check je mailquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:51 schreef Triloxigen het volgende:
Wil iemand de Freefall missie waar je boven die jet moet gaan vliegen voor me doen, krijg het echt niet voor elkaar
http://www.xs4all.nl/~ebastiaa/GTASAsf5.b
(mail: maarten [at] triloxigen [dot] nl)
lol, duidelijkquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:41 schreef pieter_pontiac het volgende:
Dit is toch wel een van de tofste:
[afbeelding]
Whehe... lachenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit staat op een site Cerbie : Wanneer je om middernacht de safehouse in Prickle Pine binnengaat, heb je kans dat je behoorlijk vreemde dingen hoort. Sommige mensen horen heel zwaar gehijg, anderen horen de vloeren kraken terwijl ze zelf niet lopen, en sommige beweren zelfs gebonk te horen. Betreden op eigen risico, zou ik zeggen.
q=linksquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:58 schreef woeeiiii het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je een vliegtuig bestuurd op de grond? Naar achter en voren lukt wel, maar naar rechts en links niet
35% van alle hoodsquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:01 schreef Cart_man het volgende:
Hoeveel hoods moet ik in godsnaam veroveren voordat ik weer verder kan met de missie van Sweet....blijf bezig en kan vaak niet eens ballas malloten vinden. Hoe vaak ik ook rondloop....
Random volgens mij, heb er al eens een 3m voor m'n auto gehadquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:19 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb er maar een keertje een zien neerstorten, en dat was nog raak ook
Is er een bepaalde handeling of iets wat je kan doen waardoor je ze eerder ziet, zoals stilstaan, of pleuren ze gewoon random uit de lucht
Wat is het tweede deel?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:03 schreef Cerbie het volgende:
Die missie was toch in 2 delen ingedeeld, als je in het 2e deel bent en dan doodgaat kun je daar verdergaan (las ik dan in een FAQ).
Ik ga die missie eens doen om de SWAT tank te jatten![]()
Die schijnt dus wat je ook doet te verdwijnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:13 schreef Cerbie het volgende:Kanker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
A.M.A.B
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:13 schreef Cerbie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vind ik het meest klote aan SA, enorm lange missies waarbij je iedere keer mijlen moet rijden.
Heb je een lange missie gedaan, wordt je op het eind op de weg terug aangereden, wagen in de fik, moet je weer helemaal opnieuw beginnen.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
Niet altijd, maar ik heb dat 'skip trip' maar 3x gehad ofzo.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:27 schreef Cerbie het volgende:
Dan laad je zeker steeds opnieuw je save? Er zit iets in het spel ingebouwd om dat juist te voorkomen, als je een stuk hebt gereden en je failed dan hoef je dat niet opnieuw te doen maar komt er een optie om dat over te slaan.
Q en E is alleen schudden (vliegterm)quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:59 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
q=links
e=rechts
beter opletten bij vlieglessen
Misschien heb ik morgen nog zin om die missie weer eens te doen.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:02 schreef Cerbie het volgende:
UitgespeeldLaatste missie in één keer gehaald. Opzich wel jammer, ik zou niet weten wat ik nu nog voor leuks kan doen, tags verzamelen enzo is me te saai, ik denk dat ik nu wel snel minder zal gaan spelen..
Overigens duurden die acht minuten die je hebt om dat gebouw uit te komen heel wat langer hier
Edit: Dat telefoontje van Cathalina dat je na de credits krijgt
Dan nog. Die skip trip functie is lang niet zo vaak mogelijk als je zou willen. Ik kan me nog wel herinneren dat je foto's moest maken van een meeting bij een bar. Die missie verneukte ik twee keer. Maar om erheen te rijden was je echt irritant lang bezig. En als je dan die missie failed, dan moet je dus weer naar je beginpunt om 'm te starten. Die hele route naar het beginpunt van de missie is dan net zo lang als wanneer je weer opnieuw je oude savegame erbij pakt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:27 schreef Cerbie het volgende:
Dan laad je zeker steeds opnieuw je save? Er zit iets in het spel ingebouwd om dat juist te voorkomen, als je een stuk hebt gereden en je failed dan hoef je dat niet opnieuw te doen maar komt er een optie om dat over te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |