Er worden ook vragen gesteld over een reisverzekering, dus ik laat hem nog even hier staan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:30 schreef flipsen het volgende:
Hey! Ik heb een serieuze post in dit serieuze topic!
Autoreis door Europa mag volgens mij wel een kickje naar Trains, Planes and Autombiles, want het gaat meer om pech onderweg!
Of probeer ik te krampachtig te scoren in dit topic?
Suggesties genoeg toch? Je zou soms zelfs haast het idee krijgen dat TRV in de eerste plaats door een paar users gemodereerd wordt: die geven aan wat er niet in de haak is, de moderator hoeft alleen nog de betreffende post te verwijderen of een slotje te zetten...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Zoals al eerder gezegd staan we (dus niet alleen ik k_man) open voor suggesties. Overigens is niet alles dat wij doen voor jullie zichtbaar en kunnen wij niet 24/7 op Fok! zitten.
Onzin. Wij zien meer dan genoeg en plaatsen ook (preventieve) waarschuwingen. Daarnaast zijn er nu een paar users die veel op zoek gaan naar eventuele misplaatste posts. Wij kijken daarnaar of hebben ze al gezien en hebben dan al vastgesteld dat iets toegestaan is op Fok! of niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:45 schreef k_man het volgende:
Suggesties genoeg toch? Je zou soms zelfs haast het idee krijgen dat TRV in de eerste plaats door een paar users gemodereerd wordt: die geven aan wat er niet in de haak is, de moderator hoeft alleen nog de betreffende post te verwijderen of een slotje te zetten...
Het algehele beleid van het forum stelt op dit moment juist een losser soort modden voor. Users die op het randje balanceren krijgen wel degelijk notes, maar het hoort ook bij Fok!. Wij weten dus donders goed wat we doen en naar mijn mening is dat het maximale van wat binnen onze mogelijkheden ligt. Maar daarom sta ik nog wel open voor suggesties van jullie. Negen van de tien keer zijn dat echter suggesties voor acties die wij dus al uitvoeren.quote:Wat ik mis, vanuit de modjes, is een idee over hoe TRV weer een beetje gezellig kan worden. Dat kan een paar dingen betekenen. Gaat er strenger worden opgetreden tegen users die keer op keer niks anders lijken te willen dan flames uitlokken? Accepteren jullie dat dit bij Fok hoort en hopen op betere tijden? Weten jullie het ook ff niet meer? Weten jullie het heel goed en heb ik iets gemist?
Zoals hierboven staat, komen waarschuwingen dus wel voor en notes die het patroon van een user beschrijven worden ook gezet. Zo bouwen wij een 'geschiedenis' op en op een gegeven moment is de maat vol. De users die jullie bedoelen, hebben ook al regelmatig een ban gekregen op basis van hun geschiedenis en een post die de spreekwoordelijke druppel was. Dat weet jij best. Of die bepaalde users nu dicht tegen een ban aanzitten wordt hier natuurlijk niet besproken. Daarnaast zijn het nog altijd de FA's die beslissen of iemand een ban krijgt en niet de mods.quote:Wat ik constateer is dat er momenteel enkele users zijn die bij vrijwel iedereen op z'n minst weerstand oproepen, maar vaak ronduit het bloed onder de nagels uit treiteren, en blijkbaar niet tot de orde geroepen kunnen worden: het gáát maar door. Ook al zijn individuele posts nog net binnen het randje van het betamelijke, zou het mij zeer welkom zijn als het patroon doorzien wordt en dergelijk gedrag gestopt wordt. Oftewel dat van users met een 'geschiedenis' net ff wat minder getolereerd wordt. Geen voordeel van de twijfel, maar normaal posten of opzouten.
En ik formuleerde het nog wel zo subtiel: 'zou soms zelfs het idee krijgen dat...' Ik wil maar zeggen dat er meer dan genoeg feedback vanuit de users komt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Onzin. Wij zien meer dan genoeg en plaatsen ook (preventieve) waarschuwingen. Daarnaast zijn er nu een paar users die veel op zoek gaan naar eventuele misplaatste posts. Wij kijken daarnaar of hebben ze al gezien en hebben dan al vastgesteld dat iets toegestaan is op Fok! of niet.
Wat is dan jouw opvatting over de situatie nu tov vroeger? Is het maximale nu minder dan het maximale toen? Zou kunnen hoor, ik kan niet achter de schermen kijken.quote:Het algehele beleid van het forum stelt op dit moment juist een losser soort modden voor. Users die op het randje balanceren krijgen wel degelijk notes, maar het hoort ook bij Fok!. Wij weten dus donders goed wat we doen en naar mijn mening is dat het maximale van wat binnen onze mogelijkheden ligt.
Natuurlijk weet ik dat. Ik noemde het zelfs in mjin post: users met een 'geschiedenis'. Ik stel dus voor die net iets strenger tegemoet te treden dan anderen. Some are more equal than others...quote:Zoals hierboven staat, komen waarschuwingen dus wel voor en notes die het patroon van een user beschrijven worden ook gezet. Zo bouwen wij een 'geschiedenis' op en op een gegeven moment is de maat vol. De users die jullie bedoelen, hebben ook al regelmatig een ban gekregen op basis van hun geschiedenis en een post die de spreekwoordelijke druppel was. Dat weet jij best.
Ok, maar worden users eigenlijk nog op andere manieren aangesproken? Gemaild of zo?quote:Of die bepaalde users nu dicht tegen een ban aanzitten wordt hier natuurlijk niet besproken. Daarnaast zijn het nog altijd de FA's die beslissen of iemand een ban krijgt en niet de mods.
Tuurlijk, het kan honderd en één oorzaken hebben, maar toch is het opvallend dat de oude garde vrijwel massaal met stille trom vertrokken lijkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:26 schreef Lucille het volgende:
Overigens zijn zwijntje, bluesparkle en Golfen al heel lang geen vaste klanten meer van TRV (en volgens mij zelfs niet van FOK!). Zwijntje is volgens mij met andere dingen bezig, bluesparkle heeft zich nauwelijks meer laten zien sinds zijn verloofde in Nederland is (ben best wel benieuwd hoe het met hen nu is) en Golfen ging richting Parijs en had het denk ik ook te druk met een mooi sociaal leven.
Daar zijn we ook blij mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:43 schreef k_man het volgende:
En ik formuleerde het nog wel zo subtiel: 'zou soms zelfs het idee krijgen dat...' Ik wil maar zeggen dat er meer dan genoeg feedback vanuit de users komt.
Het gaat met golven. De ene periode wat losser, de volgende periode weer wat strenger. We zitten nu dus al een tijdje in een lossere periode. Houdt niet in dat we minder snel notes zetten.quote:Wat is dan jouw opvatting over de situatie nu tov vroeger? Is het maximale nu minder dan het maximale toen? Zou kunnen hoor, ik kan niet achter de schermen kijken.
In eerste instantie kijken we naar de post, niet naar de user. Iedereen is dus gelijk. Bij het plaatsen van de note zien we dan vanzelf of het tijd is voor een banaanvraag.quote:Natuurlijk weet ik dat. Ik noemde het zelfs in mjin post: users met een 'geschiedenis'. Ik stel dus voor die net iets strenger tegemoet te treden dan anderen. Some are more equal than others...
Gebeurt ook. Indien mogelijk spreken we mensen aan op msn. Anders sturen we een mailtje. Heb jij er niet ooit eentje gehad?quote:Ok, maar worden users eigenlijk nog op andere manieren aangesproken? Gemaild of zo?Want nu lijkt het of iemand dus blijkbaar behoorlijk lang kan doorgaan met postst die nog net kunnen, en dan opeens met een ban geconfronteerd wordt. Het zou wellicht preventief helpen als men daarvoor nog een opvoedend mailtje kreeg of zo.
Mja, dan heb je wel als gevolg dat er users kunnen zijn waarvan elke post an sich acceptabel is, maar die zo een oeuvre opbouwen dat misschien best een ban waardig zou zijn. Al zullen ze vroeger of later wel tegen de lamp lopen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef UIO_AMS het volgende:
In eerste instantie kijken we naar de post, niet naar de user. Iedereen is dus gelijk.
Banaan-vraag? Sorry, hij is oud en flauw, maar ik moest lachen.quote:een banaanvraag.
Uiteraard, maar de manier van 'optreden' kan ook uitgelegd worden zonder man en paard te neomen. Waarvoor dank.quote:Maar zonder gein, informatie over dit soort privégesprekken komt niet op het forum en de inhoud ervan al helemaal niet.
Misschien is dat nou juist een deel van het probleem...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zie het probleem niet zo in TRV.
Misschien zie je dingen die er niet zijn?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien is dat nou juist een deel van het probleem...![]()
Het wachten is nog op DiegoArmandoDinges die ook komt zeggen dat het hartstikke goed gaat met Travel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:09 schreef k_man het volgende:
Misschien is dat nou juist een deel van het probleem...![]()
Ja joh, ik ben ook echt de enige die vindt dat er aan TRV de laatste tijd steeds minder plezier te beleven is hč?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien zie je dingen die er niet zijn?
Dat zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja joh, ik ben ook echt de enige die vindt dat er aan TRV de laatste tijd steeds minder plezier te beleven is hč?
Ik denk dat je vanavond niets te klagen hebtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:15 schreef k_man het volgende:
Ja joh, ik ben ook echt de enige die vindt dat er aan TRV de laatste tijd steeds minder plezier te beleven is hč?
Zeker. Ik ben vooral erg te spreken over de bemoedigende reacties in het topic over de tapasmeet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:45 schreef DutchTrain het volgende:
Ik denk dat je vanavond niets te klagen hebt
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zou me niets verbazen.
Lees eens terug man. Een groot aantal mensen irriteert zich aan posts waarin duidelijk op de man wordt gespeeld en die niets positiefs bijdragen aan het desbetreffende topic. Ik raad jullie aan bij jezelf eens na te gaan of jullie je daar ook schuldig aan maken en, indien jullie tot de dezelfde conclusie komt als wij, of enige aanpassing daarvan door een groot gedeelte van het TRV-publiek (mods, newbies en oudgedienden) op prijs wordt gesteld.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het gaat keigoed met TRV
Dan ben je kennelijk blind of dommer dan ik dacht. Ga vooral door zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik krijg niet de indruk dat ik me daar schuldig aan maak nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |