Goh, nu moet ik hem wel open laten ja!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:41 schreef SwOoSh het volgende:
uiteraard weer van zeer hoge kwaliteit zodat pool hem weer open laat [afbeelding]
Ik zal straks even met Havoc overleggen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TTT!
SwOoSh Nudge mênquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:41 schreef SwOoSh het volgende:
en ik nu ook!![]()
uiteraard weer van zeer hoge kwaliteit zodat pool hem weer open laat [afbeelding]
veel plezier ermee!!![]()
Oftewel.. ik hield het redelijk uit zeker .. met dat genudge van jequote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:47 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
hehe nee iedereen is al boos op me door me genudge
ja maar white begon ook kut en dat werd na een tijdje ook beterquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:48 schreef Nouk het volgende:
Wat een kutmuziek bij sensation.
Ja, maar ik heb gedronken. Dus daar moet je niet al teveel waarde aan hechten.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:44 schreef Pool het volgende:
Je hebt zelfs Nouk en C. in dit topic gekregen. Kwaliteit troef!
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:48 schreef Nouk het volgende:
Wat een kutmuziek bij sensation.
toch stel ik het op prijsquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb gedronken. Dus daar moet je niet al teveel waarde aan hechten.
Ik heb ook gedronken. Rooibosthee. Ik vind alle topics lief & leuk nu.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb gedronken. Dus daar moet je niet al teveel waarde aan hechten.
[David Brent]quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:54 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb ook gedronken. Rooibosthee. Ik vind alle topics lief & leuk nu.![]()
doe er wat aan dan!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:02 schreef Nouk het volgende:
Je topic loopt anders voor geen fuck, Swoosh.
Dat vrouwengeleuter ook altijd....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:54 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb ook gedronken. Rooibosthee. Ik vind alle topics lief & leuk nu.![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat vrouwengeleuter ook altijd....
Wanneer gaan we het over tieten hebben??
Moet je eensch naar [BeF] komenquote:Op zondag 10 juli 2005 00:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat vrouwengeleuter ook altijd....
Wanneer gaan we het over tieten hebben??
quote:
Is een idee...quote:Op zondag 10 juli 2005 00:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar..Ga jij die van jouw posten??
Show je Tepels dan!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:18 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Is een idee...
Maar eik hebben we het dan niet over tieten, maar over mijn borstkas... Dat was niet de bedoeling toch ...
Jij vraagt je zeker af of ze verstopt zitten achter borsthaar of niet??quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |