abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28656464
Ik kom zojuist bij de Makro vandaan.

quote:
Gemak dient de mens. Dat begrijpen wij. Daarom hebben wij de leeftijdsgrens voor toegang aangepast. Per 1 maart zijn ook kinderen onder 10 jaar welkom. Hoeft u geen oppas meer te regelen als u naar Makro wilt. U bent samen met uw kinderen van harte welkom.
Maximaal 2 volwassen hebben toegang tot de vestiging. Het aantal kinderen dat onder begeleiding de vestiging in mag is onbeperkt.
Wij verzoeken u om de kinderwagen en/of buggy in de auto achter te laten.
^&*$^*@)(*#)($&@%^ ik heb een HEKEL aan kinderen die bij gebrek aan speelruimte alle gangen afrennen en tussen kledingrekken doorkruipen en overal blijven staan omdat hun ouders er zodra ze binnen zijn niet meer naar omkijken!!

Ga dan naar de IKEA ofzo, en dump ze in Småland, maar NIET NAAR DE MAKRO!!

[ Bericht 4% gewijzigd door Allan24 op 09-07-2005 17:16:02 ]
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_28656701
Stormlooptopic
pi_28656803
ik heb geen makro pas dus tja..
pi_28656889
Ik weet nog wel, vroeger als klein ventje (10 jaar ofzo), kwam ik er ook niet in
Moest ik 12 zijn.. heb toen 1,5 uur in mn eentje zitten wachten op die kutstoeltjes bij de ingang, terwijl mijn ouders lekker aan het shoppen waren
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:23:54 #5
94397 Stroomschok
File op het zandpad
pi_28656927
quote:
Het aantal kinderen dat onder begeleiding de vestiging in mag is onbeperkt.
Gewoon een aantal kleuterklassen onder begeleiding van een lerares met de Makropas van de school en dan komen ze wel weer terug op die beslissing
Da's nou Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
Fok! Fotoboek
pi_28657025
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:07 schreef Allan24 het volgende:
Småland
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:33:02 #7
122151 MacVincent
28 and counting...
pi_28657140
'T wordt wellicht tijd voor kinderopvang bij de Makro.
Land of the free, home of the brave
Come on, annoy me....I need the comic relief!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:33:09 #8
123810 Slachtkalf
Beest van een vent
pi_28657143
Ach ja...de Makro...Tent waar rijke mensen zo goedkoop mogelijk kunnen hamsteren.

Het is wat.

Bij de Aldi kan je ook goedkoop spullen kopen hoor
Nu met NOG beter webicon!!!!
pi_28657147
* noteert voor komend schooljaar http://www.schoolreis.nl/
pi_28657154
quote:
Wij verzoeken u om de kinderwagen en/of buggy in de auto achter te laten.
Dat scheelt toch weer
pi_28657173
Bij de Jumbo was het vandaag anders ook een flinke takkeherrie.
pi_28657269
de Makro is toch zoiets als de Lucas Klamer? Daar ging ik vroeger ook wel mee naar toe met mijn ouders, vond ik altijd geweldig
People live to learn things, and I learn to live...
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:43:21 #13
28588 BaBy-G
mini me...
pi_28657348
ik dacht dat kinderen niet er in mogen...
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:45:12 #14
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_28657393
Ehm tja of het handig is om die fijne kleine k*tkoters te hebben rondlopen is een tweede, ik heb wel eens stage gelopen bij een lukas klamer, en zag al die mannetjes met de heftrucks (heb ik zelf ook geprobeerd trouwens, maar dan waar je zelf achter moet lopen), de grootste moeite hebbend om niemand te raken.. als ze straks door de groothandel tikkertje aan het spelen zijn kan ik de ongelukken nu al zien aankomen..

Kinderen horen net als de honden aangelijnd aan het fietsenrek ja!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_28657419
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:33 schreef Slachtkalf het volgende:

Bij de Aldi hebben ze 3 of 4 kassa's, bij de Makro 35
Bovendien is het assortiment van de Makro iets anders dan van de doorsnee discount supermarkt
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:39 schreef Piepje het volgende:
de Makro is toch zoiets als de Lucas Klamer? Daar ging ik vroeger ook wel mee naar toe met mijn ouders, vond ik altijd geweldig
Klopt, met de Makropas mag je sinds kort ook bij LK naar binnen (en vice versa), zo stond in de folder.
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:43 schreef BaBy-G het volgende:
ik dacht dat kinderen niet er in mogen...
... mochten
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:47:12 #16
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_28657429
TS, ik zag het pas ook in Lukas Klamer. De enige winkel in heel Nederland waar ik nog met een beetje plezier naartoe ging is ook al overgenomen door die kleine terroristjes. Inderdaad dramatisch nieuws.
Verder: zie sig
Spoilers!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:47:13 #17
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_28657431
Ik was een keer in de Ikea, had zo'n stel ouders hun kinderen in een draagmandje gestopt
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:47:34 #18
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_28657443
De reden dat kiddies niet naar binnen mochten was iets met de verzekering is mij ooit verteld....
Nu krijg je al die blaten die daar rondlopen; ze horen er simpelweg niet (kinderen mee als je voor het werk gaat shoppen ==> kinderarbeid? )...
censuur :O
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:51:28 #19
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_28657532
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:33 schreef Slachtkalf het volgende:
Ach ja...de Makro...Tent waar rijke mensen zo goedkoop mogelijk kunnen hamsteren.

Het is wat.

Rijke mensen, bij de Makro? Je bent er zeker nog nooit geweest?

De Makro verkoopt spullen boven de gewone winkelprijs aan mensen (die er in trappen) omdat ze denken dat ze goedkoop uit zijn. Ze spelen groothandel terwijl je een echte winkelier er met een vergrootglas zult moeten zoeken.

Paupers die een Makro-pas lenen van de voetbal-kantine en zich dan heel wat voelen...

Toegegeven, ik kom er ook misschien één keer per jaar omdat de 'Winstpakkers' af en toe wél voordelig zijn. Ik probeer er wel zo snel mogelijk weer weg te komen met alleen de betreffende Winstpakker op mijn kar.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:52:08 #20
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_28657539
er zijn ook mensen die daar hun serieuze bedrijfsmatige inkopen doen; al dat gekloot met die kinderen leidt alleen maar af, regel dan een oppasruimte ofzo.

ikzelf ga er alleen maar heen voor de niet-dagelijkse boodschappen en impulsaankopen maar kan me voorstellen dat het behoorlijk irritant is voor veel mensen, zeker omdat overal blerende kinderen zijn die roepen kijk mama deze tv (bovenop stapel dozen) kan bewegen ! *kleng->breek->kind dood/aan janken*
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_28657550
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:47 schreef RemcoDelft het volgende:
De reden dat kiddies niet naar binnen mochten was iets met de verzekering is mij ooit verteld....
Nu krijg je al die blaten die daar rondlopen; ze horen er simpelweg niet (kinderen mee als je voor het werk gaat shoppen ==> kinderarbeid? )...
ja inderdaad voor je werk, geloof je het zelf ook?
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_28657578
Ik heb nooit last van kinderen eigenlijk, wat mij betreft mogen ze de dan ook wel de Makro in.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:54:55 #23
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_28657615
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:51 schreef Dante_A het volgende:

[..]

relatief wel vermogender hoor, vooral ondernemers... maar daar zit ook weer heel veel arbeidersvolk (aannemersvrouwen enzo ) bij.
quote:
De Makro verkoopt spullen boven de gewone winkelprijs aan mensen (die er in trappen) omdat ze denken dat ze goedkoop uit zijn. Ze spelen groothandel terwijl je een echte winkelier er met een vergrootglas zult moeten zoeken.
ook dat valt wel mee; ik ken veel van de inkoopprijzen voor electronica en ze gaan gemiddeld lager dan de meeste vergelijkbare winkels, waar je anders misschien stad en land voor af moet zoeken ze draaien gewoon paar procent, net als andere groothandels en die hoeven ook niet altijd goedkoper te zijn dan winkels die bv groot inkopen direct bij de fabrikant en grootverpakkingen voeren ze niet bij de winkeliers; misschien zijn ze niet per doosje scheermesjes goedkoper dan de drogist of supermarkt, maar wel per grootverpakking, omdat ze gewoon de handlingkosten ook meerekenen in de eindprijs
quote:
Paupers die een Makro-pas lenen van de voetbal-kantine en zich dan heel wat voelen...
dat wel ja
quote:
Toegegeven, ik kom er ook misschien één keer per jaar omdat de 'Winstpakkers' af en toe wél voordelig zijn. Ik probeer er wel zo snel mogelijk weer weg te komen met alleen de betreffende Winstpakker op mijn kar.
[/quote]
impulsaankopen dus ook
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:55:13 #24
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28657622
quote:

[..]

idd. Daarnaast kopen de meeste mensen daar standaard merkartikelen die ze in een supermarkt zouden laten liggen, waardoor ze per saldo alsnog veel duurder uitzijn.
Vampire Romance O+
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:55:44 #25
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_28657635
quote:

[..]

Als er een winkel zou zijn die met alles het goedkoopst zou zijn, zou de rest niet meer bestaan.

Makro is met bepaalde dingen goedkoper. En ze hebben een heel uitgebreid assortiment. Ik koop er grootverpakkingen shampoo en wasmiddel omdat ik dat prettiger vind. Ik koop er scheermesjes, mosterd, kaasloempia's en zo nog een paar dingen omdat ze die nergens anders hebben.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')