^&*$^*@)(*#)($&@%^ ik heb een HEKEL aan kinderen die bij gebrek aan speelruimte alle gangen afrennen en tussen kledingrekken doorkruipen en overal blijven staan omdat hun ouders er zodra ze binnen zijn niet meer naar omkijken!!quote:Gemak dient de mens. Dat begrijpen wij. Daarom hebben wij de leeftijdsgrens voor toegang aangepast. Per 1 maart zijn ook kinderen onder 10 jaar welkom. Hoeft u geen oppas meer te regelen als u naar Makro wilt. U bent samen met uw kinderen van harte welkom.
Maximaal 2 volwassen hebben toegang tot de vestiging. Het aantal kinderen dat onder begeleiding de vestiging in mag is onbeperkt.
Wij verzoeken u om de kinderwagen en/of buggy in de auto achter te laten.
Gewoon een aantal kleuterklassen onder begeleiding van een lerares met de Makropas van de school en dan komen ze wel weer terug op die beslissingquote:Het aantal kinderen dat onder begeleiding de vestiging in mag is onbeperkt.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:07 schreef Allan24 het volgende:
Småland
Dat scheelt toch weerquote:Wij verzoeken u om de kinderwagen en/of buggy in de auto achter te laten.
Bij de Aldi hebben ze 3 of 4 kassa's, bij de Makro 35quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:33 schreef Slachtkalf het volgende:
Bij de Aldi kan je ook goedkoop spullen kopen hoor
Klopt, met de Makropas mag je sinds kort ook bij LK naar binnen (en vice versa), zo stond in de folder.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:39 schreef Piepje het volgende:
de Makro is toch zoiets als de Lucas Klamer? Daar ging ik vroeger ook wel mee naar toe met mijn ouders, vond ik altijd geweldig
... mochtenquote:
Rijke mensen, bij de Makro? Je bent er zeker nog nooit geweest?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:33 schreef Slachtkalf het volgende:
Ach ja...de Makro...Tent waar rijke mensen zo goedkoop mogelijk kunnen hamsteren.
Het is wat.
Bij de Aldi kan je ook goedkoop spullen kopen hoor
ja inderdaad voor je werk, geloof je het zelf ook?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:47 schreef RemcoDelft het volgende:
De reden dat kiddies niet naar binnen mochten was iets met de verzekering is mij ooit verteld....
Nu krijg je al die blaten die daar rondlopen; ze horen er simpelweg niet (kinderen mee als je voor het werk gaat shoppen ==> kinderarbeid? )...
relatief wel vermogender hoor, vooral ondernemers... maar daar zit ook weer heel veel arbeidersvolk (aannemersvrouwen enzoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:51 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Rijke mensen, bij de Makro? Je bent er zeker nog nooit geweest?
ook dat valt wel mee; ik ken veel van de inkoopprijzen voor electronica en ze gaan gemiddeld lager dan de meeste vergelijkbare winkels, waar je anders misschien stad en land voor af moet zoekenquote:De Makro verkoopt spullen boven de gewone winkelprijs aan mensen (die er in trappen) omdat ze denken dat ze goedkoop uit zijn. Ze spelen groothandel terwijl je een echte winkelier er met een vergrootglas zult moeten zoeken.
dat wel jaquote:Paupers die een Makro-pas lenen van de voetbal-kantine en zich dan heel wat voelen...![]()
[/quote]quote:Toegegeven, ik kom er ook misschien één keer per jaar omdat de 'Winstpakkers' af en toe wél voordelig zijn. Ik probeer er wel zo snel mogelijk weer weg te komen met alleen de betreffende Winstpakker op mijn kar.
idd. Daarnaast kopen de meeste mensen daar standaard merkartikelen die ze in een supermarkt zouden laten liggen, waardoor ze per saldo alsnog veel duurder uitzijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:51 schreef Dante_A het volgende:
[..]
De Makro verkoopt spullen boven de gewone winkelprijs aan mensen (die er in trappen) omdat ze denken dat ze goedkoop uit zijn. Ze spelen groothandel terwijl je een echte winkelier er met een vergrootglas zult moeten zoeken.
Paupers die een Makro-pas lenen van de voetbal-kantine en zich dan heel wat voelen...![]()
Toegegeven, ik kom er ook misschien één keer per jaar omdat de 'Winstpakkers' af en toe wél voordelig zijn. Ik probeer er wel zo snel mogelijk weer weg te komen met alleen de betreffende Winstpakker op mijn kar.![]()
Als er een winkel zou zijn die met alles het goedkoopst zou zijn, zou de rest niet meer bestaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:51 schreef Dante_A het volgende:
[..]
De Makro verkoopt spullen boven de gewone winkelprijs aan mensen (die er in trappen) omdat ze denken dat ze goedkoop uit zijn. Ze spelen groothandel terwijl je een echte winkelier er met een vergrootglas zult moeten zoeken.
Paupers die een Makro-pas lenen van de voetbal-kantine en zich dan heel wat voelen...![]()
Toegegeven, ik kom er ook misschien één keer per jaar omdat de 'Winstpakkers' af en toe wél voordelig zijn. Ik probeer er wel zo snel mogelijk weer weg te komen met alleen de betreffende Winstpakker op mijn kar.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |