Moet ik zo lang wachtenquote:Op zondag 10 juli 2005 00:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jaa......
Nou dan moet je hem maar kopen na een optreden ofzo.
Weet ik niet zo.. volgens mij is ze daar al geweest.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet ik zo lang wachten
Wanneer kwam ze ook al weer in Paradiso?
Komt voorlopig dus nietquote:Op zondag 10 juli 2005 00:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Weet ik niet zo.. volgens mij is ze daar al geweest.
www.sirenmusic.nl
daar staat het!
Niet, dan gaat ie naar bopudisque.nl...En ik heb nagevraagd, hij is niet vooradigquote:Op zondag 10 juli 2005 00:05 schreef Airelle het volgende:
Je kunt de cd ook bestellen via haar website hoor.
Jammer maar helaas... ik ben nog wakker! Had je kunnen zien aan mijn [+]quote:Op zondag 10 juli 2005 00:27 schreef LeBeau het volgende:
[roddel]Dizer en Evelien gaan wel heel toevallig net na elkaar slapen. [/roddel]
[speculatie]Zal timbob blij mee zijn![/speculatie]
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:27 schreef LeBeau het volgende:
[roddel]Dizer en Evelien gaan wel heel toevallig net na elkaar slapen. [/roddel]
[speculatie]Zal timbob blij mee zijn![/speculatie]
Dus daar is die [+] voor!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jammer maar helaas... ik ben nog wakker! Had je kunnen zien aan mijn [+]
Maar ik ga weer terug naar [TV], want daar is het gezellig
Jaa-ah, het is weer raak!quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dus daar is die [+] voor!Ik had echt geen idee.
Zoals ik al zei, ik ben in [TV]..quote:Ik zie je nog!
Dunne Christian is Eng!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:38 schreef Dizer het volgende:
Wat sommige mensen doen voor een Oscar
Christian Bale Before and after the Machinist:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht dat je TV ging kijken.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:39 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
[..]
Zoals ik al zei, ik ben in [TV]..
Das dus TV en Film op FOK!
M'n Batman wat doe je?!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:38 schreef Dizer het volgende:
Wat sommige mensen doen voor een Oscar
Christian Bale Before and after the Machinist:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg heh?quote:
Ik wilde al niks zeggenquote:
Jij bent tenminste echt blond.quote:
Hoe krijgt ie het voor elkaar om zijn gezicht zo dun te krijgen? Ik bedoel.. zelfs zijn kaakstructuur...quote:Op zondag 10 juli 2005 00:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dunne Christian is Eng!Wel knap dat hij dat voor elkaar heeft gekregen, maar toch Eng!
Z'n kaakstructuur is gewoon hetzelfde, maar omdat hij zo dun is valt dat hele gezicht anders. Een visagist zal het effect wel wat versterkt hebben.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie het voor elkaar om zijn gezicht zo dun te krijgen? Ik bedoel.. zelfs zijn kaakstructuur...
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor een deel nep dan? Natuurlijk.quote:
Ja maar hij is 30 kilo afgevallen hoor!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
Je staat er van te kijken wat gewichtsaf- en toename met een uiterlijk kunnen doen. Bovendien willen make up en belichting ook nog wel eens helpen.
Nog steeds blond.quote:
Dat bedoel ik! Wat denk je dat dat met je uiterlijk doet?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar hij is 30 kilo afgevallen hoor!
Vroeger was m'n haar gewoon wit.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nog steeds blond.Je hebt gewoon meer zon nodig.
![]()
Op de foto's die je in je fotoboek had was je zo donker niet, en BVO-tje is zo blond als maar kan!
Maar het schijnt dat hij alweer 40 kilo is aangekomen en nu nog gespierder is dan voorheen..quote:Op zondag 10 juli 2005 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Wat denk je dat dat met je uiterlijk doet?
Je kan niet zeggen dat ie niks voor z'n vak over heeft.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar het schijnt dat hij alweer 40 kilo is aangekomen en nu nog gespierder is dan voorheen..
Als het klopt dat Batman Begins na The Machinist is opgenomen dan
Edit: Ja dus... volgens IMDB is Batman na Machinist opgenomen
* Dizer koopt maandag gelijk 500 tonijn blikjes en 500 appelsquote:Op zondag 10 juli 2005 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat ie niks voor z'n vak over heeft..
Door The Machinist was hij z'n rol in Batman Begins dan ook bijna misgelopen, omdat ze twijfelden dat hij het wel fysiek aan zou kunnen.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar het schijnt dat hij alweer 40 kilo is aangekomen en nu nog gespierder is dan voorheen..
Als het klopt dat Batman Begins na The Machinist is opgenomen dan
Edit: Ja dus... volgens IMDB is Batman na Machinist opgenomen
Ik zei toch dat je meer zon nodig had!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Vroeger was m'n haar gewoon wit.. Nu wordt het steeds donkerder.
.
Donker haar is beter joh.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je meer zon nodig had!
*gooit bleek naar Beev*
* beaverhausen wacht geduldig op de foto'squote:
Ik wilde eerst een opmerking maken maar ik zag net op tijd dat er Beev stond en niet Beav.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je meer zon nodig had!
*gooit bleek naar Beev*
Maar donkerblond is zo... blah. Zo gewoontjes.quote:
Just like me.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar donkerblond is zo... blah. Zo gewoontjes.
Jij wint.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |