Ach, dan heeft dat kind tenminste nog wat nutquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:38 schreef Grimm het volgende:
[..]
Zodat zo'n vies ventje zoals jij je d'r een beetje kan op aftrekken
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:38 schreef Grimm het volgende:
[..]
Zodat zo'n vies ventje zoals jij je d'r een beetje kan op aftrekken
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:42 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ach, dan heeft dat kind tenminste nog wat nut
Nee hou je bek maarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:43 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
(meer hoef ik niet te zeggen neem ik aan?..)
quote:
Jij zit nu vast smachtend op tietenfoto's te wachten omdat je het voor d'r opneemt?quote:
Ik denk dat de TS al te oud voor hem is... Hoezo viezerik ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:48 schreef vbmot het volgende:
[..]
Jij zit nu vast smachtend op tietenfoto's te wachten omdat je het voor d'r opneemt?
Dan komt 'ie vast uit Belgiëquote:
Geleen is niet België... Woon zelf in Heerlen, dus ben snel genoeg aangeWIPTquote:
Neuj niet echt, als je als volwassen vent om foto's van een 15 jarig meisje zit te vechten vind ik dat sneu.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:48 schreef vbmot het volgende:
[..]
Jij zit nu vast smachtend op tietenfoto's te wachten omdat je het voor d'r opneemt?
Ach, ik ken mannen van 23 die een 13 jarige hebben, DAT vind ik sneu... En dan bedoel ik dus ook sex, dus ach... Wat pics is toch niet erg?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:51 schreef Grimm het volgende:
[..]
Neuj niet echt, als je als volwassen vent om foto's van een 15 jarig meisje zit te vechten vind ik dat sneu.
Wipkipquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:51 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Geleen is niet België... Woon zelf in Heerlen, dus ben snel genoeg aangeWIPT![]()
![]()
TSquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:50 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ik denk dat de TS al te oud voor hem is... Hoezo viezerik ?![]()
![]()
Echt? En wat voor inteelt-dorp is dat dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:52 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ach, ik ken mannen van 23 die een 13 jarige hebben, DAT vind ik sneu... En dan bedoel ik dus ook sex, dus ach... Wat pics is toch niet erg?![]()
Bedoelde natuurlijk uhm... Ja, Inge ja.quote:
Ze houdt van jongens uit België. bronquote:
Yep, ken d'r eentje hier ja, meisje dan.. Die jongen ken ik niet (zal 's avonds wel gewoon bij zijn vrouw zittenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Echt? En wat voor inteelt-dorp is dat dan?
Dus stiekem toch wel een beetje. Heb je ze al binnen?quote:
Belgischequote:
Ach, boeit ook niet...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:59 schreef Imberr het volgende:
ik zie t plaatje niet..
en belgjes zijn leuk, vooral die aan de kust
Zet dat plaatje eens terug. Gewoon referrer logging uitzetten en hij doet hetquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:57 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Belgische![]()
Je moet er maar op vallen
WTF is met die hoere kut plaatjes??? Belgen hé... bah bah
Belgie is een land vol incompetente Hollanders en Fransen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:59 schreef Imberr het volgende:
ik zie t plaatje niet..
en belgjes zijn leuk, vooral die aan de kust
Sommige Belgische meiden zijn best neukbaar...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:03 schreef Grimm het volgende:
[..]
Belgie is een land vol incompetente Hollanders en Fransen.
Pleonasmequote:
Hij zegt ook incompetent en niet impotentquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:05 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Sommige Belgische meiden zijn best neukbaar...
Aan de slagroom jij!quote:
Inkoppertjequote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mên, je wilt niet weten wat ik allemaal naar binnen stop.
Probleem heb ik ookquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vertelquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het van mijn vaderquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:13 schreef Kippetje3 het volgende:
[afbeelding]
Nouja.. Heel veel zwaarder zou je ook niet zeggen vind ik.
(zout)crackersquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:14 schreef BaggerUser het volgende:
ijs ?
Dan heb ik het vast van mijn moederquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het van mijn vader.
Ik ben er overigens wel blij mee.
Ja én ik kan álles eten.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:15 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Dan heb ik het vast van mijn moederBlij mee, mwoah... Het is beter dan zo'n vetkwabbel die over je broek hangt. (vind ik dan)
Onder je broek is dan wel weer ok?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:15 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Dan heb ik het vast van mijn moederBlij mee, mwoah... Het is beter dan zo'n vetkwabbel die over je broek hangt. (vind ik dan)
Ja, maar met 45 kg zou ik wel een gezond gewicht hebbenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:16 schreef Imberr het volgende:
ijsmeis, je bent te licht volgens http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html
Eet je ook irritante rothondjes die waarschijnlijk van een collie en nog wat anders afstammen?quote:
uuh, met 45 ben je nog te licht.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar met 45 kg zou ik wel een gezond gewicht hebben.
Dus ene kg. Boeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |