't Is geen Amstel Gold Race.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:36 schreef grunge-metal het volgende:
Waar is Boogerd eigenlijk?
Wel eentje zonder sprinters dan. Kan zelfs Boogerd winnen..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:36 schreef Bayswater het volgende:
En in de afdaling komt iedereen bij en wordt het gewoon weer een massasprint![]()
Het was een vergissing dus...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:37 schreef Vork het volgende:
Gelukkig, de bollen zijn weer terug bij Rabobank
dit staat op de toursite:quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:37 schreef Remzz het volgende:
Dus niet....
Weening had wel meer recht op die trui dan Rasmussen, heeft een veel mooiere prestatie geleverd.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:37 schreef kevin6188 het volgende:
is het meteen niet zo erg meer dat Weening bij werd gehaald, want dan had hij het sowieso niet gered
Zonder sprinters?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wel eentje zonder sprinters dan. Kan zelfs Boogerd winnen..
Ik zet dan in op Vino
Mooiquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:37 schreef Vork het volgende:
Gelukkig, de bollen zijn weer terug bij Rabobank
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wel eentje zonder sprinters dan. Kan zelfs Boogerd winnen..
zolang lance er nog zit is er niks aan de hand lijkt mequote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:38 schreef JohnDDD het volgende:
omg ik begrijp het echt niet hoor, hoe discovery zo mis kan tasten
Hoe ziet het algemene bol'nklassement eruit dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
dit staat op de toursite:
Col de la Schlucht - Km 216 Points
1 014 KLÖDEN Andréas 20
2 059 WEENING Pieter 18
3 057 RASMUSSEN Mickael 16
Bollen voor Rasmussen dus
Valverde heeft al een aardig jasje uitgedaan in de klim..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zonder sprinters?
Valverde dan? Of Mc gee?
Cool, zat Dijkstra er gelukkig mooi naast.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
dit staat op de toursite:
Col de la Schlucht - Km 216 Points
1 014 KLÖDEN Andréas 20
2 059 WEENING Pieter 18
3 057 RASMUSSEN Mickael 16
Bollen voor Rasmussen dus
Als ze op het vlakke na een col gaan aanvallen, kan Armstrong echt niet in z'n eentje iedereen terughalen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:39 schreef hannatokkie het volgende:
[..]
zolang lance er nog zit is er niks aan de hand lijkt me
Rasmussen 32,quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:40 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Hoe ziet het algemene bol'nklassement eruit dan?
Rasmussen 32quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:40 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er achter Rasmussen is gebeurd, maar Rasmussen heeft dan 32 punten, Kloden 20 en Weening 18.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:40 schreef prinsrob het volgende:
morgen werkenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:40 schreef appelsientje het volgende:
gelukkig dat ik morgen lekker de hele dag kan kijken
minuut of 6quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:40 schreef Boeman het volgende:
hoeveel minuten zou het nog duren?
Ja daarom is het leuk dat ze nu al het niet aan kunnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:40 schreef JohnDDD het volgende:
true, hannatokkie (:D), maar toch vind ik het heel opvallend aangezien ze de sterkste ploeg ooit hebben
Ja?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:40 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Cool, zat Dijkstra er gelukkig mooi naast.
nee hoor, die gaat zo hard mogelijk. Lijkt op storen.quote:
ik niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:43 schreef Boeman het volgende:
wie kan er allemaal sprinten van deze groep?
Toch niet nee.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Boogerd zit er niet eens meer bij toch ?
Ullrich zal 'm wel niet achterna zitten denk ik zoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:43 schreef Remzz het volgende:
Weening rijd wel gewoon ff in zijn eerste tour voorop met Klöden en Armstrong, Ullrich en co zitten hem achterna. Ik neem terug wat ik had gezegt over Weening![]()
en dan in het duits zegt Steek die bollen maar im aarschquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:44 schreef Noca het volgende:
Hoop dat Weening en Klöden voor blijven en Weening 3 meter eerder over de streep gaat..
2 cm op zn duits gewoonquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:44 schreef Noca het volgende:
Hoop dat Weening en Klöden voor blijven en Weening 3 meter eerder over de streep gaat..
Ik vind Ullrich er sterker uit zien dan Armstrong. Heeft ook Vino en Kloden in zijn ploegquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:44 schreef Vork het volgende:
[..]
Ullrich zal 'm wel niet achterna zitten denk ik zo
Rasmussen is alert zo te zien.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Rabo moet nu meteen iemand meesturen mocht er gedemarreerd worden.
leek mij ook ja T-Mobile ziet er goed uitquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:45 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik vind Ullrich er sterker uit zien dan Armstrong. Heeft ook Vino en Kloden in zijn ploeg
Ja dat is Ullrich's voordeelquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:45 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik vind Ullrich er sterker uit zien dan Armstrong. Heeft ook Vino en Kloden in zijn ploeg
Misschien krijgen we wel zo'n Voskamp-achtige sprint, met hangen en alles.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:45 schreef kevin6188 het volgende:
nu maar hopen dat die Duitser niet weer zo'n naaistreek uit gaat halen
Naaistreek? Omdat hij wil winnen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:45 schreef kevin6188 het volgende:
nu maar hopen dat die Duitser niet weer zo'n naaistreek uit gaat halen
Cool.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:49 schreef Ambrosius het volgende:
Weening wint zegt 'ie zelf @ belg!
Omdat het de tour isquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waarom gaat Brochard nog sprinten voor plek 40?
De jury zeg Weeningquote:
Nee, Weeningquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:50 schreef Ambrosius het volgende:
Kloden wint.
Heb je Kloden niet omhoog zien rijden??quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:49 schreef UnleashMitch het volgende:
Had wel wat forser en eerder aan mogen zetten in de sprint kreeg ik t idee, die Kloden was nou niet in super goede doen meer.
Dat is een understatement...!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:53 schreef appelsientje het volgende:
shit ik heb weer wat gemist volgens mij
Popovych zal er wel bij gezeten hebben.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:53 schreef Remzz het volgende:
Hoeveel renners zaten er eigenlijk in de voorste groep die meededen voor de witte trui?
Ik denk dat dat lastig wordt, aangezien er na dat peletonnetje nog een hele hoop renners binnen kwamen binnen 4 minuten van Weening.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:53 schreef Remzz het volgende:
Hoeveel renners zaten er eigenlijk in de voorste groep die meededen voor de witte trui?
Iig wel een aantal. En bovendien, de meesten zullen nog wel binnen 4 minuten zitten.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:53 schreef Remzz het volgende:
Morgen wordt het vast weer zo'n dagquote:
Nou ja, hij gaat vast geen 2e worden. Hooguit samen eerste.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:55 schreef Remzz het volgende:
Echt ik ben nu nog bang dan het word veranderd ik zag het niet namelijk.
Diep respect voor die Fries!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:55 schreef knep het volgende:
Sjeezus man, wat een topprestatie.
Gewoon tig km in de aanval, demarreren op de klim en dan nog die sprint winnen.
Superdag voor Rabo.
Vast niet, Weening was gewoon net iets eerderquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:55 schreef Remzz het volgende:
Ik vraag me af of er uberhaupt wel een winnaar kan worden aangewezen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:55 schreef Remzz het volgende:
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:53 schreef Noca het volgende:
Hij ging écht heel laat aan hoor.
Laten we er op hopen dat de finishapparatuur zoiets beter kan zien dan wij dat kunnen, en dat op basis daarvan Weening als winnaar is uitgeroepen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:56 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Vast niet, Weening was gewoon net iets eerder.
En ze willen de fotofinish maar niet laten zien, met hun lijntje.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er uberhaupt wel een winnaar kan worden aangewezen.
Dat zeg ik al een half uur Mittquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:56 schreef mitt het volgende:
en misschien nog leuker voor de Tour:
waar in de hell waren de Discovery's
Want?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
En wat is Ullrich een ontzettende lul!!!![]()
![]()
![]()
Ja, dat was wel verrassend inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:57 schreef Ambrosius het volgende:
De mannen van Armstrong vallen tegen, Popovych verliest 1.25.
Het was echt niet te zien op de beelden die we te zien kregen. In een Belgische kermiskoeres was het een e.a. geweest, behalve als de medevluchter van de Nederlander een Belg was, dan zou de Belg winnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er uberhaupt wel een winnaar kan worden aangewezen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:56 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Vast niet, Weening was gewoon net iets eerder.
Hij rijdt achter zijn ploeggenoten aan.quote:
Haha nu je het zegt, alleen Zabriski en de winnaar van gisteren konden geen Nederlandsquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:57 schreef VoreG het volgende:
Dit is gewoon de tour van de lage landen, nederlanders en belgen
Toen er even werd gereden was die hele ploeg weg. Toch wel een teken aan de wand. Armstrong is te pakken deze Tour.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:57 schreef Ambrosius het volgende:
De mannen van Armstrong vallen tegen, Popovych verliest 1.25.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |