dan doen we wel een mooi weekend jaquote:
Surfen kan ik alleen op internet. Maar je wil die gasten toch niet halfnaakt zien met foute zwembroeken?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:18 schreef Nouk het volgende:
Ik ga ook bqq-en! Leuk zeg, zwemmen samen!.
Ik kan niet surfen BB, wel op het strand liggen.
Mja, anders gaan we surfen in de rietplasquote:Op zondag 10 juli 2005 17:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan doen we wel een mooi weekend ja!
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Surfen kan ik alleen op internet. Maar je wil die gasten toch niet halfnaakt zien met foute zwembroeken?
Waar is jouw gevoel voor nostalgiequote:Op zondag 10 juli 2005 18:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Surfen kan ik alleen op internet. Maar je wil die gasten toch niet halfnaakt zien met foute zwembroeken?
ja die surfmeets zijn wel nostalgisch ... maar neit echt voor shirley aangezien ze nog niet eens echt GPDer is...quote:
Goed plan...quote:Op zondag 10 juli 2005 18:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja die surfmeets zijn wel nostalgisch ... maar neit echt voor shirley aangezien ze nog niet eens echt GPDer is...
* Bosbeetle vergadert verder met weber in een ander medium..![]()
participatie aan surfmeet op agenda zetquote:Op zondag 10 juli 2005 18:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Goed plan...
Eerst maar eens een paar stevige toelatingseisen ertegenaan gooien
Verplichte GPD-kledij op de agenda zet...quote:Op zondag 10 juli 2005 18:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
participatie aan surfmeet op agenda zet
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Verplichte GPD-kledij op de agenda zet...
en dat is "het maakt niet uit wat je aan hebt als het je maar niet uitmaakt"quote:
Idd...quote:Op zondag 10 juli 2005 18:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en dat is "het maakt niet uit wat je aan hebt als het je maar niet uitmaakt"
haal em er eens gauw uit .. hij stikt !quote:
Tssssssssssk.... Haal er maar weer uit dan...quote:
all-terrain-schoenenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Idd...
Zelfs all-terrain-schoenen maken niet uit
En dan? Nostalgie over surfen zal er niet zijn hoor. Wel over foute kleding die ze in de jaren '80 droegen enzo.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssk.... Haal er maar weer uit dan...
* Bosbeetle laat een magnum P.I. snor staanquote:Op zondag 10 juli 2005 18:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
En dan? Nostalgie over surfen zal er niet zijn hoor. Wel over foute kleding die ze in de jaren '80 droegen enzo.
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
* Bosbeetle laat een magnum P.I. snor staan
juist en zo'n fout staartje met veel vetquote:Op zondag 10 juli 2005 18:30 schreef Shirley het volgende:
[..]![]()
Doe dan een t-shirt met een wit colbert met schoudervullingen aan. Bosbeetle Vice.
* SuperWeber 1 dag met een minder zware versie hiervan heeft gelopenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
* Bosbeetle laat een magnum P.I. snor staan
Ik zie het al helemaal voor me!quote:Op zondag 10 juli 2005 18:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
juist en zo'n fout staartje met veel veterin
En dan een veel te strakke spijkerbroek aan met een zakdoek bij je ballen om je sjaak goed te markerenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
En dan? Nostalgie over surfen zal er niet zijn hoor. Wel over foute kleding die ze in de jaren '80 droegen enzo.
gatenbaardquote:Op zondag 10 juli 2005 18:31 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
* SuperWeber 1 dag met een minder zware versie hiervan heeft gelopen
Daarom dus snor... Ringbaard heb ik volgehouden totdat ik de opmerking itailiaan naar mijn hoofd kreeg geslingerdquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En dan een veel te strakke spijkerbroek aan met een zakdoek bij je ballen om je sjaak goed te markeren
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:33 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Daarom dus snor... Ringbaard heb ik volgehouden totdat ik de opmerking itailiaan naar mijn hoofd kreeg geslingerd
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]haha zoeen waar je een uur over doet om erin te komen en nog langer om eruit te komen
mijn broer had zulke broeken en ik heb er ooit eens 1 geleend vandaar dat ik dat weet
dat was in de jaren 80 maar toch al fout
!
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]! die is er dus ook al af maar goed ook anders leek je op van der heuvel van de ms afdeling
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]![]()
Hij was best wel mooi vies zeg maar...
Beetje extra vet in mijn haar en ik had er helemaal bijgehoord...
Hij lijkt heulegaar niet op mijquote:Op zondag 10 juli 2005 18:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[afbeelding]
ontzettende weber look-a-like die gast! robert van den heuvel
heul wel, wij hebben les van hem gehad en spoilerman en ik zeiden gelijk: "jeeej dat is net weber joh !"quote:
Het is iig wel een blije rakker...quote:Op zondag 10 juli 2005 18:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
heul wel, wij hebben les van hem gehad en spoilerman en ik zeiden gelijk: "jeeej dat is net weber joh !"
Ik moet nog eten kokenquote:
Mja dat moet ik ook...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |