Andrey Kashechkin.quote:
Mijn duurste renner...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:41 schreef Bayswater het volgende:
Ducrot denkt ook dat Voigt niet gaat vanwege Basso.
ja, precies. dat schiet niet op...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom gaat T-Mobile nou rijden, kheb 3 renners op kop zitten..
Die heeft 150 kilometer om te herstellenquote:
Hij heeft zijn doelstelling van de dag binnen, lijkt mij sterk dat hij nog gaat aanvallen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:11 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die heeft 150 kilometer om te herstellen
Hij is nog niet zeker van de bolletjestrui.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn doelstelling van de dag binnen, lijkt mij sterk dat hij nog gaat aanvallen.
Kashechkin is ook gezien voor vandaag.
Ja maar niet als Casar wegblijft...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:17 schreef Ericr het volgende:
Rasmussen heeft nog wel kansen straks, op zich is dit een goede ontwikkeling.
mja, als je 2 of 3 renners op kop hebt zitten is dat net even andersquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:59 schreef Ericr het volgende:
Laat ze maar rijden, taktische onbenullen. Er werkt niemand verder mee en als ze het gat dichtrijden is het tijd voor misschien wel andere renners uit je gekozen ploeg.
Ik had Voigt en Rasmussen, nu geen van de koplopers. Maar dat is de Tour, vroege ontsnappingen met toprenners maken het lastig om vooruit te blijven.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
mja, als je 2 of 3 renners op kop hebt zitten is dat net even anders
maar Rasmussen scoort sowieso alvast wat punten voor de bolletjestrui en het bijbehorende klassement
Als ze voorop waren gebleven had ik vanavond waarschijnlijk 1ste gestaan. Maar als telt inderdaad niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:29 schreef kevin6188 het volgende:
ja, tuurlijk is dat zo. maar Voigt en Rasmussen zijn niet gevaarlijk voor het klassement. Als Hincapie er niet bij had gezeten hadden ze nu waarschijnlijk nog op kop gezeten.
maja, als...
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:30 schreef Bayswater het volgende:
Mag niet stilvallen in het peleton, Casar hebben er veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |