Ze geven natuurlijk wel een vertekend beeld bij ANTM. Dat geruzie met Eva kan incidenteel geweest zijn, en opgeblazen zijn door de programmamakers. Als je alleen bepaalde dingen laat zien schep je al gauw een bepaalde band.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:11 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat een raar wijf zeg, die Amanda. Eerst die schoenen die ze vergeet en dan is vervolgens door háár iedereen te laat. Enne, die "2 aparte feestjes"... Eerst had ze ruzie met Eva en trok ze veel met Kelle en Toccara op en wie zat er nu in het bad met Eva, Ann en Norelle? Juist Amanda.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:11 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat een raar wijf zeg, die Amanda. Eerst die schoenen die ze vergeet en dan is vervolgens door háár iedereen te laat. Enne, die "2 aparte feestjes"... Eerst had ze ruzie met Eva en trok ze veel met Kelle en Toccara op en wie zat er nu in het bad met Eva, Ann en Norelle? Juist Amanda.
Jep.. het meisje wat zich uit zat te hongeren.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:07 schreef Mar10Segovia het volgende:
Cassie was toch die ene met dat gekots?
Ze was wel knap.. maar een beetje te 13 in een dozijn.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:02 schreef Duiveltja het volgende:
Puur qua uiterlijk gezien niet echt nee
Als ze naar binnen was gegaan was de rest, die voor schoenen gingen winkelen, waarschijnlijk helemaal over de zeik gegaan.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:22 schreef gekke_sandra het volgende:
Yaya begint me ook enigzins te irriteren. Wel een goede eigenschap dat ze zo serieus en koel blijft.. maar ja. Ik begrijp ook niet dat ze wachtte op de rest voor ze naar binnen ging. Ik was allang naar binnen gegaan met de anderen.
Dat boeit toch niet, zij zijn toch te laat?! Ik was gewoon naar binnen gelopen..quote:Op maandag 18 juli 2005 08:34 schreef OMG het volgende:
Als ze naar binnen was gegaan was de rest, die voor schoenen gingen winkelen, waarschijnlijk helemaal over de zeik gegaan.
Grappig trouwens dat er twee keer een reeks van dezelfde soort berichten wordt gepost.
Mond dicht over Norelle, ze is de lekkerste van heel dat groepje.quote:
Op deze foto lijkt ze in ieder geval net uit een Tim Burton film te komenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mond dicht over Norelle, ze is de lekkerste van heel dat groepje.![]()
Whehe, die Norellequote:
Je bent gewoon jaloers omdat je niet zo mooi, lief en schattig als Norelle bent.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:25 schreef TrashyTina het volgende:
[..]
Op deze foto lijkt ze in ieder geval net uit een Tim Burton film te komen![]()
Ik zie er prima uit, hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je niet zo mooi, lief en schattig als Norelle bent.![]()
Dan is het goed.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:43 schreef TrashyTina het volgende:
[..]
Ik zie er prima uit, hoorIk zei trouwens dat ik haar op deze foto lelijk vond, verder niet
Ann is na de show ook meteen weer bruin geworden gelukkg.quote:
Ach gosje,quote:
Ik vind het ronduit een kutstreek.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Maar dat is wel gemeen om de spoiler te plaatsen!
en terrecht!quote:Op maandag 18 juli 2005 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Betreffende user heeft in ieder geval een note te pakken.
Typish.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:37 schreef MissBliss het volgende:
Pffft, ik ontdek het topic pas op pagina 9.
Jaja, ik zie het nu in ShowChatquote:
Ik ook.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaja, ik zie het nu in ShowChat
Ik hoop trouwens nog steeds datNicole
wint
En ik snap niet dat iedereen zich zo ergert aan Janice, ik vind het juist wel tof meestal als ze die modellen afzeikt![]()
Ja iszo, ze had Toccara vanaf het begin af moeten zeikenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook.
Alleen moet ze daarin wel consequent zijn. Als ze zichzelf gaat tegenspreken (zoals met Toccara) dan hoeft het van mij niet meer.
Nee joh.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja iszo, ze had Toccara vanaf het begin af moeten zeiken
Ik wil haar ook wel prikkenquote:Net als die styliste toen ze haar prikte
Met een naald hoop ik?quote:
Naald? Neu.quote:
Idd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:22 schreef Kiki het volgende:
Ik vind Yaya hierop wel wat van Tyra weg hebben eigenlijk...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |