Download ik de file.. Installeren en dan miept ie nog over de Codec..quote:
Probeer het eens met de DivX player, die kan meeste avi filmpjes ook wel aan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Download ik de file.. Installeren en dan miept ie nog over de Codec..
En in de classic kan ie hem ook niet openen :S
Moet ik diat ff gaan zoeken heb ik nog niet geinstalleerd staan..quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Probeer het eens met de DivX player, die kan meeste avi filmpjes ook wel aan.
tevens een teeveepee.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:24 schreef Koepert het volgende:
[..]
Doe dan gelijk 'downloaden BSplayer'ben je van al dat gemiep af want die vreet bijna alles
BSplayer' heb ik nog nooit van gehoord..quote:
Mooie foto'squote:Op donderdag 21 juli 2005 11:55 schreef Rhanna het volgende:
[afbeelding]
Schop!
[afbeelding]
Ikke m3t DreAds!
Doen de filmpjes het al trouwens?quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doen de filmpjes het al trouwens?![]()
Is de rest NOG erger dan??quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:29 schreef Rhanna het volgende:
Grand Madeira, een discotheek in Nederweert.
Heb uiteraard de mooiste uitgezocht
dreadlock...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:35 schreef Rhanna het volgende:
Welke?
Oow kijk ben ik ten minste niet beinvloed geweest en d'r toch leuk vinden..quote:
Ervaring met die feestenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:01 schreef Jaguarized het volgende:
Zijn die foto's op het Lonsdale feest gehouden ofzo? Tering wat een slettebakken.
Lekker goedkoop.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:01 schreef Jaguarized het volgende:
Zijn die foto's op het Lonsdale feest gehouden ofzo? Tering wat een slettebakken.
Huh wat is er goedkoop danquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nope loop altijd te miepen met avi filmpjes
![]()
![]()
als je nog ideeen hebt ??
Moet ik die source code downloaden of zet er ergens anders een download knopquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:46 schreef WooZ het volgende:
[..]
www.videolan.org
daar kun je VLC media player downloaden, heb je geen codecs nodig en is een freeware progje
Vrouw cq. meiden en shagquote:[afbeelding]
mmz. Dit is echt een verzamelplaats voor geile meisjesWat heeft ze op der lip
Dit beschouw ik als een super schop.
Er staat een stukje naar beneden op die pagina dus Download Now en daar kun je de Windows en de Mac versie downloadenquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:04 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Moet ik die source code downloaden of zet er ergens anders een download knop
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:20 schreef Rhanna het volgende:
[afbeelding]
mmz. Dit is echt een verzamelplaats voor geile meisjesWat heeft ze op der lip
Dit beschouw ik als een super schop.
Weet niet volgens mij ligt het aan het filmpje..quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:31 schreef classpc het volgende:
[..]
Er staat een stukje naar beneden op die pagina dus Download Now en daar kun je de Windows en de Mac versie downloaden
En dat zijn Precompiled Binaries.
Kan aan mij liggen natuurlijk, maar volgens mij is zij echt nog wel jong...quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:19 schreef djjumbo het volgende:
[afbeelding]
Echte liefde!
(en voor de verandering een keer een MOOIE vrouw!)
Dat is dus zo fukking fake he. Dat is Topanga Teen ofzo...quote:
Ik dacht Diddyquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is dus zo fukking fake he. Dat is Topanga Teen ofzo...![]()
Hhhm ken ze niet en ken hun site ook nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik dacht DiddyOf Serena
ken ze verder niet hoorsite's kom je zo weleens tegen
![]()
http://www.diddyandserena.comquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm ken ze niet en ken hun site ook niet![]()
Gaat zoekenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
http://www.diddyandserena.comIk heb ook nog ergens een (half) open dirretje van hun met foto's, maar die zou ik moeten zoeken op een andere pc
.
Jammer dat je geen thumbnails hebt, klikt en kijkt makkelijkerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:20 schreef DaMook het volgende:
http://www.dirtyschoolgirls.net/dns/1/1.jpg
die eerste 1 kun je 1, 2 en 3 van maken en bij alle 3 kun je van 1.jpg tot ongeveer 14.jpg gaan.
(fijn zo'n netwerk en een laptop die aan staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |