Aanwezig zijn.quote:
Homor van de bovenste onderplank in de kelder.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:03 schreef PeRi het volgende:
Ik wil 12 oktober gaan. Wie heeft vrijkaartjes te leen?
Lub! Die heb ik een tijd niet gesproken!quote:
O.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:04 schreef Auticia het volgende:
[..]
MvdLubbe is er niet en doet dingen met een microfoon.
Ik zal naar je zwaaien, als ik helemaal vooraan sta en Howie zijn krullen aanraak.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:03 schreef PeRi het volgende:
Ik wil 12 oktober gaan. Wie heeft vrijkaartjes te leen?
dingen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:04 schreef Auticia het volgende:
[..]
Kinky. Dat mag ik wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:04 schreef Auticia het volgende:
[..]
Interessant. Zoals?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:04 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hm.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:04 schreef Auticia het volgende:
[..]
Enlighten us.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:04 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hij is bij zijn beste vriend samen dingen aan het doen met een microfoon?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:06 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hij is bij zijn beste vriend. Meer weet ik er niet van.
Zeikbeer.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:06 schreef Bioslock het volgende:
AAAAAAAAAAAAAARGHRGHRHGRHG DINGEN! IK HAAT DINGEN!
Ik haat dingen, maar ik moet ze doen. De dingen. Oh wat haat ik ze. Bah. Ik hekel ze vanuit het diepst van mijn hart, de dingen. Gitzwart is mijn haat voor de dingen. Bah.
Plots schoot mij te binnen dat ik rond die datum ook moet wachten op God. Maar gelukkig is dat twee dagen later.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zal naar je zwaaien, als ik helemaal vooraan sta en Howie zijn krullen aanraak.
Ik ook niet en iets zegt me dat ik dat graag zo wil houden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:06 schreef Auticia het volgende:
[..]
Correct.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:06 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hij is bij zijn beste vriend samen dingen aan het doen met een microfoon?
Leuk synoniem ook, 'dingen doen'.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:06 schreef Auticia het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Plots schoot mij te binnen dat ik rond die datum ook moet wachten op God.
Hmm.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:06 schreef Auticia het volgende:
* Auticia schuift een oxazepammetje naar BS.
Kom je doen dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Gaan we weer?
Uw vriendin verblijdde mij laatst met mijn heuglijk feit.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Gaan we weer?
Nu wil ik het weten!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uw vriendin verblijdde mij laatst met mijn heuglijk feit.
Ze vindt het toch niet zo erg dat iedereen dat filmpje heeft?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat heb ik nou echt nog nooit op.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:12 schreef The_Langolier het volgende:
Ik zou graag weer eens fudge willen eten.![]()
Ja, of een goede creampie.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:12 schreef The_Langolier het volgende:
Ik zou graag weer eens fudge willen eten.![]()
Filmpje?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:12 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ze vindt het toch niet zo erg dat iedereen dat filmpje heeft?
Ja?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:14 schreef PeRi het volgende:
Hallo?
Daar is ze goed in ja, mensen verblijden met heuglijke feiten.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Maar is het de moeite waard?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:17 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Het is vuig en van een lage resolutie.
Optiefen, kutnewbie.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:18 schreef The_Langolier het volgende:
Hallo met wie?
En een hoop ruis, BS.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:18 schreef Bioslock het volgende:
Ben ik hier nou alleen met NJ?
Bek houden, stinkhippie.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:18 schreef Bioslock het volgende:
Optiefen, kutnewbie.
Die -m deed het hem.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:18 schreef NiteSpeed het volgende:
Ah, BS, kan je me nu wel zien?
Erachteraan gaan waar ik het kan vinden, downloaden, aanklikken en bekijken.quote:
Ik kreeg het gewoon opgestuurd. Geen moeite, hiero.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Erachteraan gaan waar ik het kan vinden, downloaden, aanklikken en bekijken.
Laat maar, teveel moeite.
Hihi.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:20 schreef Bioslock het volgende:
[..]
[afbeelding]. Doe maar zo, je trekt toch aan het kortste eind.
Dat bedacht ik me ook net.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:20 schreef Bioslock het volgende:
[afbeelding]. Doe maar zo, je trekt toch aan het kortste eind.
Nee toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:20 schreef Bioslock het volgende:
Zei je wat, A?
Hee hallo! Het mannetje van de radio!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:23 schreef Nolius het volgende:
Eensch met TS
HA! Ik weet waar jouw huis woont.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:23 schreef Nolius het volgende:
Eensch met TS
Ik sprak vanmiddag iemand opquote:
Ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:27 schreef Havoc het volgende:
oh jij bent een ex-mod hè Auticia?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:31 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dan blijft het topic natuurlijk open hè.
Je bent adorabel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:31 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dan blijft het topic natuurlijk open hè.
Ik wil ook een pilletje..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:09 schreef Skaai het volgende:
Lala lekker.
Staan 23 juli avond en 24 juli de middag er ook op toevallig?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:35 schreef Skaai het volgende:
Auticia!
Ik heb overigens op de 'vrije dagen lijst' (Die heb ik sinds vanmiddag in het leven geroepen) vermeld dat ik 1 augustus geen avonddienst wil draaien.
Whehe! Wat goed!quote:Op zondag 10 juli 2005 20:35 schreef Skaai het volgende:
Auticia!
Ik heb overigens op de 'vrije dagen lijst' (Die heb ik sinds vanmiddag in het leven geroepen) vermeld dat ik 1 augustus geen avonddienst wil draaien.
Hoezo?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Staan 23 juli avond en 24 juli de middag er ook op toevallig?
Ik wou bijna boos worden vloeken naar die Lubbe organisatie, maar dan ben ik bang dat ik de leuke Lubbe kwetsquote:Op zondag 10 juli 2005 20:36 schreef Auticia het volgende:
[..]
Whehe! Wat goed! [afbeelding].
Ik heb nog steeds geen mail teruggehad.
En Spin Doctors ook.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:54 schreef mvdlubbe het volgende:
Ace of Base is goed.
Bij mij heeft de organisatie het flink verkorven!quote:Op zondag 10 juli 2005 20:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik wou bijna boos worden vloeken naar die Lubbe organisatie, maar dan ben ik bang dat ik de leuke Lubbe kwets
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |