toch verdienen ze er goed aanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:19 schreef crossover het volgende:
whehehe ik zit bij de meerderheid
ik hoop dat die losers van jamba ook beseffen dat heeeel veel mensen die kikker kut vindt
dat is nog het ergstequote:
jou avatar ookquote:
en snel een beetjequote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ie mag branden in de hel!
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:47 schreef nlboy het volgende:
Ik vind de MP3 "Axel F. - Crazy Frog" wel
KE
Maar voor de rest... ken hij de pot op.![]()
Omdat al die twaalf jarige gastjes die plaat kopen.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:29 schreef bonke het volgende:
hij heeft in engeland op nr 1 gestaan ( of nog steeds ) dus ik kan me niet voorstellen dat de meerderheid hier dat nummer niks aan vind
ps: ik vind em dus wel leuk
Die doen nog alles wat de tv hen zegtquote:Op zondag 10 juli 2005 11:48 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Omdat al die twaalf jarige gastjes die plaat kopen.
Zie je toch hier ook met de top 40.
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:02 schreef gieling het volgende:
Ik vond het antwoord 'als hij een motor nadoet' iets te leuk om niet op te stemmen
Ik mis een paar opties in die poll . . .quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:02 schreef sk888er het volgende:
op de games pagina vanfok!
![]()
Voor de luie mensen http://games.fok.nl/
quote:
Das echt dreigendquote:Op zondag 10 juli 2005 13:58 schreef ThunderChild het volgende:Ik wou dat die kutkikker in z'n broek had gescheten met die kut tunes van 'm
geen dankquote:Op maandag 11 juli 2005 22:02 schreef nlboy het volgende:
Waarom weer Axel F. in de poll?
Kikker komt slecht in het nieuws dankzij Jamba...
Polls worden ook weleens gewisseldquote:
Je kan er wel voor kiezen om met een hunting rifle op Axel F. te gaan jagenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:20 schreef Djaser het volgende:
Okee, dat is dan wel snel (of dit topic is laat).
Jammer ik had graag nog even een positieve stem voor die kikker uitgebracht.
Die kikker is sowieso kut met z'n motor geluidenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:02 schreef nlboy het volgende:
Waarom weer Axel F. in de poll?
Kikker komt slecht in het nieuws dankzij Jamba...
IDD!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:25 schreef Djaser het volgende:
Nee, Axel F. is gaaf!Net als iedereen die met de Crazy frog mag samen werken
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:02 schreef gieling het volgende:
Ik vond het antwoord 'als hij een motor nadoet' iets te leuk om niet op te stemmen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |