abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28661947
Is er een onderzoek waaruit blijkt hoe hoog het percentage is dat onterecht in de WW dan wel de WAO zit?
Zo nee, hoeveel mensen hier denken dat dit de meerderheid betreft? Want de toonzetting ("trekkers") is natuurlijk niet al te vriendelijk richting deze groep mensen.
en nee, ik werk gewoon
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28661959
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bijstanduitkering 327.000, 341.000 WW, 950.000 WAO

Tellen is ook een vak dat gegeven wordt op de basisschool Markman, inclusief lezen
Het vak "tellen"? Nooit van gehoord. Wiskunde heb ik wel gehad.
pi_28661960
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, het is toch een typisch links trekje om kansloze figuren in de WAO te dumpen en maar zoveel mogelijk uitkeringen te verstrekken onder de noemer "verzorgingsstaat".
bron?
  zaterdag 9 juli 2005 @ 20:58:20 #54
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28661971
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:57 schreef Mwanatabu het volgende:
Is er een onderzoek waaruit blijkt hoe hoog het percentage is dat onterecht in de WW dan wel de WAO zit?
Zo nee, hoeveel mensen hier denken dat dit de meerderheid betreft? Want de toonzetting ("trekkers") is natuurlijk niet al te vriendelijk richting deze groep mensen.
en nee, ik werk gewoon
als gesubsidieerde kunstenares toch
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_28661993
quote:
De vraag is wat wil je nu met dit topic? De zoveelste keer aantonen dat jij een harde werker bent en er veel parasieten rondlopen die jouw geld afpikken?
Reageer dan aub niet.

Maar ik heb er weinig vertrouwen in dat je ouders je uberhaubt geleerd hebben wat fatsoen is dus dat zal wel teveel gevraagd zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28661996
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:57 schreef Mwanatabu het volgende:

Nee, het is een gewoon Nederlands woord dat daarvoor gebruikt wordt. Het heeft alleen door types als de topicstarter een andere lading gekregen.
pi_28662011
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:58 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Nee, op een kantoor, 40 uur
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28662020
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Reageer dan aub niet.

Maar ik heb er weinig vertrouwen in dat je ouders je uberhaubt geleerd hebben wat fatsoen is dus dat zal wel teveel gevraagd zijn
Wie heeft er een relverleden (Net als CMT trouwens ) hier op FOK! Ik niet!
pi_28662034
quote:
en nee, ik werk gewoon
En hoe lang heb je een uitkering gehad?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 9 juli 2005 @ 21:00:29 #60
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28662043
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:59 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee, op een kantoor, 40 uur
als ambtenaar subsidie aanvragen te beoordelen dan?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zaterdag 9 juli 2005 @ 21:01:45 #61
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28662073
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:54 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik zal even zoeken, hoewel je toch hopelijk ook wel weet dat er gedeeltelijke WAO-uitkeringen zijn.
Hier dus.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_28662079
Wat voor werk doe jij eigenlijk, McCarthy?
pi_28662098
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

bron?
Al die uitkeringsfraude, oa in Amsterdam. Mensen die in de WAO zitten omdat ze geen Nederlands spreken, zoals die vader van Khalid L.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28662103
quote:
Wie heeft er een relverledenhier op FOK! Ik niet!
SCH?
pi_28662109
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 21:01 schreef thabit het volgende:
Hij is student en teert dus ook op de overheid of heeft dat gedaan... eigenlijk zou hij geen geld van de overheid mogen aannemen met zo'n houding tov de overheid maar ja...
  zaterdag 9 juli 2005 @ 21:03:04 #66
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28662111
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, het is toch een typisch links trekje om kansloze figuren in de WAO te dumpen en maar zoveel mogelijk uitkeringen te verstrekken onder de noemer "verzorgingsstaat".
Het is juist de werkgever dat zo'n werknemer vaak probeert te dumpen in de WAO vanwege de kosten.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_28662123
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:58 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Zoiets staat me ook bij inderdaad.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 21:03:37 #68
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28662126
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 21:01 schreef thabit het volgende:
op dit moment wordt er in mij geinvesteerd
dat is ook goed natuurlijk, dat betekent namelijk dat ik een potentieel geldmachientje ben, vraag is alleen of het voor Nederland gaat worden of een liberaal angelsaksisch land
pi_28662135
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 21:03 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het is juist de werkgever dat zo'n werknemer vaak probeert te dumpen in de WAO vanwege de kosten.
Zo'n werknemer moet dan eerst door een keuring heen. Een bedrijf bepaalt niet wie er in de WAO komt.

De vader van Khalid heeft hier nog nooit gewerkt zelfs.
pi_28662140
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 21:00 schreef McCarthy het volgende:
als ambtenaar subsidie aanvragen te beoordelen dan?
Ja joh. Uiteraard in sandalen met geitenwollen sokken terwijl ik kuthippiemuziek draai.
pi_28662143
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 21:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

SCH?
Ja, hij ook maar daar heb ik het niet over
pi_28662146
quote:
Hier dus.
En dan nu het aantal FTE´s op de arbeidsmarkt
pi_28662159
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 21:03 schreef McCarthy het volgende:

[..]

op dit moment wordt er in mij geinvesteerd
Zo zou je parasiteren ook kunnen noemen ja.
pi_28662166
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat jij negatieve gedachtes hebt bij uitkeringstrekkers wil niet zeggen dat ze geen uitkeringstrekkers zijn
WW is geen uitkering, dat is een verzekering, waar je als werknemer zelf voor betaald hebt.
pi_28662189
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 21:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zoiets staat me ook bij inderdaad.
Archiefbeheerder(-ster eik).
Maar goed: hoeveel van de WW-ers en WAO-ers zit volgens jou onterecht aan de steun? Of blijf je liever persoonlijk? Want dan is mijn schoenmaat 39 1/2.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')