Nee, staat op "Do you like my tight sweater?"quote:Op zondag 10 juli 2005 12:08 schreef Grobbel het volgende:
Ik dacht eerst aan Intergalactic van de Beastie Boys (op basis van dat Mr. Spock), maar dat klopte niet helemaal met de rest van de lyrics. Ik ken dat nummer van Moloko totaal niet, trouwensRecente single of zo?
Ah okay.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, staat op "Do you like my tight sweater?"
Dat is ook een leuke hoesquote:Op zondag 10 juli 2005 12:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ah okay.Things to make and do heb ik hier wel in de kast staan, maar die niet.
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Moloko - Fun for me?
Twee heren die vandaag zouden optreden in de HMH hebben dat niet, vandaar dat hun optredens afgelast werden.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Disclaimer aangaande vorige posts: ondanks alles heb ik wel respect voor iedereen![]()
Ik heb ooit een keer een soort battle of the minds gedaan met zo'n jehovaknakker; hem gewoon zijn verkooppraatje laten maken, en verder helemaal niks terug zeggen. Echt hilarisch, hij bleef echt maar in herhaling vallen, waarschijnlijk beduusd dat iemand hem ooit langer dan 3 minuten wilde aanhoren, en had om die reden waarschijnlijk geen repertoire dat langer was dan 3 minuten - en na een kwartier droop ie vanzelf maar af. Religieuze mensen kunnen af en toe nog best grappig zijn.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Disclaimer aangaande vorige posts: ondanks alles heb ik wel respect voor iedereen![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:24 schreef peaceman het volgende:
weet er 1tje...
Nee, zoek het in het kader van Two 77 Splashquote:Op zondag 10 juli 2005 12:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Underworld in het kader van 5 days off??
En je hebt echt geen metal nodig om er vanaf te komen. Een eind hout voldoet ook primaquote:Op zondag 10 juli 2005 12:25 schreef Grobbel het volgende:
Religieuze mensen kunnen af en toe nog best grappig zijn.
Ik heb zijn naam wel gelezen, maar ik ben sowieso niet echt bekend in dat hele gebeuren - ene oor erin, het andere weer uit.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:27 schreef peaceman het volgende:
1 ervan is Sizzla... maar wie was die andere ook alweer![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En je hebt echt geen metal nodig om er vanaf te komen. Een eind hout voldoet ook prima![]()
herkenbaarquote:Op zondag 10 juli 2005 12:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb zijn naam wel gelezen, maar ik ben sowieso niet echt bekend in dat hele gebeuren - ene oor erin, het andere weer uit.
Of twee eindjes hout en wat spijkers.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En je hebt echt geen metal nodig om er vanaf te komen. Een eind hout voldoet ook prima![]()
Jet Lag?quote:Op zondag 10 juli 2005 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Sizzla is idd de ene en de andere kom je nogal eens tegen als je met het vliegtuig gaat.
Maar ik kan zo slecht meezingen met een eind houtquote:Op zondag 10 juli 2005 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al die rude-boys nogal homo-vijandig dan wel extreen homofoob. Maar Beenie Man is niet degene om wie het gaatquote:Op zondag 10 juli 2005 12:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Beenie Man is er ook zoeentje ???
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:30 schreef peaceman het volgende:
Turbulance! met dank aan de hint!
Turbulencequote:Op zondag 10 juli 2005 12:30 schreef peaceman het volgende:
Turbulance! met dank aan de hint!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |