check je mailquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:51 schreef Triloxigen het volgende:
Wil iemand de Freefall missie waar je boven die jet moet gaan vliegen voor me doen, krijg het echt niet voor elkaar
http://www.xs4all.nl/~ebastiaa/GTASAsf5.b
(mail: maarten [at] triloxigen [dot] nl)
lol, duidelijkquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:41 schreef pieter_pontiac het volgende:
Dit is toch wel een van de tofste:
[afbeelding]
Whehe... lachenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit staat op een site Cerbie : Wanneer je om middernacht de safehouse in Prickle Pine binnengaat, heb je kans dat je behoorlijk vreemde dingen hoort. Sommige mensen horen heel zwaar gehijg, anderen horen de vloeren kraken terwijl ze zelf niet lopen, en sommige beweren zelfs gebonk te horen. Betreden op eigen risico, zou ik zeggen.
q=linksquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:58 schreef woeeiiii het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je een vliegtuig bestuurd op de grond? Naar achter en voren lukt wel, maar naar rechts en links niet
35% van alle hoodsquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:01 schreef Cart_man het volgende:
Hoeveel hoods moet ik in godsnaam veroveren voordat ik weer verder kan met de missie van Sweet....blijf bezig en kan vaak niet eens ballas malloten vinden. Hoe vaak ik ook rondloop....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |