees net dat lowlands ook dagkaarten verkoopt .. de verloedering
Ik niet!!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik ben nodig voor Big-foot-reizen de volledige namen en geboortedatums van;
BB, Cynic en Querk!
wie mailt me die ff?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |