Dat is lullig voor EricRquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:12 schreef Bayswater het volgende:
nr 39 heeft Vasseur, Jalabert en Weening
Smeerlap, dan ga je waarschijnlijk eerste van de dag worden.quote:
Mwah denk het nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Smeerlap, dan ga je waarschijnlijk eerste van de dag worden.![]()
Laurent Brochard 35
Philippe Gilbert 60
Alberto Contador 42
Pieter Weening 1
Michael Rasmussen 57
Andrey Kashechkin 56
Stephane Goubert 37
Mikel Astarloza 38
Massimo Giunti 67
Goed en zorgvuldig gekozen, niet puur op de ontsnapping gegokt maar een goede afweging gemaakt.quote:
Ik wil eerst die top 100 in komen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Goed en zorgvuldig gekozen, niet puur op de ontsnapping gegokt maar een goede afweging gemaakt.
Je hebt de dagzege verdiend.![]()
Weinig kans dat hij de dagzege heeftquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Goed en zorgvuldig gekozen, niet puur op de ontsnapping gegokt maar een goede afweging gemaakt.
Je hebt de dagzege verdiend.![]()
In de top 100 doet in elk geval niemand het beter, zou mooi zijn voor Ambrosiusquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weinig kans dat hij de dagzege heeft
Die kans is gewoon heel klein
Jij hebt de top 100 bekeken?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
In de top 100 doet in elk geval niemand het beter, zou mooi zijn voor Ambrosius
Ik heb er maar 1. Op nummer 1 nota bene.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb helemaal niks vandaag, hulde aan de mensen die goed gescoord hebben.
ja ik ookquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar ik had liever gehad dat Kashechkin eerste was geworden en Rasmussen tweede.![]()
Als je bedoeld met 'toppers' de betere klassementsrenners dan lijkt het me dat niet. Tis een mooie ontsnapping, maar het is meer een Boogerd type. Ik verwacht niet dat die bij de aankomsten bergop zonder ontsnapping een grote rol speelt, meer een top 30 positie. (wat natuurlijk ook al fantastisch isquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:40 schreef Ericr het volgende:
Kirchen en Valverde zaten wel bij de 30 die ik in mijn ploeg had, maar daar koop ik nu weinig meer voor. Het werd dus toch de toppers i.p.v. de mindere goden. Weening hoort overduidelijk bij de toppers, ook zal hij nog wel terugvallen omdat het zijn eerste tour is.
Zal zich hebben laten uitzakken met het oog op morgen. Dat wordt zijn dag.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Rasmussen is nog aardig teruggevallen op het laatst, 57ste op 2.20. Is daar iets aan de hand?
Nee, de had z'n buit al binnen en heeft gewoon lekker rustig aangedaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Rasmussen is nog aardig teruggevallen op het laatst, 57ste op 2.20. Is daar iets aan de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |