Ja nog veel meer nu je er toch bentquote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:11 schreef Frank-NL het volgende:
Interessant, vertel me meer!
En toen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:16 schreef LENUS het volgende:
We hadden wat onenigheid over een weekendje weg, waar wat woorden zijn gevallen. Er was niks aan de hand totdat ik vanmorgen een uiterst denigrerende reactie kreeg. Er werd mij op uiterst formele wijze verteld dat het maar allemaal aan mij lag![]()
Gelijk heeft ze.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:16 schreef LENUS het volgende:
We hadden wat onenigheid over een weekendje weg, waar wat woorden zijn gevallen. Er was niks aan de hand totdat ik vanmorgen een uiterst denigrerende reactie kreeg. Er werd mij op uiterst formele wijze verteld dat het maar allemaal aan mij lag![]()
denigrerende reactiequote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:16 schreef LENUS het volgende:
quote:
Ik denk meer oraal in dit geval...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:16 schreef Blokhut het volgende:
Ben je anaal vernederd?
Ik las okselhaarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:40 schreef Ronno het volgende:
gooi haar in de hakselaar...
LENUS a.k.a. De Hakselaarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:40 schreef Ronno het volgende:
gooi haar in de hakselaar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |