die kruisjesquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:32 schreef mordradead het volgende:
[afbeelding]
Daar kicken ze op, kledingplaatjes gejat van internet
[afbeelding]
"kijk nou, daar heb je beugelbekkie
wat een fantastische serie is het toch
[afbeelding]
horen/zien/zwijgen/ennogtwee
[afbeelding]
de een nog mooier dan de ander gesoept
[afbeelding]
en nog een kusje voor het slapen gaan
ze zijn ongesteldquote:
post ze dan nog eens,want ik zie niksquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:58 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik zie ze wel
dank jequote:Op donderdag 14 juli 2005 00:01 schreef ook_gek het volgende:
linkje knippen en plakken en je ziet ze
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:02 schreef marleenhoofd- het volgende:
hier kwam mijn broeder mee aanzetten
[afbeelding]
die laatste kleine n maakt het af, echt stijl enzoquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:02 schreef marleenhoofd- het volgende:
hier kwam mijn broeder mee aanzetten
[afbeelding]
Al dat geklik terwijl het veel makkelijker kan....quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:27 schreef kultivate het volgende:
Ik vind het ook altijd handiger als mensen gewoon de link hier neerzetten kan je zelf kijken. En werkt het dus altijd.
Na enige oefening kan je het bijna net zo snel lezen als gewone tekst.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:33 schreef mordradead het volgende:
ik heb er bijna 10 minuten over gedaan om het te lezen en er staat werkelijk niets in
dan zal ik het voor jou even samenvatten:quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:49 schreef ook_gek het volgende:
ik doe nog geen eens moeite om het te lezen![]()
Right...quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Na enige oefening kan je het bijna net zo snel lezen als gewone tekst.
Vind het wel eng dat je dit gewoon zo kan lezenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:57 schreef mordradead het volgende:
[..]
dan zal ik het voor jou even samenvatten:
Die breezah heeft een bacoboy gevonden en nu hebben zij "een relatie".
Nou in mijn tijd liepen ze in van die mega korte navel truitjes rondquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:34 schreef Mr.Mills het volgende:
Waarom liepen de meisjes toen ik in groep 7/8 zat nog met gebreide Donald Duck truien rond, en lopen ze nu in mini-rokjes en niets verhullende topjes rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |