Ik heb sinds pak hem beet een maandje een Packard Bell Easynote 6310. Prima dingetje, ware het niet dat ik al mijn spullen in puntgave conditie wil hebben. En da's met deze laptop niet meer het geval. Doordat er tijdens verbouwen van mijn kamer een aantal schroevendraaiers op de laptop hebben gelegen zitten er dus enkele krasjes op de buitenkant. Niet veel, maar mij een doorn in het oog. Dus ga ik dezelfde laptop opnieuw kopen, en moet deze weg!
De specs:
AMD Sempron 3000+ met Cool'n'Quiet technologie
512 MB RAM PC2700 DDR (in plaats van de 256MB die er officieel inzit)
50 GB Harddisk (4200rpm, nog in gave conditie)
15" TFT (met prima kijkhoek, en geen dode pixels!)
NEC 6500 DualLayer DVD+/-RW
VIA S3 Unichrome Pro videoadapter (64MB shared geheugen)
4x USB 2.0, Netwerk, Windows XP Home licentie
Van de krasjes zal ik morgen een foto plaatsen, ik ben nu niet thuis. Ze zitten in ieder geval aan de zijkant, en zullen ook de toekomstige eigenaar van deze laptop niet tot last zijn
![]()
De accu gaat ca. 2 uur mee. Ligt eraan wat je doet uiteraard. De processor blijft erg koel en de ventilator draait vrijwel niet dus blijft de laptop erg stil.
De laptop is open geweest om geheugen bij te plaatsen. De laptop is dus ongeveer een maand geleden gekocht, en heeft dus nog 11 maanden garantie. Ook al is de laptop open geweest, dit maakt niets uit. De bon krijg je erbij.
De laptop kost nieuw 799 Euro. Ik zet een richtprijs van
500 Euro neer. Hiervoor krijg je:
- De laptop
- Een logitech draadloze optische muis
- Een setje Logitech R10 speakers
- Een Logitech webcam
Je krijgt dit erbij zodat je de laptop prima als desktopvervanger kunt gebruiken. Laptop wordt met Windows XP Home kaal voorgeinstalleerd, een CD met alle laatste drivers geintegreerd wordt bijgeleverd, mocht je ooit zelf willen formatteren
De laptop is af te halen in omgeving Heerlen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2005 02:59:16 ]