Kijk ff in de krant! Daar had ik toen een adresje vandaan. Ik zou je met liefde haar nummer geven, maar ik ben het na een gestolen telefoon kwijt geraaktquote:Op zondag 3 september 2006 19:09 schreef Leintjeuh het volgende:ja SHE, wat is nou in r'dam een goed adres voor een brazillian?
Nooit gedacht dat ik daar nog eens terecht zou komen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:52 schreef Andromache het volgende:
Op het vivaforum meerdere topics overigens met meerdere adressen
Daar zijn mijn haren inmiddels veel te stug voor. Vandaar ook het hars-drama vorig jaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:21 schreef Tezz het volgende:
Even of topic: ik gebruik altijd de ontharingscreme van Veet en dan de variant die je in de douche af moet spoelen. Werkt echt supermakkelijk, geen circus-acrobatiek noodzakelijk! Gewoon opsmeren, ff wachten, nog ff wachten, in de douche gaan staan, ff wachten, met een sponjes veeg je de haartjes er dan zo af!
Veet Rasera doet het bij mij best goed. En anders de hele zaak in de winter eens goed laten groeienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Daar zijn mijn haren inmiddels veel te stug voor. Vandaar ook het hars-drama vorig jaar.
Ik heb elk merk ontharingscreme al geprobeerd, maar de helft blijft gewoon staanen dan moet je alsnog scheren en dat is pas echt *auw*.
Ik ben SHE dan wel nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:16 schreef Marloes het volgende:
SHE, waar koop je die suikerwas en katoenenstrips???
Je heb echt gelijk. Waarom iets laten staan als je t toch niet nodig heb. Geen geklooi meer. Ik ben er blij mee.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:37 schreef sander89 het volgende:
Laat gewoon laseren, nooit meer last van haar, alleen het kost wel wat maar dat verdien je weer snel terug.
Nou ik heb het allemaal gekocht! Ik was zo nieuwsgierig dat ik het gelijk ben gaan proberen. Ik moet zeggen, het werkt als een tiet! Even de tandjes op elkaar en hoppa. Heb overigens de bikinilijn gedaanquote:Op maandag 23 juli 2007 00:05 schreef Savante het volgende:
[..]
Ik ben SHE dan wel niet, maar ik heb pas suikerwas gekocht bij de Body Shop. (Grote oranje pot, er staat Sugaring hair removal erop). Ik heb het alleen nog niet aangedurfd om het te gebruiken
Ze hebben trouwens ook die strips en een spateltje om het op te smeren.
Kom maar langs.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:09 schreef MUUS het volgende:
Op dat filmpje wordt volgens mij een Hollywood wax gedaan.
Ik zoek ook al tijden een adres in Den Haag (of in de buurt), maar no luck. Die in Meppel is de enige die je kan vinden via internet.
Maar toch staat het me een beetje tegen dat je minstens drie weken niet mag scheren. Drie weken kaal, drie weken haar, drie weken kaal, drie weken haar.... ik haat haar daar..
weken lang?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Jazeker, maar het eindresultaat is een perfect gladde flamoes, voor weken lang..zonder stoppels en ellende![]()
Dat geldt hier net zo goed.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:57 schreef qwerty_x het volgende:
hier in Brazilië is de "brazilian wax" methode: alles weg, helemaal kaal
Ik doe het ook al jaren zelf met harde hars, echt ideaal! Gewoon met klein stukjes beginnen. Oefening baart kunstquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Zelf doen is fysiek onmogelijk, tenzij je in het circus werkt![]()
Een hollywood wax is alles kaal, een brazillian wax is met een verticaal streepje tussen je navel en je schaamlippen.quote:
Okee, dan was het dus een hollywood wax.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een hollywood wax is alles kaal, een brazillian wax is met een verticaal streepje tussen je navel en je schaamlippen.
Als ik jou was, zou ik het gewoon een keer proberen. Echt bekwame harsers hebben zo je poes kaalquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:06 schreef Syrena het volgende:
Ik kan het echt niet zelftenminste niet met die klote harsrepen van Veet & Kruidvat. Ik eindig altijd met overal hars op m'n vel en maar drie haren die de strip heeft meegenomen. M'n vel is dan pijnlijk, dik, rood en BEHAARD en dan moet ik er nog met een scheermes overheen want laten zitten gaat niet
Meerdere keren eroverheen jassen gaat ook niet, na 1 keer is mijn huid al te erg beschadigd.
Ook nog dat rollertje met hars geprobeerd van Veet, weer overal hars en niks haar weg![]()
En volgens mij Brazillian-en ze niet in Limburgen ik moet het dan eerst laten
aangroeien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |