PCquote:Op maandag 11 juli 2005 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben toendertijd op de PS2 tot de tweede stad gekomen. Toen kwamen er andere dingen tussen (Halo 2). Nu ben ik van plan opnieuw te beginnen, loont het zich om mijn PS2-versie van GTA:SA om te ruilen voor de XBox-versie of zit er weinig verschil tussen de twee?
Strolie heeft een mac voor zover ik weetquote:
Gebruik eens niet van die vieze woorden.quote:
Heeft GTA:SA laadtijden?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe zit het met de laadtijden? Want die waren bij de PS2 versie af en toe abominabel.
Die is niet zo moeilijk hoor, het makkelijkste is de kustlijn volgen. Moet je dan wel lager voor vliegen, radarhoogte is afhankelijk van de hoogte van grond/water.quote:Op maandag 11 juli 2005 08:49 schreef roxxe het volgende:
zou iemand aub die vliegmissie op de volgende save willen doen (waarbij je onder de radar moet blijven)
http://users.telenet.be/nirvana/gta/GTASAsf3.b
quote:Op maandag 11 juli 2005 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe zit het met de laadtijden? Want die waren bij de PS2 versie af en toe abominabel.
Saven/loaden. Spel opstarten. Ik vond het af en toe wel lang duren hoor.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:33 schreef Markster het volgende:
Laadtijden, ik ben ze niet tegengekomen hoor ?
Op deps2 dus
Het is ook niet zo'n probleem als je er boven komt.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die is niet zo moeilijk hoor, het makkelijkste is de kustlijn volgen. Moet je dan wel lager voor vliegen, radarhoogte is afhankelijk van de hoogte van grond/water.
Behalve als je in de buurt bij die bomen bent en straaljagers achter je aan zitten.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:38 schreef kokos het volgende:
[..]
Het is ook niet zo'n probleem als je er boven komt.
zie editquote:Op maandag 11 juli 2005 11:38 schreef kokos het volgende:
[..]
Het is ook niet zo'n probleem als je er boven komt.
wéér gemistquote:Op maandag 11 juli 2005 11:40 schreef Sjoe538 het volgende:
Die missie waar je laag onder de radar moet blijven is inderdaad kut.. wel gehaald, na vele malen proberen.
Ik moet met hetzelfde soort vliegtuigje een heel eind naar de kust vliegen, dan door een cirkel bij een vliegtuig vliegen, alleen die mis ik telkens en dat vliegtuig gaat te snel voor mijn kutvliegtuigje.
Ik had bij deze missie de SMG op hitman status, en meegenomen met flink veel kogelsquote:Op maandag 11 juli 2005 12:41 schreef Eikelpiercing het volgende:
Mèn, die Saint Mark's Bistro missie is zo moeilijk! Er zijn zo enkele mannetjes met superveel health, hoe pak ik die aan? En wat het vreselijkste is, telkens als je wasted bent, moet je er helemaal opnieuw naar toe vliegen!
aardig .. moeten ze vaker doenquote:Op maandag 11 juli 2005 12:58 schreef Yildiz het volgende:
ff met mouswheel ofzo een slot omhoog / omlaag te gaan, en weer terug, dan zit ie weer vol
Ik heb zo'n controller gekocht van logitech, is het spel wat makkelijker mee te spelen vind ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik had bij deze missie de SMG op hitman status, en meegenomen met flink veel kogels
als je daarmee headshots geeft, is het pang pang hup
en ohja, als je op 10 kogels zit ofzo, is het makkelijker om ff met mouswheel ofzo een slot omhoog / omlaag te gaan, en weer terug, dan zit ie weer vol
Lukt niet..quote:Op maandag 11 juli 2005 13:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
Je moet gewoon direct het vliegtuig omkeren zodra het driehoekje beweegt, dus gelijk pijltje opzij en de neus optrekken, dan zit je er voor.
Dan rustig afremmen en dan zit je er zo in.
Anders kun je nog dmv duiken en klimmen iets snelheid krijgen om in te lopen.
Ik had hem in 2x.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |